Douăzeci și șapte

2.7K 119 7
                                    

Blaire

Jordan se ține de cuvânt . Înnoptează în seara asta la mine . Stau sub pătură în timp ce îl aștept să iasă de la duș . Am pe față un rânjet de idioată, dar nu-l pot șterge , e ca și cum fluturii turbați îmi zboară prin întreg corpul .

Când Jordan revine îmi zâmbește plăcut și se așează pe pat . Își lasă capul în poala mea iar eu mă joc, trecându-mi degetele prin părul său brunet și moale .

—  Mă simt grozav cu tine !

Declară el , apoi oftează .

— Ce s-a întâmplat , te deranjează ceva ?

— Este...doar mă gândesc la câte ți-am făcut , chiar îmi pare nespus de rău iubire !

Mă aplec și îi dau un pupic scurt pe nas .

— E-n regulă... cel puțin știu că acum mă vei apăra...

Și brusc mă gândesc la faptul că Jordan v-a trebui să plece la sfârșitul anului , iar eu , voi rămâne singură din nou .

— O să-ți fiu ca zidul de cărămidă !

Chicotesc .

— Sună bine !

Jordan îmi dă o șuviță de păr după ureche .

— Trebuie să recunosc , te-ai făcut foarte frumoasă !

Momentul ăsta mă face mai să am lacrimi în ochi . Nu știu ce-i cu mine,sunt doar niște cuvinte , dar cred că sunt spuse din inimă .

— Mersi, și tu ești frumos !

Jordan râde și mă rostogolește pe pat , apoi mă gâdilă cu nasul pe gât . Râd . Mă sărută pe maxilar apoi mă privește în ochi spunând :

— Îmi place să te aud râzând , îți stă al naibii de bine când ești fericită Blaire !

Asta a fost . Am cedat,este prea drăguț ce-mi spune . Îmi șterg o lacrimă iar Jordan clipește nedumerit .

— Am spus ceva greșit ?

Zâmbesc .

— Nu , totul e perfect , tu ești perfect , pentru mine !

Declar eu și îi dau o îmbrățișare . Jordan se lasă pe perne și mă trage în brațele lui . Gem mulțumită și mă ghemuiesc pe cât se poate de mult lângă el .

— Ce crezi că ar zice tata că m-am cuplat cu tine ?

— Ummm... m-ai bine să-i spunem mamei tale !

Zic eu iar el râde .

— Ai dreptate , taică-miu ar fi prea dur ! Ști uneori mă întreb cum de a ajuns mama să-l iubească ?

Își plimbă degetele ușor peste umărul meu.

Nu știam toată povestea familiei lui însă știam că Christian , tatăl lui Jordan , poate fi un om dur , cu care ,mai bine nu ar trebui să te pui .

— Poate că , mama ta a văzut frumosul în el ?

Îmi dau eu cu părerea . Jordan rânjește în mod vizibil .

— Adică așa cum ai făcut și tu ?

— Da,cred că așa cum am făcut și eu ! Dar indiferent câte am suportat ,tot uram că te consideram atractiv !

— Deci până la urmă tânjeai după mine ?

Îi arunc o privire apoi îl pișc de fund . El tresare eu râd .

RIVAL Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum