Jordan
— Știu doar că ce-i doi nu se suportă !
— Aha... și cu ce câștigi dacă te cuplezi cu ea ?
— Am spus eu ceva de cuplat? Ai văzut ce s-a întâmplat după ce i-am pus sutienul soră-mii în dulap ? ...
Știam eu că alt cineva îl puse acolo .
— ...e clar că nu-l suportă ! În plus, puțină distracție nu strică , data trecută nu a mers !
Asta am auzit eu înainte de meci. Dintotdeauna am crezut că Chase e un mârlan manipulator . În spatele acelei fețe drăguțe , nu se află decât un profitor.
Ce fac acum ? Mă duc să-i salvez curu lui Blaire , dacă Chase încerca vreo manevră pe ea ...o să se sfârșească urât .
Nu știu când ultima dată am condus așa repede , dar am căutat peste tot . Îi cunosc mașina , ba chiar am fost și la cămin . Dar gandindu-mă puțin, ce ar face orice pervers manipulator cu o tipă naivă ca Blaire ...ar fi putut să o ducă într-un singur loc unde sigur nu o să fie deranjați .
Nu pot să cred că s-a dus cu el . Unde îi era capul !?
Isuse, nu știu ce mă enervează mai mult, faptul că e incompetentă , sau că a plecat cu ăla .
Și după cum credeam , barul de lângă universitate . Mașina lui , e parcată la câțiva metri de el .
Cobor din mașină și îmi bag cheile în buzunar. Pășesc înăuntru . Câțiva studenți mai stăteau pe acolo , inclusiv Belinda . Știam că era vecină cu Blaire, erau vizavi .
Mă apropii de ea . Stă în brațele lui Kai , iubitul ei .
— Salut Belinda !
Zic eu .
Pare surprinsă să mă vadă . De obicei nu prea comunicam cu ea .
— Jordan !
Trec la subiect .
— O caut pe Blaire , din întâmplare , nu ai văzut-o ...
— O , da !
Zice ea și își pune mâinile pe umerii iubitului ei .
—...era adineaori pe aici cu Chase !
— Aha...
Mormăi eu și caut cu ochii căpățâna brunetă al lui Blaire și una blondă pe care o voiam decapitată .
— ...nu ști unde s-au dus ?
Ea ridică din umeri .
— Au plecat acum câteva minute .. Blaire nu arăta prea bine !
Mă încrunt .
— În ce sens , nu arăta bine ?
— Vorbea...de parcă ar fi drogată !
Zice ea și râde. Poate ea crede că e ceva amuzat , dar eu cred că poate fi pe cât se poate de real .
— Mersi Belinda !
Zic eu ieșind pe ușă.
În regulă ... ia să vedem noi , ce are de gând să facă Chase cu Blaire .
Brusc mă opresc . Stai, de ce aș salva-o ? Nu-i ca și cum mi-aș dori să o fac , dar parcă nici nu vreau să o știu violată sau nu mai știu eu cum.
Era adevărat, poate că noi doi nu o să fim ca înainte , dar, nici că nu pot să o las așa . Este ciudat, și n-am de gând să vorbesc despre asta, bine ? .
CITEȘTI
RIVAL
RomanceBlaire Niciodată n-am reușit să scap de el . Se hrănește din rușinea și umilința mea. După acei ochi întunecați , trup de fotbalist , se ascunde un monstru . Doar eu știu de ce e în stare Jordan Brend , iar când te aștepți mai puțin , își arată f...