Jordan
Ce teatru ieftin . Frate , de ce întotdeauna fata asta se face de râs așa de tare ? Nu știu dacă are limbrici sau așa s-a născut , dar oricum ar fi , e enervantă .
— Frumoasă glumă , de unde ai făcut rost de așa ceva ?
Mă întreabă amicul meu luând sutienul de jos . Ridic o sprânceană .
— Crezi că i-aș lua sutienul ? Fi serios , n-aș pune mâna nici pe chiloții ei !
— Eu da !
Mă încrunt .
— Adică...nu la propriu... ști tu ar fi o partidă bună ,nu crezi ?
— Mă scârbești omule !
Mă strâmb eu.
— Doar nu vrei să ți-o pui cu ea ?
Andrew ridică din umeri .
— Eu mi-o pun cu tot ce mișcă și are rotunjimi sexy !
Îmi dau ochii peste cap .
— Dar nu și Blaire , zău așa , ai văzut sutienul , ea nu are asemenea balcoane !
Andrew azvârle sutienul la gunoi .
— De unde ști tu ce mărime poartă sfârculina ?
— Nu știu , și putem să o lăsăm naibii de subiect ? Am oră !
Mormăi eu .
Andrew mijește ochii la mine puțin și își trece mâna prin părul lui rebel des și castaniu .
— De ce eviți subiectul ? Este ceva ce nu-mi spui ? Și ce a fost cu replica : ,, ai fost aripa mea " ?
Aia...aia nu înseamnă nimic . Este doar ceva ce a fost lăsat în urmă cu mult timp și despre care nu sunt pregătit să vorbesc .
— Tre'să plec ! ...
Mormăi eu .
— ... avem și meci , trebuie să mă adun !
Zic eu și o i-au pe partea cealaltă a holului , lasandu-l pe Andrew singur . Da, nu a fost frumos știu , dar nu mai suport să discut despre Blaire , nici o secundă !
Și de parcă n-ar fi destul de rău , ia ghiciți , universul își bate joc de mine , pentru că Blaire , se șterge la ochi cu un șervețel și se pregătește să intre în baie .
A plâns din nou , dar nu-i de mirare. Și decid să pun punct aici . Nu mai voiam să audă nimeni despre mine și Blaire . Noi doi, nu m-ai existam unul pentru celălalt .
Când se așteptă mai puțin o i-au din spate și o împing în baie închizând ușa . Blaire se împleticește puțin .
— Care a fost faza ?
Încep eu . Blaire își trage nasul . Arăta a demn de milă . Era dezgustătoare . Hanorac hippie , fustă neagră tip ghiocel... genunchi juliți... păr ciufulit , ochi roșii... Isuse , parcă dăduse peste ea mașina , plus apocalipsa zombie .
— Ce vrei...ce vrei...ce vrei de la mine ?
Începe ea să plângă din nou însă spunând toate astea pe un ton iritat .
— Vreau să nu-mi mai bocești ca o fraieră și să te aduni !
— Să nu bocesc... să nu fac asta... să nu fac aia ...ia mai bagă-ți regulile în cur ! ...
Mi-o întoarce ea .
— ... habar n-ai cum mă simt...habar n-ai de nimic !
— Ba bine că nu , sunt singurul care știe !
— Chiar , așa ? Ia zi , cum e ...cum e , să fi umilit mai mereu ? Să ai o pacoste care să te chinuie...
Vocea i se frânge pentru un minut , iar lacrimile îi șiroiesc necontenit pe obraji . Dintr-o dată izbucnește :
— ...să îți vezi mama fără suflare din cauza drogurilor ! Am avut nevoie de tine... și ție nu ți-a păsat !
Strâng din dinți .
— Nu am putut să fiu lângă tine atunci ! Încetează să îmi mai porți pică !
— Să nu-ți port pică ?! Să nu-ți port pică ?! Ești așa de egoist Jordan încât uneori mă întreb dacă încă m-ai ai inimă !
— Taci din gură ! ...
Mă răstesc eu la ea .
— ... mă scoți din minți !
— Tu să taci din gură !
Zice ea și lovește blatul cu mâna apoi începe să plângă și mai mult .
Trag aer în piept . Ne purtam ca doi copii de cinci ani . Fac un pas spre ea și îi apuc încheietura.
— Dacă nu te oprești acum din bocit jur că o să o fac eu , și nu o să-ți placă !
Blaire își zmulge încheietura din strânsoarea mea , și își trage nasul suspinând .
— Nu mă mai tem de tine Jordan ! Ai dovedit de prea multe ori ce monstru ești !
Nu am cum să nu mă enervez pe ea . Făcusem greșeli în trecut ,da, nimeni nu-i perfect , dar nici ea nu era prea sfântă . Mi-a tras clapa doar ca să plece cu Cooper Barnes .
— Iar tu , ai fost din totdeauna , o trădătoare ! Ști ce , credeam că te-ai maturizat Blaire , dar tot înapoiată ai rămas !
Ea se încruntă .
— Îmi vorbești mi-e de maturizare ? Tocmai tu , cel care face farse idioate ?
Strâng pumnul .
— Nu eu ți-am pus sutienul ăla acolo !?
— A , da ? Atunci cine ?
— Nu știu , nu te-ai gândit că fotbalistul cu care voiai să ți-o tragi , doar încearcă să ți-o puie ?
Blaire face o migrenă .
— Ești ridicol ! M-am săturat de tine și de invențiile tale ? Oare...
Mă împinge cu degetul în piept .
— ...orgoliul tău , nu poate accepta că am dispărut de mult din viața ta , și acum vrea să mă întorc ?
Pufnesc .
Asta era ...prostesc . Blaire nu mai face parte din viața mea ,de mulți ani , chiar dacă ne intersectăm mereu , după cum am mai zis și înainte : nu mai înseamnă, nimic .
— Crezi că te vreau înapoi ? Fi seroasă , tu ești cea care tânjește după mine ! Nu știu ce regreți mai mult Blaire , faptul că ai rămas singură sau faptul că nu mă ai pe mine !
Blaire se îmbujorează puțin. Aha, după cum știam .
— Bleah ! Nu pot să cred că sugerezi așa ceva ! Ești...ah , ești un dobitoc !
Zice ea și mă împinge din drum . Îmi bag mâinile în buzunar privind cum iese din baie .
Poate nu reușisem să vorbesc cu ea calm ,dar cel puțin ,acum , cu siguranță va avea probleme pentru întârzierea la oră .
În cele din urmă , plec și eu la oră , dar nu m-am putut concentra , pentru că în capul meu , suna , doar : ai dovedit de prea multe ori ce monstru ești " .
Auzi la ea, monstru...mda , am primit insulte și mai usturătoare de cât a ei . Încep să-mi fac griji totuși... oare era anormal dacă... spionam în mod intenționat acțiunile lui Blaire de la fereastră ? Gândul ăsta mă șochează.
La naiba, doar nu eram un obsedat , nu ?
Ar trebui să uit de ea, era clar că îmi invadase mintea și nu-mi place asta, absolut de loc . Și apoi, am un meci de câștigat , ăsta e scopul meu acum .
CITEȘTI
RIVAL
RomanceBlaire Niciodată n-am reușit să scap de el . Se hrănește din rușinea și umilința mea. După acei ochi întunecați , trup de fotbalist , se ascunde un monstru . Doar eu știu de ce e în stare Jordan Brend , iar când te aștepți mai puțin , își arată f...