Tek çizgi

202 54 57
                                    

2 hafta sonra

Bugün hafta sonuydu.Ufaklığın okulu yoktu ama her gün burada buluşmaya karar vermiştik.Duvarın önünde ayaklarım çizgideyken çantamı koyup üzerine oturdum.

Aşağı yoldan gelecekti,bakışlarım oradaydı.Kısa bir süre sonra görüş alanıma girdiğinde o da beni gördü.Gülümseyerek hızlı adımlarla yürürken ayağa kalktım.

Önümde durup gülümseyerek selam verdi.

"Merhaba hyung."

"Merhaba ufaklık."

"Burada mı oturuyorsun?"

Kafamı salladığımda çantasını sırtından çıkarıp yere koydu.Ayakları çizginin üzerindeyken benim gibi çantasının üzerine oturdu.Karşısına oturduğumda dizlerini kendine çekip kollarını etrafına sardı.

"Hyung."

"Hm."

"Neden sadece biz görüyoruz?"

"Bilmiyorum."

Kafasını aşağı eğdiğinde sarkan yanaklarına baktım.Sarı saçları yine alnına düşmüştü.Üzerinde ekoseli gömlek ve beyaz pantolonu vardı.Kahverengi hırkasının önü açıktı.

Kafasını kaldırdı.

"Arkadaşların var mı?"

"Liseden beri bir tane var."

"Benim de okulda bir tane var.Herkes bana garip bakışlar atarken o atmıyor.Benimle konuşuyor."

"Senin adına sevindim."

"Teşekkür ederim."

Cebimden sigara paketini çıkarıp bir tane sigara aldım.Dudaklarımın arasına yerleştirip çakmağımı yaktım.Rüzgar saçımı dağıttığında elimle yandan ayırdım.Sigaram tutuştuğunda bana öylece baktığını gördüm.

Bir nefes çekip üflediğimde eliyle dumanı dağıttı.

"Sigara içtiğini bilmiyordum."

Bir nefes daha alıp kafamı çevirerek dumanı bıraktım.Sigaram bitene kadar öylece durup bana baktı.Ona dönüp bacaklarımı kendime çekerek onun gibi kollarımı etrafına sardım.

Önünde oturduğumuz duvara baktı.

"Hep burada mı buluşacağız?"

"Gitmek istediğin bir yer var mı?"

Bana dönerken kafasını dizinin üzerine yerleştirdi.

"Aslında bir yer var."

"Neresi?"

"Bir pastane var.Herkes oranın çok güzel olduğunu söylüyor.Çöreklerini çok merak ediyorum."

Ayağa kalkıp yerde duran çantamı aldım ve tek koluma astım.Ona bakıp elimi uzattım.

"Hadi gidelim."

"Nereye?"

"O pastaneye."

Kafasını iki yana salladı.

"Gidemeyiz hyung."

"Neden?"

"Çizgi pastanenin karşısındaki yola çıkmadan bitiyor.Otobüs de oradan geçmiyor."

Söylediği şeyle duraksadım,haklıydı.Ben de o pastaneye yürüyerek gidemiyordum.Ya arabayla giderdim ya da Minho'yu gönderirdim.

Elimi saçlarımdan geçirdim.

"Bugün araba anneme lazımdı."

"Hı?"

Elini tutup yerden kaldırdım.

Çizgiler ve sen | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin