Wat vooraf ging:
Over een paar uurtjes zou ik in het vliegtuig zitten op naar mijn mannetje die in het ziekenhuis ligt ..
Hoe zal het gaan met ilias .. zou hij al spijt hebben dat hij niks tegen nisrine heeft gezegt .. Dat lieve lezers lezen jullie in dit vervolg.Thuis aangekomen pakte mijn koffer deed er van alles in, ik zou 2 weken gaan, mijn ouders brachten me naar yassin en Yasmina.
Yasmina knuffelde me stevig en fluisterde me dat alles goed zou komen met de wil van allah, " in sha Allah komt alles goed .. Ik wil niet verder zonder hem "
Op Schiphol nam ik afscheid van mijn ouders en mijn zusje.
In het vliegtuig kuste yassin mijn voorhoofd en zei " hij zal blij zijn wanneer hij je ziet "
Ik hoorde achter me bekende stemmen maar ik wist niet van wie
Schudde de gedachten van me af en stopte oordopjes in mijn oren en luisterde koran na wat lange uurtjes waren we aangekomen in het oh zo mooie prachtige dubai, maar helaas niet voor vakantie maar op mijn mannetje te bezoeken en kijken hoe zijn toestand eruit ziet.
Daar aangekomen kwam de man die mij gisteren heeft gebeld naar ons toe lopen
" jij nisrine ? "
" ja "
" salamwalikom "
" walikomsalam "
" kom jullie allemaal mee naar ilias "
Nerveus liep ik achter de man aan
De man, yassin en yasmina liepen naar binnen en sloten de deur
Ze lieten mij achter ?
" HALLOO ?? Mag ik ook nog mee f hoe zit dat? "
Weer kreeg ik geen gehoor, weet je wat ik loop ook gewoon naar binnen
Wat er toen gebeurde
Ik sloeg een hand voor me mond en de tranen vielen naar beneden
Ik zag een groot hart op de grond van kaarsjes en rozenblaadjes en in het midden stond ilias op zijn knieën met een doosje in zijn handen
"" ww ww at illias stotterde ik "
" liefje kom "
" zze zeidden dat je een ongeluk hebt gekregen .. "
" had ik ook, ik kwam in dubai voor werk en kreeg een geweldig idee mijn vrouwtje in het zonnetje zetten en haar op een mooie manier ten huwelijk vragen "
Ik kon niet stoppen met huilen
" dus nisrine bouazaza wil jij met me trouwen "
" ik zou niks anders willen en knikte ja met verliefde oogjes "
Hij schoof de prachtige ring om mijn vinger knuffelde me en gaf me een kus op me voorhoofd.
Het licht ging aan en zag daar de gehele familie van Ilias en mij
" oh my god, jullie gekkerds van me "
Mijn gevoel klopte ik had gelijk ik hoorde de herkenbare steken de stemmen van mijn liefdevolle familie
We gingen met de beide famillie's uiteten
En ik ging daarna even samen met ilias de stad verkennen.
We liepen hand in hand en voelde me op dat moment het gelukkigste meisje van de hele wereld!
" schatje, sorry dat we je hebben laten schrikken op deze manier maar je bent te slim en anders zou je overl achterkomen het was nooit mijn bedoeling om je pijn te doen prinsjes "
" ik haat jou van je en ik haat je tegelijk, toch ben ik blij dat we nu eindelijk een stap dichter bij de toekomst zijn "
" ik hou van je mevrouwtje "
" ik ook van jou meneertje "Hij bracht me naar het hotel en ik ging heerlijk slapen morgen zouden mijn ouders weer terug vliegen ik zou blijven bij ilias en wanneer hij zou werken zou ik bij me zus en schoonzus blijven.
Het was van een hartverscheurende dag naar een prachtige dag om nooit te vergeten binnekort ben ik officieel Mevrouw ELhaddaoui alhamdoulilah
Nu tijd op te slapen goodnight nisrine, op naar morgen!Word vervolgd
Comment voor deel 15
( sorry voor het saaie deel ik had weinig inspiratie, nadat ik klaar was had ik opeens heel veel inspiratie dus straks weer een lang deel in shs allah )