Wat vooraf ging:
Hij gaf me een kus en ik kuste hem terug en van het een kwa
Het ander you know what i mean als Ik zeg dat ik jullie de details bespaar hahahaha.
We namen nadat we klaar waren een korte douche en plofte daarna weer in bed en vielen meteen in slaap. Op naar morgen richting marokkkoooo!!De volgende ochtend werd ik wakker met een heerlijk gevoel we gaan vandaag op vakantie met ons gezinnetje en mijn broer met z'n gezin. We moeten om 3uur bij Schiphol zijn want rond 5u vliegen we naar Marokko.
Ik keek op mijn telefoon die naast me lag en zag dat het half 10 was perfecte tijd om op te staan. Ik stond op gooide de ramen allemaal open zodat het lekker kon luchten, verwisselde het beddengoed en maakte nog snel de laatste dingen schoon. Daarna liep ik naar de kamers van de twins en nam ze mee naar de badkamer. We gingen met zijn 4tjes in bad en de kindjes genoten van het water. Nadat we klaar waren kleedde ik ze aan. Ik deed ze beidde een joggingbroekje aan met een t-shirt en straks hun vestjes. Ilias en ik gingen samen ontbijten en de kleintjes had ik voor de tv gezet met hun flesjes.
Ilias was gelukkig al klaar en ruimde het op en bleef beneden met de tweeling.
Nadat ik me ook had omgekleed.
Checkte ik nog een keer alles boven en pakte mijn tas waar de paspoorten en belangerijke dingen inzaten. Ik liep naar beneden en checkte daar ook alles nog een keer goed na. Ilias zette de koffers in de auto en ik gaf de kleintjes aandacht na een halfuur belde mijn broer en konden we vertrekken. Ik sloot de deur achter ons dicht " triq salama " zei ik zacht tegen mezelf. Ik liep naar de auto en stapte naast ilias in. Daar gingen we dan we reden achter mijn broer aan naar Amsterdam airport.
In amsterdam parkeerde we onze auto bij de speciale parkeerplaatsen
We pakte onze koffers uit de auto en zette het op zo'n grote kar( weet even de naam niet meer ) daarna de kindjes in de kinderwagen en toen konden we ons gaan inchecken. Toen we na een uur eindelijk door de douane heen waren, sjeeezzz mensen zijn zo bang dat ze niet mee mogen met het vliegtuig dat ze andere mensen lopen te duwen. We liepen naar een soort la place en we bestelde allemaal een broodje met een warme koffie/thee. Daarna was het tijd om te boarden. Woeeehoeee. Ik keek mijn schoonzus aan en ze wist meteen wat ik bedoelde " morocco here we comeee " nadat ook al die ellende voorbij was zaten we veilig in het vliegtuig richting marokko. De kleintjes huilde gelukkig niet en sliepen aan een stuk door. Ook ilias en ik hadden even onze ogen dicht gedaan. Na een dikke 3uur werd er geroepen " u gaat nu landen " alhamdoulilah zuchtte ik.
Toen we weer veilig waren geland. Liepen we naar de lopende band en pakte onze bagage. De mannen liepen met de bagage en daar achter mijn schoonzus en ik met de kindjes. We waren goed geariveerd in tetouan. Ik had dit echt zo erg gemist. In 2 taxi's reden we naar ons appartement. Een van onze buren ruimde altijd voordat we kwamen ons huis op en haalde er een sopje doorheen. Het was inmiddels al best laat tegen 10e aan en we waren helemaal brak van de vlucht. Na een uur kwamen we aan in martil. Het was heerlijk weer hier. Toen we ons appartement in kwamen verschoonde ik de twins meteen en gaf ze een flesje en stopte ze meteen in bed, ik heb ze verder ook niet meer gehoord die zijn meteen in slaap gevallen.
Daarna nam ik snel een douche en waste mijn gezicht en haalde mijn make-up eraf daarna verrichte ik het gebed. Daarna kleedde ik me om in een kort broekje en een hemdje het was bloedje heet wel tegen de 36 graden en dat om 10uur s'avonds. Ik zette de airco aan en liet onze kamer een beetje koel worden, ilias was ondertussen snel naar een tentje verder op gegaan en ging een wat te eten halen. Ik moest lachen hahaha die bolle heeft altijd trek. Na een half uur kwam hij terug
N: heeft het gesmaakt schatje?
I: hmm heerlijk liefje
N: mooizo bolle
I: noemde mevrouwtje mij nou bollee?
N: misschien hahahah
We moeten lachen en hij kietelde me
N: iell ilias ik ruik knoflook
I: ja schat heb broodje shoarma gegeten hahaha
N: ohmygod dier je krijgt alles binnen nog om 10uur
I: deze dier wilt een kus
N: eerst tanden poetsen
I: nuuuuuu!!!
N: okeee vooruit
Ik gaf hem snel een kusje en liep naar onze slaapkamer het was heerlijk koel. Ilias ging douchen en ik ging alvast mijn bedje in. Ik las nog wat uit een tijdschrift en toen ilias eenmaal naast me lag voelde ik me ogen zachtjes sluiten.
Op naar morgen sweety's!!Kort maar krachtig morgen meer!
Slaaplekker! ❤️❤️❤️❤️Word vervolgd
Comment voor deel 52