Część 12

145 4 3
                                    

Autorka: chce wam życzyć tylko miłego czytania QwQ

W szkole gadałaś tylko z Izuku, Uraraką czy wymieniałaś "cześć" z Todorokim a Bakugo z dnia na dzień powoli sobie odpuszczał a Dabi? no cóż.. nie rozmawiałaś z nim od chwili czasu z wiadomych przyczyn, ale on nie widział sobie ciebie od tak odpuszczać... miał pewien plan, który na pewno ci by się nie spodobał ale czarno-włosy musiał przytrzymać ciebie przy nim... pisze do ciebie codziennie, nawet gdy mu nie odpisywałaś, dzwonił do ciebie i "przypadkowo" codziennie go widziałaś i zawsze mówił ci cześć nawet ty udawałaś, że go nie widzisz.

Czarnowłosy wiedział o tobie wszystko, wszędzie miał twoje zdjęcia, tapeta na telefonie? ty. Jego galeria w telefonie? ty. Jego ściana w jego pokoju? TY. Znał twój plan lekcji, wiedział gdzie zwykle io jaka jest lokalizacja i kim wychodzisz. Jednym z podejrzanych OBSESJA, Dabi miał na twoje podejście obsesje, ale nikt o tym nie wiedział, nikt nie miał pojęcia o tym, że Y/N jego przyszłą "królewna" do której doszło w momencie wystąpienia choroby za dawkę.....

Ahhh poniedziałek niby najgorszy dzień dla ucznia, lecz dzisiaj mieliście jechac na obóz  i bardzo się z tego powodu cieszyłaś, w końcu odpoczniesz od tych wszystkich "dram". i nieprzyjemnych sytuacji. Z powodu obozu wstałaś bardzo wcześnie i chyba  już z setny raz upewniałaś się czy masz wszystko spakowane, lecz wtedy ktoś do ciebie napisał.

Dabi:

-Co robisz? :)

-Nic co miałoby cię interesować

-oj nie bądź taka, przecież sytuacja się z nim uspokoiła

-Skąd o tym wiesz?

-Nie wiem, zgadywałem ;)

-I tak wyjeżdżam na parę dni, więc raczej nie będę miała czasu na twoje jak iż cudowne zaczepki -_-

-Wiem, wiem  miłej wycieczki!


-Dupek-pomyślałaś. Nadal byłaś wściekła, ale na jego szczęście już trochę mniej i cieszył się z tego powodu.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Dobra wiem, ponad 200 słów to nie dużo ale wybaczcie....

miłego wieczorku!



Dabi x Y/nOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz