XXL deel
Wat vooraf ging:
N : jaa schatje sorry wollah, is goed slaap lekker en tot morgen in sha allah
I : tot morgen in sha allah hou van je
N : ook van jou mwah
Ik hing op en precies kwam mijn zusje binnen en kwam ze in bed liggen we knuffelde samen als echte zusjes en vielen als 2 roosjes in diepe slaap op naar de big wedding day!De volgende morgen ging de wekker vroeg af vandaag gaat het gebeuren onze grote dag waar we allen zolang op gewacht hebben, onze bruiloft met een super blij maar toch ook spannend gevoel stond ik op en liep naar de douch ik nam een kange verfrissende douch en begon mezelf helemaal te reinigen mijn gezicht een maskertje alle plekken moeten geschoren worden en daarna droogde ik me af, deed mijn gebed en deed daarna een Marokkaanse huisjurk aan ging naar beneden ik zag daar iedereen al zitten en groette iedereen " salamwalikom "
" walikomsalam lala la3roussa "
Ik moest lachen en vond her best raar klinken ik al la3roussa ? De enige echte Nisrine bouazaza Die altijd stoere praatjes had " ik ga niet trouwen hoor, mannen nee niks voor mij " en toch is het vandaag mijn grote dag ik kon niet echt wat door me keel krijgen dus dronk ik alleen een vers geperst jus d'orange en een cracker met Nutella, daarna hoorde ik de bel en het was mijn negefa ik groette haar met duizende kusjes en ze knuffelde me stevig het was layla bij wie ik al 2 jaar werk als assistente en zei mij vandaag omtoveren tot een prinses, ze begon eerst met mijn zusje en deed een erg mooi kapsel en mooie heftige ooglook dat dan de hele dag mooi zo blijven dasrna deed ik nep nagels bij chaima op en begonnen we met mij, layla krulde mijn haar en stak de bovenkant op waar straks de sluier zou worden ingestoken. Daarna een goeie basis met een mooie bruin/taupe kleurige ooglook en een roze tintje op mijn lippen daarna ook mijn nep nagels na ongeveer 4uurtjes waren we allemaal helemaal klaar ik pakte mijn telefoon en zag dat ilias mij had geappt!
I : hee vrouwtje lief, spannende dsg vandaag de dag dat je je ouderlijke huis gaat verlaten en in sha allah de rest van je leven met mij moet door brengen, hoe gaat dat jou lukken nies? Hahahaha nee grapje prinsesje van me ik kan niet wachten om je elke ochtend naast me te hebben om samen te zijn en geen stiekem gedoe meer gewoon wij als man en vrouw tot de dood ons scheid, ik voel me net een vrouw ik ben zo gestrest schatje hahaha niks voor mij. Wij vertrekken zo naar jou toe dus over halfuurtje zijn we ongeveer bij jou ik kan niet wachten op je te zien zonnen straaltje je zal er wast en zeker oog verblindend uit zien zoals altijd ik hou van jou dikke kus je mannetje "
Bij het lezen smolt mijn hart maar tegelijkertijd liet ik een traantje ik zou mijn ouderlijk huis verlaten ik zou gaan samen wonen met de man van wie ik zielsveel houd, ik zou hem iets liefs terug sturen en daarna naar beneden gaan omdat ze er over een kleine 10 minuutjes konden zijn
N : lievelievelieve ilias, onze big wedding day, spannendddd liefje hahaha ik ben ook super gestrest maar het komt goed we moeten beidde genieten, ik kan ook niet wachten om jou te zien schatje, maar lieverd ik kan ook zo niet wachten om de rest van ons leven samen te zijn in sha allah tot de dood ons scheidt, mijn mannetje best raar he dat door een kleine botsing wij gewoon nu gaan trouwen ? Hahaha de beste botsing in mijn leven ik zou zeggen bereid je maar voor want je kent mij als een lieverdje maar je gaat mij nog veeel en veel erger mee maken poppetje ik hou van jou en tot zoo!! Xx je vrouwtje "
Ik verstuurde het bericht en er kwam een heerlijk gevoel naar boven maar tegelijk ook weer een verdrietig gevoel ik spoot nog wat parfum op Si van armani daarna liep ik de trap af met de negeffa en hielp ze mij beneden op de bank die prachtig versierd was mijn sluier werd over mijn heen gedaan en op dat moment hoorde ik allemaal toeterss en trommels " LETT THE PARTYY BEGINN "
De fotograaf maakte foto's van mij en van ons als gezin en daarna ook yasmina aangezien zij nu ook uit maakt van onze famillie hoort zij er natuurlijk ook bij daarna maakte ze ook nog foto's van de gedekte tafel met dadels n melk.
Toen kwam het ik hoorde iedereen zingen " sla oe slam " ik keek naar rechts en zag een man in een pak de voordeur binnenlopen met aan zijn linkerzijde een vrouw dat zou Ilias moeten zijn ik keek snel en ja hoor mijn knappe mannetje ma sha allah hij zag er prachtig uit ik keek naar beneden en hij kwam richting mij hij deed de sluier over mijn haren terug naar achter en gaf het boeket aan mij daarna gaf hij mij een kus op me voorhoofd en ik voelde me wangetjes roze worden ik hoorde iedereen " joeejoeejoeej " roepen daarna pakte hij een dadel en deed het in mijn mond ik had totaal geen trek en nam alleen een klein stukje voor de foto's daarna deed ik het bij hem en daarna de melk eerst hij mij en daarna ik hem daarna samen tegelijk en de fotograaf maakte van alle soorten foto's en de cameravrouw legde alles af, daarna pakt hij mijn hand en liepen we samen naar buiten hij fluisterde in me oor " je ziet er prachtig uit prinses " " dankjewel lieverd, jij ook "
Ik knipoogde naar hem en samen liepen we naar buiten en ik zag een vet mooie witte Porsche staan, ik had de auto uitkiezen aan ilias over gelaten en hij heeft werkelijk de mooiste auto uitgekozen. Ik zwaaide naar mijn ouderlijke huis en voelde me op dat moment erg zwak en ilias zag het hij kuste mijn hand " ik zal je elke dag het gevoel geven alsof we al jaren samen wonen, je weet dat dit jou huis is en blijft alleen na vandaag heb je jou eigen nieuwe huisje erbij "
Ik knikte en we liepen door door de gezellige boel vergat ik alles snel weer en genoot ik van elke seconde van onze grote dag, we reden volgas naar het grootste park in Utrecht we maakte eerst foto's met de famillie's daarna met gezin en daarna ik met vriendinnen en ilias ook met zijn vrienden daarna eentje met de hele groep onze fotograaf had zulke leuke ideetjes, daarna ging iedereen weg en zouden we samen foto's gaan maken, we hebben ons kapot gelachen en ben super benieuwd naar onze trouwfoto's rond een uurtje of half 5 reden we richting de zaal in Den haag de koning om precies te zijn, daar aangekomen stond de dakka marakchia al op ons te wachten en verwelkomde ons met heerlijke muziek, de famillie danste in de gang en het zag er super sfeervol uit samen hand in hand liep ik met Ilias de kleedkamer binnen en de negeffa stond al klaar om me weer om te toveren tot een prinsesje " tot zo prinsesje " zei ilias toen hij me had gebracht " tot zo schat " de negeffa keek me super schattig aan we praatte over van alles en nog wat na een uurtje riep ik chaima om aan de dj door te geven dat we eraan zouden komen, ik had een baby blauwe jurk aan en ilias had zijn grijze pak nog steeds aan met een baby blauwe stropdas ik zou eerst alleen de zaal binnen lopen en daarna ilias met zijn zusje en dan zou de dakka mee komen, de vlagen dragers stonden voor me en toen kwam draaide de dj " babylone - zina " en liep ik de zaal in ik voelde me echt super nerveus omdat ik alleen de zaal binnen moest lopen ik zag allemaal blije gezichten en schonk iedereen een glimlach ik liep naar de stoel en de negeffa hielp mij en maakte mijn jurk netjes daarna was het de beurt aan ilias hij stond ook achter de vlagen dragers en toen ging het gordijn open en kwamen ilias en zijn zusje binnen ze zagen er beidde toppie uit de dakka liep mee en daar achter allemaal familie van ilias iedereen begon te dansen en ilias danste met mijn moeder het zag er zo mooi uit, daarna kwam ilias naast me zitten en hield hij me hand stevig vast, er kwamen twee optredens mijn zusje zong een prachtig lied van " maher zain - for the rest of my life " ik kreeg kippenvel en ilias kneep in mijn hand. Daarna tijd om weer de kleedkamer in te gaan in de tussentijd aten ze in de zaal en at ik apart met ilias in de kleedkamer de avond verliep snel ik had nu een tweede jurk aan een zalmkleurige en ilias had een zalmkleurige stropdas samen hand in hand liepen we de zaal Binnen het was rijd voor de 3amria, het was eng maar toch ook super leuk om als een koningin naar iedereen te mogen zwaaien. Daarna danste ik met ilias. Ondertussen was het einde van de avond aangebroken ik stapte in mijn laatste jurk mijn bruidsjurk uiteraard ilias stond al in de zaal en im liep samen arm in arm met mijn vader de zaal binnen het was een emotioneel moment iedereen stond in de zaal ook mannen. Mijn vader kuste mijn voorhoofd en fluisterde in mijn oor " benti na 24 jaar ga ik jou aan een andere man geven maar vergeet nooit jij blijft altijd papa's kleine nisrine " ik veegde mijn tranen. Weg en knuffelde met mijn vader. mijn vader ga ilias een knikje dat inhield " let goed op mijn dochter " daarna kwam mijn kleine zusje de zaal binnen en gaf ons de ringen we deden het om en sneden de taart daarna schuifelde we samen op muziek en was de avond voorbij onze prachtige bruiloft wat hebben we beidde genoten wauw, ik nam afscheid van me famillie en hield me heel sterk bij het knuffelen van me moeder brak mij hart " yemma djellie shokran a mama shokran voor alles de 24 jaar dat je mij tot se dag van vandaag zo goe verzorgd hebt, mama ik hoop dat ik net zo een prachtige vrouw als jou word "
Na lang knuffelen en huilen liep ik samen met ilias in een makkelijke jelebba hand in hand richting de Porsche we reden weg en hij vertelde me dat hij een hotel had geboekt voor ons., het was een speciale avond vandaag zou ik mijn maagdelijk gaan verliezen door de man van wie ik zielsveel houdt ik vond het wel spannend maar yasmina zei dat ik gewoon moest genieten en dan zou het goed komen, bij het hotel aangekomen tilde hij me op over de drempel erg romantisch haha. Ik deed de wassing en haalde het gebed in ik bidden tot Allah of hij me kon vergeven en of hij mijn huwelijk wil zegenen in sha allah, nadat ik klaar was zag ik dat ilias klaar was met douchen en hij zou gaan bidden ik zou de douch in gaan en even gaan douchen daarna deed ik mijn haar los en schudde het naar voor bracht het in model deed extra parfum op en deed alleen een felle lippenstift op deed een kanten rode bh aan met een rode string deed er een badjas open en liep de douch uit naar de slaapkamer ilias lag in zijn boxershort op het bed en zag hem naar mij kijken ik liet mijn badjas los en hij viel op de grond ilias liep naar me toe en van het een kwam het ander ik zal jullie alle details besparen nadat we klaar waren gingen we samen nog in bad " je bent een topper niesje, ik hou van je en ik ben trots dat ik jou heb mogen ontmaagden " fluisterde hij hees in mijn oor ik antwoordde zachtjes " het voelde ook als een trots op mijn maagdelijkheid door jou te laten afnemen " we deden onze pyjama aan en sprongen op het bed, we maakte gekke selfies en aten wat aangezien we roomservice hadden besteld ik kroop in ilias zijn armen en het voelde nog fijner dan al die keren voorheen ik voelde een kus op mijn lippen maar ik was al vertrokken naar dromenlandGooodnight liefjes
Word vervolgd
Comment voor deel 32