Douăzeci și nouă

3.2K 151 22
                                    

Jordan

Ce bou sunt , dacă nu o să mai vină ? I-am dat mesaj lui Blaire acum cinci minute .

Smochingul ăsta mă strânge la fund și niciodată nu mi-a plăcut să port cravată , însă ca să inviți o fată la bal , trebuie să arăți bine .

Nu știu de cât timp țin cartonașul cu ,, Blaire , vrei să mergi la bal cu mine ?"  în mână . Încep să am emoții .

Mă gândesc la cât de frumoasă o să fie în rochia ei lungă . La buzele ei moi , care le vor întâlnii pe ale mele în curând , pentru că din întunericul holului , Blaire iese purtând o rochie neagră și având sclipici în zona pieptului , și e fără bretele.  Părul ei e prins într-un coc despicat în sus și câteva șuvițe îi atârnă pe frunte .

Rămân mut , deși știu că ar trebui să o complimentez .

Zi ceva prostule .

— Arăți...

Îmi dreg vocea .

— Ești foarte frumoasă !

Ea râde și îmi ia cartonașul cu întrebare din mâna .

— Da, o să merg cu tine la bal !

Rahat, trebuia să o întreb mai întâi , după să o complimentez . Mama ar fi dezamăgită , dar nu-s genul care să fie un romantic profesionist .

— La naiba , nu așa ar fi trebuit să sune !

Mormăi eu . Blaire pare nedumerită .

— Despre ce vorbești ? Îmi place al naibii de mult cartonașul ...

Spune ea admirându-l .

— ... ai desenat și inimioare în dreptul numelui meu ! Este foarte drăguț Jordan !

Mă laudă ea , dar eu tot nu-s mulțumit . Ar fi trebuit să fie o șansă perfectă pentru ai arăta că îmi doresc din tot sufletul să fie partenera mea .

Oftez și o i-au de mână .

— Ar fi trebuit să te întreb într-un mod mai romantic de atât !

— Cum ? Jordan, iubitule...nu știu ce poate fi mai romantic decât să te văd aici , îmbrăcat în smoching , cu un cartonaș drăguț în mână !

— Crezi ?

Ea dă din cap și își împleticește degetele cu ale mele .

— Ești totul pentru mine , și atâta timp cât vei încerca să faci lucruri mărunte pentru fericirea mea ...le voi prețui pentru totdeauna !

Am spus vreodată cât de mult o iubesc pe fata asta ? Nu ? Bine , pentru că o iubesc al naibii de mult !

Zâmbesc .

— Hai să , ne plimbăm puțin înainte ...

Zic eu și o trag ușurel spre trotuar .

— ... m-ai avem timp până începe balul !

Blaire este de acord . Mergem împreună până la mașină , încet unul lângă altul ținându-ne de  mână .

Îi deschid portiera ca un domn . Ea râde și îmi aruncă o privire caldă .

O duc pe Blaire pe un câmp . Priveliștea este minunată . Luna e pe cer alături de stele care luminează cerul .

Blaire se răsucește ușor spre mine întrebând :

— De ce suntem aici ?

— Este, ceva ce știu că îți place ...

Șoptesc eu .

— ...eu, tu și natura !

Blaire mai nu izbucnește în plâns . Chipul ei devine mai frumos , ochii ei verzi privindu-mă cu dragoste .

— Jordan...este, nici nu știu ce să zic...

— Vezi , asta îmi place la tine Blaire , te bucuri chiar și de cele mai mărunte lucruri , ești simplă ...asta mă face să te iubesc cu adevărat !

Mă gândesc la tot răul pe care i l-am provocat . Probabil nimeni n-ar iubi un tip ca mine , nici măcar eu nu mă iubesc ...dar ea..ea mi-a suportat toate tâmpeniile ...a avut răbdare , având sentimente pentru mine , și păstrându-le în inima ei , ascunzându-le cu replici usturătoare . Blaire ținea la mine , iar eu am îndepărtat-o .

— Cine spunea că nu poți fi romantic ? Astea sunt cele mai frumoase și romantice cuvinte pe care le-a spus cineva !

Blaire, îmi dă o îmbrățișare . Zâmbesc și o sărut pe creștet.

— Nu pot să-ți promit că nu voi mai face greșeli , dar pot să-ți promit că te voi proteja . Nu-s as în relații, dar mă voi strădui să fiu iubitul ideal ,  pentru tine !

— Jordan...

Murmură ea încet, un zambet larg radiându-i pe chipul ei gingaș . Nu termină propoziția , mă trage de cravată și își unește buzele de ale mele . Am să îl i-au ca pe un ,, mulțumesc " .

Blaire se trage înapoi spunând :

— Habar n-ai cât de mult te iubesc !

— Și eu te iubesc , la naiba , cred că sunt nebun după tine !

Și în momentul de față , vorbesc foarte serios . Am victoria . Am fata . Acum trebuie doar să merg la bal și să mă distrez alaturi de iubita mea .

— Ști, cândva...o să le povestim copiilor despre relația dintre noi !

Ea clipește .

Copiilor ?

— Glumeam !

Zic eu și îi cuprind umerii .

Doar pe jumătate .

Ea se relaxează .

— Dar ști, e doar o aberație... adică ar fi fain , nu crezi ?

Ea râde . Râsul ei ca un sunet de clopoței , care îmi alină urechile .

— Cred că vreau să mă duci la bal acum !

— De singur , orice pentru iubita mea !

Urc la volan mândru de mine însumi , pornind spre evenimentul special . Doar eu știam cât de mult îmi doream să o admir dansând . Și începând de acum , și pentru totdeauna , voi lua părțile pozitive ale vieții , iar partea colorată care îmi umple sufletul , este Blaire McCarter , fata de care m-am îndrăgostit încă din copilărie.

~ Sfârșit ~

RIVAL Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum