Część 11

142 4 3
                                    

Był taki dzień ze musiałaś wrócić do szkoły żeby nic się nie wydało. W szkole kiedy gadałaś z kimś z klasy Bakugo krzywo się na ciebie patrzał, a kiedy za długo z kimś rozmawiałaś Blondyn potrafił podejść do tej osoby i nagadać na ciebie kłamstwa żeby ta unikała cie szerokim łukiem. Winiłas siebie i chciałaś to naprawić, jakoś móc cofnąć czas ale na to było za późno, gdyby nie Dabi do takich sytuacji by nie doszło. Jego tez obwiniałaś bo mu wierzylas ale chłopak miał wolną wolę i tak na prawdę to była wszystko twoja wina....

WTOREK (DWA DNI PRZED WYJAZDEM)
-Hej Uraraka, co się dzieje z Y/N? Prawie wszyscy ją unikają.-zapytał zielonowlosy.
-To ty nie wiesz? Bakugo ci nie powiedział?
-Nie mów że wierzysz w jego kłamstwa Uraraka...!
Dziewczyna spojrzała w dół nie odzywając się, a po chwili wyszła z klasy. Skoro deku uwarza ze to co mówił blondyn to kłamstwo musiała zapytać dziewczynę wprost. Dziewczyna szukała nastolatki po całej szkole ale nigdzie jej nie spotkała, wiec uznała ze porozmawia z nią po lekcjach, tak łatwiej będzie ja złapać.

WTOREK (PO ZAJĘCIACH, KLASA 1A)
-Hej, Y/N mozemy chwile pogadaćh? Na osobności?
-Wiesz teraz nie mam zbytnio czasu i...-
-Proszę. To coś ważnego
-....okej
Nastolatki upewniły się ze zostały same w klasie i Uraraka zaczęła:
-Czy to prawda co mówi Bakugo na twój temat?
-Hm? Co takiego mówi?-stres ją ogarnął myśląc ze chłopak wygadał innym prawdę.
-No ze podobno...-

Po powiedzeniu przez Uraraka kłamstw prze Bakugo (srr nie mam pomysłu na to co mógł mówić, wiec to już pozostawiam wam):
-Thi! Gorszych kłamstw to nie mógł wymyślić!-zaśmiała się.
-Czyli to wszystko to kłamstwa?
-Tak, ale wątpię ze mi uwierzysz patrząc na innych.... wogle czemu mnie o to zapytałaś?
-Izuku dobrze zna Bakugo, w koncu byli przyjaciółmi, a wiem ze Izuku by nie skłamał w takich kwestiach wiec przyszłam się dopytać wprost.
-Dzięki ze chociaż wy mi wierzycie. No nic będę już szła, tata czeka na mnie-skłamała.
-To do jutra Y/N-chan! Do jutra!!!

Wow ponad 300 słów
Mam nadzieje ze się podoba i sorka za błędy ortograficzne 🤠

Dabi x Y/nOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz