Optsprezece

3K 135 32
                                    

Blaire

Willow și Andrew nu vorbesc unul cu celălalt . El e supărat că ia luat mașina din nou fără permisiune și că , cică : ,, e îmbrăcată ca o destrăbălată " . Eu tac , pentru că nu-mi place toată atmosfera asta , dar cel mai mult, nu-mi place că Jordan Brend , îmi dăduse un orgasm într-o cabină de schimb .

Dintr-o dată, parcă ceva s-a schimbat , și nu e faptul că Jordan mi-a dat tricoul lui și acum e la bustul gol...nu , ci e faptul că a spus cuvintele cu ,, t " și cu ,, i " .

Nu credeam că le voi auzi din gura lui .

— Este clar , ai o influență negativă asupra surorii mele !

Mă acuză Andrew .

— Hei, ia stai așa , cine te-a întrebat pe tine ? Eu am venit cu ideea , și sunt majoră !

Intervine Willow încruntată .

— Asta nu îți dă posibilitatea să fluturi din cur la un bar de striptease !

Willow își pune mâinile în sân și întoarce capul într-o parte.

— Mă rog ...

Andrew își dă ochii peste cap . Se uită la mine .

— Să stai departe de sora mea sfârculina !

Roșesc când aud porecla .

Andrew !

Vocea lui Jordan pare puțin amenințătoare .

— O duc pe McCarter acasă , tu duo pe Willow !

— Mda... i-am fost bonă când avea nouă ani, acum îi sunt și la nouăsprezece !

Willow îi arată degetul .

Jordan îmi atinge umărul . Mă încordez puțin . Palma lui e așa caldă ...e ca atunci când i-am simțit- o pe sân .

O doamne, nu am spus asta !

Jordan mă duce spre mașina . Willow îmi face semn să sar pe el , privirea ei îmi spune totul , însă eu scutur din cap .

— Termină cu mimicile...te fac să pari ciudată !

Mormăie Jordan și deschide portiera lui .

— Nu sunt deja ciudată ?

Întreb eu așezându-mă pe scaun . Jordan tace și pornește mașina. Nu vorbim până la cămine , dar totuși , simt că între noi plutește ceva .

Rușinea . Rușinea care izvorăște acum în mine ori de câte ori mă uit la abdomenul lui gol . Un șofer la bustul gol...nu vezi așa ceva în fiecare zi , și este sexy .

Totul acum mi se pare sexy la el , și e vina acelui orgasm . Să-i gem numele ? Ce tâmpită m-ai sunt .

Jordan mă duce acasă , însă nu pleacă spre căminul lui .

— Blaire !

Mă opresc . Nu sunt obișnuită cu noul Jordan...sau cel puțin... cred că e noul Jordan .

— Nu mi-ai răspuns la întrebare !

— Care... întrebare ?

Jordan trage aer în piept de parcă s-ar sili să vorbească .

— Ști tu , mă...placi !

Clipesc .

— Ăăăă....eu...

— Să nu încerci să negi !

Mă întrerupe el . Face pași mici spre mine . Când ajunge lângă mine mă privește în ochi .

RIVAL Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum