Deel 18

2.5K 99 15
                                    

Wat vooraf ging:

Alles was eigenlijk al gepland alleen nog wachten en nog een betalingen regelen voor de rest had mijn toppertje ilias alles al geregeld.
Thuis aangekomen dook ik meteen me bed in en ging heerlijk slapen en dromen over mijn prachtige verloving.
Ik was dan officieel een geslaagde vrouw.
Love you ilias <3

De volgende ochtend werd ik vrolijk wakker en keek vol trots naar mijn prachtige ring die ik van mijn schatje ilias heb gekregen.
Nam beneden plaats aan de ontbijt tafel en kletste gezellig met mijn liefste famillie we hadden het over de verloving.
Ik knuffelde mijn vader stevig en hij zei me " benti vergeet nooit jij bent mijn eerste dochter ik was de eerste man die van jou hield/ zal houde "
" papa djellie, jij bent mijn koning en dat zak je altijd blijven "
Ik kuste zijnn voorhoofd en bedankte mijn ouders voor alles wat ze dagelijks voor mij doen, moge allah al onze ouders een prachtige plek in janmah el firdaous schenken ( say ameen )
Ik liep de trap op naar boven en keek op mijn telefoon en had een paar app gesprekjes opende als eerst die van ilias
I : goeiemorgen verloofde, heb je lekker geslapen ?
N : goeiemorgen schat, heerlijk jij?
I : jawel alleen miste ik jou
N : ach liefje haha nog eventjes
I : wat doe je vandaag ?
N : uhm niks dan weet ik
I : ga je mee naar amsterdam, we moeten vandaag beslissen welke zaal we nemen alleen ik wil dat jij kiest prinsesje "
N : is goed schatje, kom je me thuis ophalen of moet ik naar jou komen
I : ik lig nog in bed
N : ik ben ook net wakker hoor
I : over een uurtje ongeveer ben ik bij jou schat
N : is goed dan ga ik me nu klaarmaken
I : is goed vrouwtjelief tot straks
N : tot straks x
Deed mijn telefoon weer in de lader en zou straks op de andere appjes reageren als ik in de auto zat.
Stijlde mijn haren en krulde het van onder, deed basic make-up op en deed een lange grijze strakke rok aan een witte kanten bloesje en een leren jasje, deed mijn witte sandaaltjes aan aangezien het eerlijk weer was stoer en toch classy al zeg ik het zelf, deed mijn favo parfum alien op en hoorde dat ilias al beneden zat, ander half uur verder het was voorbij gevlogen.
Pakte mijn zwarte clutch en liep naar beneden.
Daar groette ik ilias met een hand uit respect voor mijn ouders, we bleven even zitten en dronken wat en daarna reden we samen naar Amsterdam we praatte over van alles
We parkeerde de auto en zouden even iets gaan lunchen samen en daarna de zalen bekijken.
We aten wat en we genoten van onze tijd samen, daarna liepen we hand in hand door Amsterdam terug naar de auto en reden we we naar de zalen ik kon zowat niet kiezen ze waren beidde zo prachtig ik smolt bij beidde maar eentje was toch echt een zaal waar ik vanaf kleins af aan al van droomde en die kozen we dan ook. En reserveerde we voor onze grote dag!
We reden weer naar Utrecht, ilias bleef eten en het was super gezellig daarna zijn we samen naar mijn broer en schoonzus gegaan en het was super gezellig, ik hielp yasmina in de keuken en de mannen zaten voetbal te kijken.
" ilias ik ga effe naar boven "
" saff is goed "
" praat normaal praat ben je verloofde en niet je vriend "
" ja Nisrine sorry zit in het spel "
" ja dat merk ik "
Liep met yasmina naar boven en we gingen op haar bed liggen, ze vertelde me hoe zij en ilias elkaar hebben leren kennen en het was zo super romantisch, " ik ben echt blij dat jij mijn schoonUs bent en me broer alle liefde geeft die hij verdient en andersom natuurlijk "
" achhh niesje toch, ben ook super blij met jou als schoonzusje, we houden van jou heel veel zelfs "
" maar waarvoor ik zei kom naar boven is omdat ik je iets wil vertellen maar houd het nog even stil okee .. "
" jaa lieffie vertel "
" ik ben zwanger, jij word tante "
" oh myyy godddd gefeliciteeeerd mama yasmina "
" hahaha liefje en jij ook tante nisrine "
Ik omhelsde haar stevig
" vanavond vertel ik het yassin, met iets speciaals heb lingerie gehaald om het spannend te houden had dat op internet gezien een roze bh en een blauwe string en op de string stond " papa to be "
" ahaahhahaa jij bent gek met je gekke ideetjes, ik roep ilias dan gaan wij n kan je snel beginnen met je gekke plannetje "
" haha heks, doe alsof je niks weet je weet hoe yassin gaat reageren als hij hoort dat jij het eerder wist dan hij "
Ik knikte ja en samen liepen we naar beneden.
" ilias, het begint laat te worden gaan we ik ben moe ? "
" is goedd, jij bent altijd moe mevrouwtje "
" het leven is zwaarder als een verloofde vrouw en knipoogde naar hem "
" hahah vast riep yassin "
" jaa vast Zei ilias en gaf yassin een boks "
" bedankt voor de gezellige avond, volgende keer komen jullie bij ons saff zei ilias tegen yassin "
" in sha allah broo we appen zei yassin "
We namen afscheid en we reden naar huis, ilias zette me af en gaf hem een kus
" liefje hou van jou "
" ik ook van jou lieffie "
Hij wachtte tot ik binnen was en reed daarna weg, super lief!!
Mijn ouders sliepen al, ik liep naar de douch waste mijn make-up eraf en deed lwoodo en haalde het gebed in van de dag nadat gedaan te hebben was het tijd om te slapen voor nisrine en ook voor mij.

Goodnight lieve lezers
Word vervolgd
Comment voor deel 19

Nisrine's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu