Deel 38

1.9K 86 3
                                    

Wat vooraf ging:
" iliasss komm " " kom eraaan " schreeuwde hij terug. We gingen samen in bad ik schaamde me niet en hij ook niet we zijn inmiddels man en vrouw nadat we in bad waren geweest keken we een beetje tv in bed en morgen hadden we beidde famillie's bij ons uitgenodigd om dit grote nieuws te vertellen, ik keek naar rechts en zag dat ilias in slaap was gevallen, ik deed de tv uit en kroop tegen hem aan en ik viel meteen in slaap.

De volgende ochtend stond ik fris en fruitig op vandaag zouden onze famillie's komen en zouden we het nieuws gaan vertellen dat we niet een maar twee wondertjes krijgen.
Ilias was al vertrokken naar zijn werk, hij zou voor 5e thuis zijn en dan zou hij 2 grote visschotels mee nemen en mijn buurvrouw had vannochtend twee borden salades gebracht en er zou om 4uur een taart bezorgd worden, ik had genoeg flessen drinken en snacks in huis dus dat zou wel goed komen. Ik stond op en liep meteen naar de douche ik deed mijn standaard dagelijkse routine en daarna liep ik naar onze kleding kamer ik deed een dikke panty aan met een zwarte strakke koker rok een korte jelebba die iets korter was dan over de knie maar daarom die koker rok daaronder en ik deed slofjes aan voor in in huis.
Ik bracht heel lichtjes wat make-up aan en spoor een body splash op van Victoria Secret, ik liep naar beneden en maakte een ontbijtje voor mezelf klaar had gelukkig het meeste gister al schoon gemaakt dus alleen even stofzuigen en dweilen, daarna legde ik alles alvast op de tafel en legde nootjes koekjes etc op de kleine tafel om ongeveer 3uur was ik klaar en nam ik uitgeput even rust op de bank niet veel later ging de bel, de taart was geserveerd het was een witte taart met twee roze schoentjes en twee blauwe eens kijken of ze de hint zouden begrijpen. Ik zette het in de koelkast en liep naar boven, familie kwam om 7uur dus even een uurtje liggen kon geen kwaad ik had inmiddels al alles gedaan. Om 5uur hoorde ik dat Ilias mijn naam aan het roepen was maar was te zwak om terug te roepen dat ik boven was, hij kwam super snel dr trap op en kwam de kamer zachtjes binnen " oh hey toetie je slaapt " "hmm nee maar kon niet antwoorden " " liefje als je vermoeid bent dan doen we het een andere keer he? " " nee ilias het lukt wel was gewoon een moe en wou even een uurtje liggen wat er inmiddels al bijna 3 geworden zijn " " hahahaaha Loveyou " hij gaf me een kus en stond op en maakte zich klaar en ik friste mezelf ook een beetje op, precies om 7uur ging de bel en beidde families kwamen binnen, ik groette iedereen en nam daarna naast ilias plaats, om half 9 serveerde we het eten en nadat iedereen genoten had van de salade en de visschotel bracht ik samen met ilias de taart naar de woonkamer en iedereen keek ons best raar maar toch ook wel verast aan en om de stilte te verbreken gooide ik het er maar uit " zoals jullie weten ben ik inmiddels 5 maanden zwanger, we hadden gister een echo om te kijken wat het zou worden en tot onze verbazing heeft de verloskundige ons super erg verrast, hullie worden namelijk opa en oma tante's en ooms van 2 wondertjes maar de geslachten houden we geheim "
Iedereen was zo blij en knuffelde mij en ilias kapot iedereen feliciteerde ons en was oprecht blij wat ons veel deed, ik sneed de taart aan en iedereen nam een stukje rond 11uur besloten onze families om naar huis te gaan het werd namelijk al laat, we namen afscheid van iedereen, ilias en ik ruimde nog alles op en hij droeg me naar boven en legde me voorzichtig op het bed deed mijn pyjama aan en dekte me toe onder de dekens en dat vertrouwde verliefde gevoel was dit keer als nooit tevoren gewoon heerlijk ik kroop tegwn mijn gespierde mannetje en viel al gauw in dromenland dromend over mijn prins,prinsje en prinsesje 💗

Goodnight

Word vervolgd
Comment voor deel 39

Nisrine's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu