Wat vooraf ging:
hij trok me tegen zich aan en kuste mijn voorhoofd ik lag op zijn borst en luisterde naar zijn ademhaling en ik viel in diepe slaap ik voelde dat ik werd opgetild hield mijn ogen gesloten en merkte dat ilias me naar bed had gebracht Hij deed het licht uit en kwam naast mij liggen tijd voor een
winter(zomer) slaaap goodnight liefjes!" wat bij elkaar hoort zal altijd bij elkaar komen " 💗💗💗
De volgende ochtend werd ik laat wakker, vandaag zou ik lekker een dagje thuis blijven ik zat nog niet 100% lekker ik mijn vel en wou eerst even bijkomen van de schrik van de afgelopen dagen Alhamdoulilah ten alle tijden dat alles goed gekomen is.
Even rekken en streken en ik stond fris en fruitig op gooide het raam wijd open en besloot een grote schoonmaak te houden de kleintjes waren boodschappen gaan doen met hun papa dus ik kon lekker mijn gang gaan, ik zette een muziekje aan en deed mijn ding na ongveer 2uur was de boven verdieping klaar nog alleen even de bedden verschonen. Vanavond zou ik met ilias naar de sauna gaan even ter ontspanning voor ons beidde maar natuurlijk meer voor mij zelf. Ik liep met mijn schoonmaak spulletjes naar beneden ik maakte ook beneden mijn huisje schoon en gooide de ramen open. Ik liep daarna weer naar boven en sprong onder de douche ik trok een zwarte maxi jurk aan met driekwart mouwtjes met roze slippertjes en ik deed er een roze riempje bij om, voilà nog een parfum en klaar voor de dag. Ik pakte alvast mijn bikini ik en zwemroek van ilias 2 handdoeken en schoon ondergoed en stopte het in een grote weekend tas en legde het alvast in de gang. Ik opende de achterdeur en zette op de tv funx aan wou eens wat lekkers klaar maken en ik besloot om gegrilde kip met oven friet te maken en een lekkere alcoholvrije drankje met limoen en muntblaadjes.
De kip is gemarineerd en stond in de koelkast en het verfrissende drankje liet ik ook even intrekken in de koelkast zodat de smaken zich goed zouden kunnen mengen met elkaar. Ik pakte een flesje water mijn Zonnenbril en een zak m&m en liep naar de tuin en ging languit gestrekt om de lounge bank na dik 2uur hoorde ik ilias mij wakker maken " nisrine .. Hoor je mij? "
" hmmm gaapte ik terug " " hoelang lig je hier al " " ik weet niet voel me niet zo goed ben in slaap gevallen " " kom ik breng je naar boven " " hoeft niet schat het lukt wel " net toen ik wou opstaan viel ik meteen neer " ja dat dacht ik dus al, ik heb de sauna afgebeld we gaan een andere keer " " jaa ik denk dat het beter is " " de kleintjes slapen ook, ze zijn heel onrustig en hun tandjes beginnen door te komen dus daarom kunnen we beter bij ze blijven " " awh mijn liefjes " " trouwens ilias heb kip gemaakt en een drankje maar heb geen kracht daarvoor en heb zelf weinig trek dus zullen we pizza bestellen ? " " maar tuurlijk lieverd alles voor jou " " is goed ik kleed me even om en dan gaan we lekker avondje films kijken samen "
Ik liep naar boven en teok mijn Marokkaanse huisjurk aan. Ik deed ons raam dicht haalde mijn make-up eraf en deed. Mijn haar in een hoge rommelige knot " chill modus on " ilias had 2 pizza's beSteld - tonno en 4 cheese - we gingen lekker eten en dronken mijn zelf gemaakte drankje daarna ruimde we samen alles op en kropen we in elkaars armen op de bank we keken de ene film na de ander ik zag dat ilias elke keer in slaap viel
Ik maakte hem voorzichtig wakker " liefje kom we gaan naar bed "
" hmmm jaa " gaapte hij moe terug
We liepen samen naar boven en kropen in bed ik scrolde nog even op Facebook en vergrendelde mijn telefoon ik sloot mijn ogen en viel in dromenland .. Slaaplekker nisrine en bereid je maar alvast voor op wat er komen gaat maar dat lezen jullie later en houd ik nog een geheimJou zusje chaima samen met de jongen die jou in vorige jaren probeerde te verkrachten ? Zal je zusje voor jou kiezen of voor haar nieuwe liefde .. Jullie lezen het snel
Word vervolgd
Comment voor deel 49