Jordan
— Unde ți-e tricoul ?
Mă întreabă Andrew când intru in vestiar .
— I l-am dat servitoarei să-l spele !
— Avem servitoare care spală rufele ?
Îmi dau ochii peste cap . Aparent , Andrew nu mi-a înțeles sarcasmul . Blaire era servitoarea în scenariul meu .
— Vorbeam de Blaire !
— A , adică sfârculina !
Andrew râde înăbușit . Îi arunc o privire de genul ,, pe bune că ai zis asta ? " . Însă el nu se sinchisește să se oprească , din contră începe să râdă mai tare .
— Zău omule...e prea amuzantă porecla !
Așa e . Însă să o aud din partea lui , sună ciudat , și nu-mi place . Și nu are legătură cu faptul că i-aș fi luat apărarea lui Blaire , pentru că nu o fac . Pur și simplu , mi se pare imatur .
— Ai terminat ?
Mormăi eu și îmbrac echipamentul .
— Hei, care-i treaba , de ce ai devenit brusc așa morocănos ?
— Nu-s morocănos !
— Ba ești ! Și ce-ai pățit la buză ?
Îmi ating buza. Acolo unde nenorocita m-a mușcat .
— Sunt bine !
Prefer să nu spun ce s-a întâmplat , alt fel vor apărea și mai multe întrebări , la care nu vreau să răspund .
Andrew își pune mâinile în sân .
— Zău omule , ce-i cu tine ? Emma deja le-a spus grupului ei de prieteni că te-ai purtat ca un măgar cu ea !
Îmi dau ochii peste cap .
Nu era adevărat . Am tolerat fiecare bombăneală venită din partea ei . Ba chiar am lăsat-o să-mi stea și în poală . Am lăsat-o să mă pupe ! Ce puii mei voia m-ai mult ? Să mi-o trag cu ea ? Nu eram interesat, și în general, am lăsat-o mai moale cu sexul luna asta, pur și simplu n-am chef .
— Nu-mi pasă , și nu m-am purtat ca un măgar !
— Ea susține că...
— Vrei să taci naibii o dată ? De când îți pasă ce zice o gagică ?
Andrew își ia casca .
— Îmi pasă , pentru că , mă rog, e fată , și e drăguță !
Asta e penibil .
— Și vrei să zici că Blaire tot e drăguță?
Nu știu de ce am băgat-o în discuție , însă amicul meu pufnește și zice:
— A nu... tipa aia e dată naibii , reputația ei e de rahat !
Și iese.
Era totuși adevărat , reputația lui Blaire e de căcat . Dar și-a făcut-o singură , dacă nu m-ar fi părăsit în acea zi , acum sunt sigur că ar fi îndrăgită de toată lumea .
Se pare, că acum prinde puțin curaj . Sunt uimit, puțin de actul ei idiot de a se elibera din strânsoarea mea . Blaire încercă să devină o fetiță rea , iar asta o să fie interesant .
Câh , nu pot să cred că iar mi-am amintit de ea .
În cele din urmă, îmi i-au și eu casca și ies pe teren , alaturi de coechipierii mei .
ˏˋ°•*⁀➷
Când mă întorc acasă îmi las ghiozdanul pe canapea , și plec să văd ce am prin frigider .
Veste proastă : n-am nimic . Ar trebui să-i spun mamei să-mi mai trimită niște pachete, pentru că , am halit biscuiții ei în mai puțin de o săptămână . Mi-au mai rămas două doze de suc , dar în cele din urmă , decid să comand o pizza .
Cât timp aștept, mă schimb în niște haine mai confortabile. Având în vedere că am venit acasă fără tricou — pentru că i l-am azvârlit lui Blaire — nu m-am m-ai chinuit să îmbrac altul . Oricum e destul de cald afară și în cămin .
Îmi i-au chitara acustica și mă așez pe pat . Bat barabana pe lemnul maro în timp ce ochii mei sunt ațintiți asupra ferestrei .
Nu sunt muzician . Îmi place doar să mai scap de stres uneori cântând la chitară .
Să uit, că , majoritatea din universitate , mă văd ca fiind un monstru sau ...un măgar .La dracu cu Emma și bârfele ei .
Ceva îmi atrage atenția . Ceva interesant și tot o dată dezgustător . Să fiu vecin de fereastră , — dacă pot spune așa — cu Blaire are părți pozitive cât și negative .
Să îi văd fiecare mișcare , în fiecare zi ... să știu tot ce face , să știu când și cu ce se îmbracă... cât de mult stă în chiloți de parcă nu o vede nimeni , da ,asta e de-a dreptul iritant și plăcut în același timp .
Acum , când mă uit la ea , îmi dau seama de un lucru : Câștigasem runda asta cu cea mai dulce victorie . De unde știu ? Pentru că , Blaire se așează pe pervaz și își trage genunchii la piept începând să plângă .
Rahat .
Nu știu ce mă enervează mai mult , faptul că , e o plângăcioasă sau faptul că mi-e... mi-e...mi se face silă să o zic . Dar ...mi se face jale .
Bleah , eu am zis asta ? Nu , e clar , halucinez din cauza foametei .
Al naibii de sentimente .
Trag perdele ca să nu-i mai văd postura idioată și decid să-mi limpezesc creierul cu niște acorduri de chitară .
ˏˋ°•*⁀➷
Jumătate de oră mai târziu , a sosit pizza . Caut niște mărunțiș prin portofel . La naiba, ăștia erau ultimii mei bani, iar bursa sosește abia peste o săptămână .
Supraviețuiesc .
Îi dau banii tipului cu pizza , după care plec vesel la bucătărie începând să mănânc cu poftă deschizând o doză de suc .
Viața mea la facultate era una obișnuită și plictisitoare . Taică-miu credea că o să fiu destrăbălat o dată ce încep viața de student , dar....se înșelase . Ciudat nu ?
Și eu credeam că o să fiu așa , și totuși nu mă vezi bălind după păsărici așa cum o face Andrew . El era singurul — și unicul — meu prieten care îmi suporta atitudinea grosolană.
Mănânc trei felii de pizza . Pe restul le păstrez drept ca hrană timp de o săptămână . Câte o felie în fiecare zi , presupun că o să mă țină în viață .
CITEȘTI
RIVAL
RomanceBlaire Niciodată n-am reușit să scap de el . Se hrănește din rușinea și umilința mea. După acei ochi întunecați , trup de fotbalist , se ascunde un monstru . Doar eu știu de ce e în stare Jordan Brend , iar când te aștepți mai puțin , își arată f...