Deel 6O

1K 63 17
                                    

I'm back in the game lovely's
Om te beginnen ....

Wat vooraf ging in goede tijden slechte tijden hahahaha grapje..

Wat vooraf ging:

"" jij maakt mij de gelukkigste man op aarde keer op keer, hoe doe je dat toch prinsesje ik dank allah elke dag voor jou als mijn vrouwtje en een geweldige moeder voor mijn in sha allah binnekort 3 kindjes ""

hij gaf me een lange kus op mijn lippen en daarna keek hij naar mijn ini mini buikej waar je nog helemaal niks van zag.

"" en ik houd nu al veel van jou klein dwergje, ""

hij gaf een kusje op mijn buik en ik smolt zowat weg ..

"" wij houden ook van jou ""

"" gelukkig maar ""

we kletste nog wat, we besproken alvast wat namen hahahaha wij be like nog 9 maanden maar nu al een naam bedenken. we sloten onze ogen en vielen met geweldig nieuws in slaap.

ik kon het me nauwelijks bevatten allah heeft mij de kans gegeven om voor de tweede keer een wonder in mijn buik te dragen alhamdoulilah het voelt zo fijn.  Ik ben nu ongeveer 3 maanden zwanger mijn en ilias zijn familie waren op en dol gelukkig toen ze van ons grootte nieuws horen en de tweeling die maken constant ruzie over wie een betere broer of zus zal worden voor hun aanstaande broertje of zusje. Vandaag was het zaterdag en ik voelde me gelukkig al minder misselijk, bij de tweeling waren de eerste vier maanden echt heel erg heftig voor mij. Nu kan ik lekker zonder misselijk gevoel genieten van de zwangerschap van ons kleine wondertje wat in mij groeit.. Ohh dit gevoel can describe gewoon. Alsof ik in de zevende hemel leef ik leek weer verliefd .. Verliefd op een klein poppetje wat zich zal vormen tot een van ons en zich zal bijvoegen bij ons gezin over een korte 6 maandjes.
Het was zaterdag daar was ik gebleven.
Juist vandaag had ik een bruidje, ik zou samen werken met mijn collega Salima. Zij werkt ook net als ik ook voor layla ziana als bride stylist. Ik keek op mijn telefoon en zag dat het 8:O2 was ik nam een diepe zucht en pakte al mijn moed en kracht om op te staan. Nog even zei ik tegen mezelf ik scrolde wat door mijn telefoon en reageerde op mijn gekregen berichtjes. Daarna was het toch tijd om op te staan ik gaf ilias een kusje op z'n wang maar hij was echt weg gewoon diep dieeeeeeeep in zijn slaap verdwenen. Ik wou hem nog laten slapen aangezien ik weet dat hij een dag met de tweeling moet door brengen en ze elke keer een beetje eigenwijzer beginnen te worden.
Bij de douche aangekomen nam ik een
Korte maar snelle douche verzorgde mijn gezicht en sloeg een handdoek om
Mijn middel en liep daarna naar onze slaapkamer. Ik pakte er een zwarte skinny broek uit en deed mijn korte caftan aan waar op stond " nisrine for
Layla ziana "daarna deed ik een taupe kleurige hoofddoek op en mijn taupe kleurige pumps van River island deed ik ook aan, pakte mijn zwarte tasje van de primark en stopte er mijn lader,portemonnee en benodigde troepjes in. Niet veel later liep ik naar mijn make-up kamer en  bracht een simpele make-upje aan met een subtiel kleurtje op de lippen een spuitje hier en een spuitje daar. Si van Armani op dit
Moment mijn favo. En daarna liep ik de kamer van de tweeling in. Maar natuurlijk helemaal vergeten die sliepen dit weekend bij hun oma. Dat komt even mooi uit kan ilias mooi zijn eigen ding doen en kunnen we morgen even samen relaxen. Ik liep naar beneden met de make-up koffers en de bruidlebsa's en bracht deze alvast naar de auto. Ik keek naar de klok en zag dat het nu 09:02 is prima om kwart voor 10 is mijn collega ongeveer bij mij en dan rijden we samen door naar het bruidje heerlijk dat de zaal gewoon in Utrecht is. Ik stopte wat broodjes en croisantjes in de oven maakte en vers sapje en nam er een glaasje van. De rest zette ik afgedekt klaar voor mijn hubby op tafel. Wou net de deur uitlopen totdat ik werd terug getrokken, zo de armen van Ilias in hij knuffelde me stevig en gaf me een kusje even voelde ik die kriebels in mijn onder buik. Nog steeds nog steeds ben ik zo onwijs verliefd op mijn allerliefste man en papa van mijn twinniesss en my unborn baby ❤️ na afscheid genomen te hebben reden salima en ik naar het bruidje we werden vriendelijk verwelkomt en begonnen gelijk aan het bruidje en haar 2 zusjes. Heel classy zagen ze er alle 3 uit ma sha allah. De lghorzja verliep perfect. Salima en ik gingen ergens in hartje Utrecht een hapje eten. Natuurlijk kon ik het niet laten om even in de mac store te " kijken " want natuurlijk kon ik het ook niet laten om met lege handen de winkel uit te lopen. 2 nieuwe lipsticks een nieuwe highliter en 3 nieuwe kleuren foundations. Aarhgh make-up is echt een verslaving not normal.
We reden na onze aankoopjes richting zaal. Daar was het bruidje niet veel later dan ons ook aangekomen, de bruiloft liep perfect de bruiloft was verzorgd tot in de puntjes. Om een uurtje of 00:30 was het tijd om naar huis te gaan gelukkig 20km vanaf hier dus was om 1 uur thuis. Nam afscheid van salima de familie van het bruidje en reed richting huis. Thuis aangekomen was ilias nog wakker.

N: hee liefje
I: hee vrouwtje
N: hoe gaat t met je?
I: nu jij thuis bent perfect
N: aaah kom naar boven kom
I: wat ben je van plan?
N: niks gewoon samen in bed tv kijken
I: oh ik dacht word een leuke avond
N: ilias.. Vandaag niet ik heb last in me onderbuik.
I: grapje prinses, we houden het bij knuffelen in bed.
N: ja let's go

We liepen naar boven als eerst verwisselde ik mijn outfit in een heerlijke pyjama broek en een dikke trui en liep naar de badkamer reinigde mijn gezicht en deed mijn haar in een hoog staartje. Liep daarna naar de slaapkamer en sprong in bed dicht tegen ilias aan.. Na dat moment kon ik me vrij weinig herinneren ik was meteen in slaap gevallen.

Goodnight liefjes en tot morgen

Word vervolgd
Comment voor deel 61

Nisrine's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu