Douăzeci și cinci

2.6K 129 19
                                    

Blaire

M-am gândit la Jordan toată ziua , nu pot să mi-l scot din cap . M-am gândit la vorbele lui, la chipul lui frumos...ar trebui să încetez până nu mă prinde Willow din nou stând bosumflată .

Îmi scot manualele din ghiozdan când aud o voce feminină, care mi-a devenit acum antipatică .

— Blaire , nu te-am m-ai văzut zilele astea pe la universitate , erai bolnavă ?

Bolnavă să-ți dau una în cur și să te zbor de la etaj atunci când te-am văzut lingându-l pe Jordan ! Curvișină proastă .

— Dacă vrei să-mi distrugi relația cu Jordan , felicitări , ce pot să spun trebuie să fi tare mândră , păcat că nu-mi pasă !

— Sigur că nu-ți pasă...am auzit că săptămânile mai trecute ți-ai pus-o cu Chase !

Simt că mi se întoarce stomacul . Însă nu-i arăt asta, ci îi arunc un zâmbet larg .

— Nu-i așa ? Să mi-o pun cu doi într-o zi , cred că bate recordul tău de agățat în fiecare lună ! Un baschetbolist și un fotbalist , ce combinație perfectă !

Belinda își încrețește buzele .

— Vai, nu știam că îți place să umbli din mâna în mână ...asta nu te transformă într-o târfă ?

— Da de unde ...

Zic eu sarcastic .

— ...duminicile le rezerv pentru taică-tu !

Belinda arde de iritare .

— Ce-ai zis ?! Cățea ce ești !

— Cine spune ? Nu m-ai bine te cari ca să-ți bagi limba de scorpie și în curu altor băieți ?

Falca îi zvâcnește , dar apoi râde isteric .

— Ooo ...ce dură ai devenit Blaire ? O stai , uitasem ești sfârculina ! Și nu-i de mirare...

Se uită la topul meu .

— ...vi fără sutien ? Vai...dar cui ai de gând să-i arăți pieptul de data asta ?

Se amuză ea , atrăgând atenția unui grup de studenți . Decid să o calc pe coadă , așa că răspund :

— Lui taică-tu , nu știai îi place să se holbeze la pieptul adolescentelor , ca un pervers bătrân !

— Gura javră !

Se răstește ea . Cineva pufnește , și un strigăt se aude.

— Bătaie între gagici !

Belinda ridică o sprânceană și se uită la cei care se adună .

— Fiți serioși , fără Jordan , sfârculina e de tot rahatul !

Mă încrunt .

— Vorbește fix persoana care îl scuipă ! 

Belinda se încruntă și îmi dă una peste față .

— Tacă-ți gura de javră !

Simt cum ceva izvorăște în mine , cred că e furia și rușinea.  Și totuși , parcă nu mă pot controla . O apuc de părul ei lung și buclat trăgându-i capul în jos iar ea țipă .

— Ce spui ? Urli ca o scorpie puturoasă ! Bagami-aș gunoiul în gura ta de...

Belinda mă mușcă de mână și eu țip . Nu, de fapt, urlu cât mă ține gura . Îmi lovește piciorul iar eu îi dau drumul .

Se pune peste mine și începem să ne batem tavalindu-ne pe jos . Ea mă plesnește peste mâini , eu o zgârâi pe unde o apuc .

— Javră ordinară !

— Sugătoare de penis ! Vrei să fi remarcată , bine ,ia de-a ici !

Nu știu cum dar Belinda îmi apucă topul și îl ridică în sus , pielea mea e la vedere , rușinată o împing și încerc să-mi acopăr sânii înapoi . Râsete și câteva șoșoteli .

Cineva urlă apoi Belinda e la pământ . Trupul masiv al lui Jordan e în fața mea , urlând :

— DACĂ PRIND PE VREO UNUL CĂ S-A HOLBAT LA SÂNII EI , ȘI-O ÎNCASEAZĂ ZDRAVĂN ! CĂRAȚI-VĂ DRACULUI DE AICI !

Liniște . Până și Belinda se holbează ca proasta . Cobor privirea în pământ și îmi aranjez mai bine topul . Știam că nu-i o idee bună să vin fără sutien , universul își bătea joc de mine .

Studenții se împrăștie care și pe unde apucă . Curvișina de Belinda , pleacă și ea ,era evident că îi era frică de Jordan. 

Dau să plec și eu însă el mă prinde de mână și mă trage după el .

— Hei , dă-mi drumul !

Însă el nu-mi răspunde , deschide ușa băii și mă trage și pe mine înăuntru .

— Jordan , pentru numele...

Gura lui o strivește pe a mea. Gem dându-mi ochii peste cap pierzându-mă în gustul lui de merișoare .

Revino-ți !

Îl îndepărtez și trag aer în piept când rupem sărutul .

— Ce a fost...

— Ești rănită ? Ți-a făcut ceva javra aia ? A râs cineva de tine ? Spune-mi și jur că-l fac să-și înghită cuvintele !

Mă întrerupe el și îmi ia fața în palme . I le dau în jos .

— Nu, mă descurcam și singură !

— Pe naiba ! Te-am văzut umilită , și de ce dracu nu porți sutien !?

Nu răspund . El se apleacă și își trece buzele ușor ca o văpaie peste obrazul meu . Oftează.

— Iubito...nu m-ai suport ! Mă gândesc la tine mereu...

Și eu mă gândesc la tine !

— ...ce ar trebui să fac să mă ierți ? Să-mi mai dai o șansă ?

Pare descurajat . Mi-e milă puțin de el , deși am fost cam rea cu el în ultimul timp ...poate am exagerat .

— Belinda a pus la cale asta ? Voia să mă umilească ... și eu care credeam că e drăguță !

— E o scorpie , crede-mă , nu aș pupao pe ea nici dacă ar fi ultima femeie de pe pământ ! ...

Jordan îmi cuprinde obrazul .

— ...nu aș putea săruta altă fată , fără ca să mă gândesc că ești tu !

Închid ochii și îmi frec obrazul de palma lui . Jordan mă trage la piept . Îmi scapă câteva lacrimi în timp ce murmur :

— Relația noastră devine toxică Jordan...

— Ba nu , nu devine ...

Mă contrazice el .

— ... trebuie doar, să o luăm de la început , să ne dăm o șansă !

Pare disperat . Mă uit la el și îmi doresc ca să fi aici Willow ca să ne de-a cap în cap , pentru că tocmai ce am cedat mândria la picioarele lui .

Trag aer în piept .

— O șansă...

Murmur eu încet .

— ... ești sigur ?

— Am fost sigur din clipa când ne-am împrietenit !

Scap un zambet micuț .

— Drăguț, ce pot să zic !

— Deci... mă ierți și o luăm de la început ?

Îi arunc o privire blândă.

— Dă-mi un pupic , și hai să o luăm de la început !

Jordan nu mai stă pe gânduri . Gura lui se unește cu a mea într-un sărut delicat și dulce ce ține clipe îndelungate.

RIVAL Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum