Wat vooraf ging:
Zette mijn vriendinnetje af
Het was een geslaagde dag op naar morgen, bereid je voor lieve nisrine want je zult iets zien wat je totaal niet zou verwachten ,..De volgende ochtend werd ik wakker het is de dag dat ilias en ik gaan verloven samen in sha allah.
Ik had er super veel zin in mijn tante's waren er allemaal al vroeg en hielpen mijn lieve mama met het voorbereiden voor mijn verlovingsfeest we hadden een klein zaaltje afgehuurd omdat het net iets te krap zou zijn om het thuis te vieren, ik deed vandaag geen make-up en liet mijn huid even rusten vanavond zouden er kilo's opkomen.
Deed een maskertje op ging lekker in bad en keek mijn favo serie gossipgirl.
Kreeg plots een smsje van een onbekend nummer diegene had me een foto gestuurd.
Ik kon mijn ogen niet geloven en ik had het gevoel alsof mijn hart even stil stond
Ik knipperde 2 keer met mijn ogen om te hopen dat het niet zo zou zijn.
Toch was het echt zo
ilias op een bankje met een doosje met een ring erin met een anders beeldschoon meisje
Mijn tranen konden zich niet in bedwang houden .. Wie had dit verwacht? We zouden over 9 uurtjes gaan verloven en meneer zit lekker met andere meisjes te flikflooien.
Ik ben altijd een lieverdje geweest
Maar nu kwam de heks in mij toch naar boven dat hij het lef had om dit te doen om mij zo te behandel
Ik was zijn nummer 1 ? Ik was zijn droomvrouw ? Ik was zijn prinsesje ? Ik was de enige voor hem ?
Blijkbaar niet nisrine ..
Ik bleef maar huilen
Maar wat ik ging doen is ik printte de foto heel groot uit en zou naar hem toe gaan. Kleedde mezelf om deed mijn joggingpak aan van Armani en mijn adidasjes eronder. Kuste me moeder haar voorhoofd en die van mijn vader ging lekker ontbijten en deed alsof er niks aan de han was daarna ging ik met me auto naar Ilias.
Daar aangekomen deed ik zijn ring die hij mij had gegeven toen hij mij ten huwelijk vroeg en stopte het terug in het rode doosje.
Belde aan en hij deed de deur open
" hey liefjee zei die "
" yo zei ik kortaf "
Hij wou me zoenen maar ik zette een stap achteruit
" afstand houden ilias, dat je nu nog zo schijnheilig speelt "
"Watt is er opeens met jou ?
" zo en meneer gaat ook nog eens ontkennen jij weet dondersgoed wat er is "
" nee nisrine jij komt binnen helemaal boos "
" oh doe niet dom ilias "
Ik gooide de envelop net de groote foto erin en gaf hem het rode doosje
" ik ben er klaar mee ilias, je hebt mijn hart gebroken echt gebroken verdomme 1 dag voordat we zouden gaan verloven doe jij me dit aan "
Hij opende de evenlop keek naar de foto en weer naar mij.
" ja betrapt he zei ik "
" hahahahahahaha lachte hij "
" oh dus jij vind dit grappig dag je er ook nog om gaat lachen "
" prinsesje, dit is niet wat je denkt dat het is "
" nee he want je gaat ook echt zomaar met een meisje in een park zitten en geeft haar een doosje met een ring ilias draai er niet om heen "
" geloof me nisrine het is niet wat je denkt, ik kan het je alleen nog niet vertellen "
" dan weet ik genoeg "
Rende Zo snel mogelijk weg en reed naar mijn werk ik wist dat souh werkte en zei is diegene die me goede raad kan geven
Op het werk aangekomen
" heee la3roussa "
" heyy zei ik heel droogjes "
" wat is er nisrine zei souh "
Ik vertelde haar het hele verhaal en huilde door mijn verhaal heen.
" ik ga over 9uur verloven en hij doet me dit aan "
" ik weet het liefje "
Ze troostte me en liep naar me auto en reed weer naar huis toe.
Ik keek op mijn telefoon en had 184826 duizende betichten en gemiste oproepen van ilias
Hij belde me weer
I : nisrine luister aub
N : ik geef je 2 min meer niet
I : ik kan het je niet vertellen pas vanavond
N : vanavond is telaat
I : nisrine aub ik ga alleen voor jou tijdens de verloving zal ik het rustig uitleggen "
N : ok maar verwacht niet dat ik nu poeslief ga doen tegen je je hebt me hart gebroken
I : sorry maar vanavond zul je me dankbaar zijn lieverd
N : noem me geen lieverd
Net dat hij wou antwoorden drukte ik weg ik maakte me klaar en zag een smsje van ilias : nisrine je weet ne vent de nummer 1 vrouwtje in me leven en zou niks anders willen ik kan vanavond pas vertellen wat het is ik kan net wachten om je straks te zien stralen ik hou van jou alleen van jou x ilias
Reed naar de zaal en daar zou mijn haar/make-up gedaan worden.Zou het goed komen tussen ilias en nisrine ? Hmm ik weet het niet ..
Word vervolgd
Comment voor deel 17