3 gün sonra
Jisung'un yaptıklarını yeni yeni atlatabiliyordum.Ailesi onun adına özürler dilemişti.Bay ve Bayan Min onları suçlamamış,iki acılı aile birbirini teselli etmişti.
Günlerdir açamadığım defterle bakışıyordum.Şifreli olduğu için ne olduğunu düşünmeye başladım.
4 haneli şifreyle ilgili birkaç tahminde bulundum.Kendinin,ailesinin,hatta benim bile doğum günümü denedim ama değildi.
Birkaç denemeden sonra aklıma gelen şeyle duraksadım.O şifreyi denediğimde açıldı.
2412.
Bizim tanışma tarihimizdi.
Dolu gözlerimle açılan defteri okumaya başladım.İlk cümleden günlük olduğunu anladım.
Sevgili günlük
Bugün biriyle tanıştım.O da benim gibi çizgide yürüyordu ve onunla çarpıştım.
Biraz kaba biriydi,ondan pek hoşlanmadım.
Ona neden çizgide yürüdüğümü anlattığımda benimle alay etmedi.İlk defa biri benimle dalga geçmedi.Çizgiden çıkmamam için benimle yer değiştirdi.
Hem şaşkınım hem mutluyum.Umarım onunla iyi arkadaş olurum.
---
Bugün okula geç kaldım sevgili günlük.
Saçlarım dağınıktı,gömleğimin düğmelerini yanlış iliklemişim ve ayakkabılarımı ters giymişim.
O halime güldü.
Üniversiteye gidiyor.Güzel sanatlar-resim okuyor.Hyung çok yetenekli.
Önemli değil ama bana "ufaklık" dedi.Yaşım küçük diye ufaklık değilim.
Bana benimle arkadaş olmak istediğini söyledi.Çok mutlu oldum ve ona sarıldım.Sanırım bunu yapmamalıydım ama kendime engel olamadım.
---
Sigara içiyor.
Kokusunu hiç sevmiyorum ve hyung için endişeleniyorum.Umarım çok fazla içmiyordur.
Bugün beni herkesin konuştuğu pastaneye götürdü.Oraya gitmem için bir çizgi yoktu biliyor musun sevgili günlük?Otobüs de geçmiyordu.
Ama o benim için yola çizgi çizdi.Pastanenin önüne kadar arkasında adımlarını takip ettim.Herkes bize bakarken "onlara aldırma" dedi.
Ağladım bugün,beni ağlattı.Hayatım boyunca kimse benim için böyle bir şey yapmamıştı.
O lezzetli çöreklerden yedik.Bana her gün getireceğini söyledi.Yine ağladım çünkü bugün beni ağlatmaya yemin etmiş gibiydi.
---
Bugün neredeyse çizginin dışına çıkacaktım.Hyung beni tutmasa ölecektim sevgili günlük.
Kafamı burnuna çarptım.Burnu kanayınca kendime çok kızdım.
Bir anda yanaklarımı tutarak mantıya benzediğimi söyledi.Annem de hep böyle söylüyor.Neden herkes beni mantıya benzetiyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgiler ve sen | Sope
Fanfiction"İkimizi de özgür bırakır mısın?" "Sen varsan ben de varım.Özgür olalım."