Fakültenin arkasındaki duvara yaslanmış sigaramı içiyordum.Ona burada buluşmak istediğimi söyleyen bir mesaj attım.
Birkaç dakika sona bana yaklaştığını gördüğümde gülümsemeye başladı.Ben de yüzüme sahte bir gülümseme kondurdum.
"Beni neden çağırd-"
Kolunu tutup sertçe duvara yasladım.Bir elimi diğer yanından duvara bastırdım.Kaşları havalandı.
"Ne oluyor?"
Kolunu sıktığımda elimi tuttu.
"Ne yapıyors-"
"Neden yaptın?"
"Neyi?"
"Sohyun!"
Bağırdığımda yerinde sıçradı.Yüzüne yaklaştım.
"Eğer seni Yoongi'nin etrafında görürsem..."
Dişlerimi sıktım.
"Kız olman umrumda olmaz ve sana çok fena şeyler yaparım."
"Yoongi?"
Gözlerini kısıp birkaç saniye sessizleştikten sonra kafasını salladı.
"O gün peşinden koştuğun çocuk mu?"
"Benimle sakın oynama!Yaptıklarının hesabını vereceksin!"
"Bahsettiğin şeyi bilmiyorum!Bırak beni!"
Kolunu bıraktığımda diğer eliyle tutup sıvazlamaya başladı.Onu iyi tanırdım.Şu anki bakışları gerçekten de bir şey bilmiyor gibiydi.Derin bir nefes alarak gözlerimi kapatıp açtım.
"Yoongi benim sevgilim.Biri tarafından 2 ay önce saldırıya uğramış.Sonrasında 2 hafta daha devam etmiş."
"Bir erkek sevgilin mi var?"
"Ona sen mi saldırdın?"
"Hayır."
Kafasını iki yana salladı.
"Neden saldırayım ki?"
"Bana takıntılı olduğun için?"
Güldü.
"O gün beni reddettiğinde senden vazgeçtim.Hem-"
Hafifçe öksürdü.
"Ben Hyejin'le beraberim."
"Ne?"
"Bizi tanıştırdığında uzun süre konuştuk sonra da yakınlaştık."
"Yoksa beraber mi saldırdınız?"
"Biz bir şey yapmadık!"
"2 ay önce kantinde yüzünde ve kolunda yara olduğunu gördüm.Yoongi ilk saldırının o zaman olduğunu ve o kişiye karşılık verdiğini söyledi."Gözüne vurdum,kolunu çizdim" dedi."
"Hoseok-"
"İtiraf et artık."
"Bana da biri saldırdı."
"Ne?"
"2 ay önce oldu."
"Sohyun-"
"Yüzünde maske vardı.Kafasında da şapka takılıydı.Sadece gözlerini görebildim.Kim olduğunu bilmiyorum."
Duyduklarımla olduğum yerde kaldım.Yoongi'nin anlattığı kişiyi tarif etmişti.
"Bu kişiyi senin ayarlamadığını nereden bileyim?Biriyle anlaştın ve bu işten yırtmak için hem onu hem kendini dövdürttün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgiler ve sen | Sope
Fanfiction"İkimizi de özgür bırakır mısın?" "Sen varsan ben de varım.Özgür olalım."