Blaire
Nu pot să cred cât de imatur se poate purta Jordan . Dumnezeule, tipul ăsta nu se lasă nici în weekend . Mi-a distrus chiar și o posibilă întâlnire cu un tip drăguț .
Da, poate, că nu prea am fost pregătită pentru al lăsa pe Chase să mă atingă acolo... dar mă simțeam puțin ... excitată .
Și mor de rușine acum. Totul a mers de-a oaia. Sincer , încep să cred că sunt blestemată să port pe umeri jena și în special... persoana care mă disprețuiește cel mai mult .... adică Jordan .
Jordan, Jordan, Jordan ...e peste tot !
Încă nu știu cum, știa că Chase se află la mine . Dar la cât de mult mă urăște sigur are ochi peste tot .
Cel puțin, am avut o duminică liniștită . Am studiat ascultând Taylor Swift și am ajuns să-mi termin proiectul la biologie , abia la șase seara .
Nu am așteptat ziua de luni . Știam că , ori vor râde din nou de mine , ori o să îmi arunce hârtii în cap strigându-mă ...of ce aurea, nu pot să cred , dar e așa umilitor ... sfârculina.
Doamne , nu cred că a mai trecut cineva printr-o asemenea umilință .
Echipa de fotbal american bate cuba cu majoritatea — toată lumea — din universitate .
Au meci în seara asta , și Jordan o să joace acolo , dar nu mă interesează , până și Andrew , cel mai bun prieten al său , este mai drăguț decât mutra lui încrețită .
Andrew, la fel ca și ceilalți fotbaliști , era înalt , un metru nouăzeci dacă nu greșesc ...era atletic dar puțin afemeiat , dar nu e o problemă , îi trebuie doar o tipă care să-l readucă la realitate.
Pe hol , Staicy Denver iar umblă trăgându-l și pe Pitt care — bănuiam eu — posibil să fie iubitul ei.
Dar hei , cine sunt eu să critic cine și cu cine se vede ...alooo fata de tot rahatul poreclită sfârculina ? Mda, sigur o să mă bage în seamă la ce zic.
Și ăsta e sarcasm .
Nici nu știu de ce mai stau aici , începutul meu de săptămână , deja devenise groaznic .
Îmi deschid dulapul pentru a-mi lăsa lucrurile . Dar imediat ce îl deschid un sutien alb de dantelă cade la picioarele mele și pe hol izbucnesc râsete. Obrajii mei ard de rușine și cu toată demnitatea care mi-a m-ai rămas ... îl i-au de jos și mă uit la toți cei care râd de mine .
— Ți-ai adus ceva de schimb , sfârculina ? Vrei să ne arăți ceva ?
Țipă cineva și alte râsete încep să răsune pe hol . Ochii mei îl caută pe singurul om care ar fi putut să mă înjosească în asemenea hal .
Jordan stă într-o parte și pare neinteresat de tot ce se întâmplă în jur . Aha, fix asta ar face un vinovat.
Strâng sutienul — naiba știa al cui era — în pumn și merg spre Jordan cu pași apăsați .
— Ha , ha, ha...ce nostim ești , doar atât îți permite creierul să faci ?
Jordan se dezlipește de dulapul lui ținanându-și mâinile în sân și mormăind :
— Habar n-am despre ce vorbești , dacă vrei să-ți arăți lenjeria intima... n-ai de cât , sigur o să vomit !
Mârâi .
— Nu este a mea ! Și știu că tu ! ...
Îl arată cu degetul .
— ...tu ai pus-o acolo ! Dobitocule !
Aud un chinuit . Staicy își ține telefonul în mână filmând scena . Groaznic . Mă uit urât la cameră.
— Încetează să filmezi asta ! Isuse Hristoase , nu e nimic de postat !
— Vorbește pentru tine...drama mereu prinde bine la public . În plus , au început să apară cereri la apariția lui Jordan la mine pe blog !
Staicy îl ghiontește pe Pitt .
— Pitt cadru la Jordan , acum !
Jordan își dă ochii peste cap .
— Nu eu ți l-am pus acolo !
— Îhâ, de parcă te-aș crede ! Ești un mincinos !
— Puțin îmi pasă , ți-am spus că nu eu ți l-am pus acolo ! Ce vrei mai mult ? Crezi că să-mi pierd vremea băgându-te pe tine în seamă e ceva important ? ...
Cineva chicotește .
— ...revino pe pământ sfârculina !
O. Nu. Se. Poate ...
— Ia m-ai tacă-ți gura aia ! Nu a fost o reacție datorită ție ! Să bage la cap toată lumea : A FOST DE LA FRIG !
Urlu eu trăgând aer în piept . Era prima dată când îmi ieșeam în halul ăsta din minți . Până și Jordan pare uimit, pentru că ridică o sprânceană apoi un rânjet i se ivește la colțul buzelor .
— Bravo...
Începe el sarcastic .
— ...bravo ! Uau ce scenă , adu-mi aminte, de ce mai ești aici ?
Și atunci am izbucnit :
— Nu pot să cred că îmi faci asta ! Când eram mai mici erai alt fel , erai aripa mea !
Câteva suspinuri . Staicy se bagă mai înfață .
— Câș , cred că o să se pupe !
Eu și Jordan îi aruncam o privire urâtă .
— Nu am fost aripa ta niciodată McCarter , nu știu ce-ai băut aseară , dar e clar că mănânci căcat !
Rămân pentru câteva clipe nemișcată . Nu pot să cred că spunea asemenea lucruri despre prietenia pe care am avut-o cândva .
Jordan continuă să-și bată joc și să mă umilească și mai mult.
— Să fie clar pentru toată lumea , tipa asta , nu-i decât o gagică înapoiată ,da ? Nu înseamnă nimic absolut nimic pentru mine !
Liniște . Am obrajii încinși și nu pot nici măcar să mă mișc la cât de umilită mă simt.
— Mai ai ceva de spus acum , sfârculina ?
Râsete apoi lumea exclamă în cor :
— Sfârculina ! Sfârculina ! Sfârculina !
Isuse Hristoase...e real...ce rușine .Simt că mă fac mică . Jordan întrecuse orice măsură , uram că de fiecare dată eram nevoită să trec peste . Dar acum , sunt și furioasă . Sunt furioasă pe el... și pe tot ce mi-a făcut acum . Și dintr-o simplă criză de nervi , îi azvârl sutienul fix în fața lui Jordan, și înainte să mă retrag ca ultima lașă zic :
— Lua-te-ar dracu de căcănar puturos !
Apoi îmi fac loc printre mulțimea care a început să râdă și fug într-un foișor pentru studenți aflat în curte . Nimănui nu-i păsa de cum mă simt... încă pot să mai aud râsetele lor și porecla cu care mă strigau .
Nu plâng ,nu mai are rost , doar îmi trag genunchii încă cu julituri la piept și îmi cufund capul în ei până îmi fac din nou curaj să merg la ultimele două cursuri .
CITEȘTI
RIVAL
RomanceBlaire Niciodată n-am reușit să scap de el . Se hrănește din rușinea și umilința mea. După acei ochi întunecați , trup de fotbalist , se ascunde un monstru . Doar eu știu de ce e în stare Jordan Brend , iar când te aștepți mai puțin , își arată f...