Sana hayranım

186 42 58
                                    

3 gün sonra

O gelmeden sigaramı hızlı hızlı içerken bir yandan yolun aşağısına bakıyordum.Sokağın köşesini dönen bir çift ayağı gördüğümde arkama döndüm.Sigarayı duvara bastırıp söndürdükten sonra çöp kutusuna attım.

"Merhaba."

Duyduğum sese döndüğümde bir kız gördüm.Elini kaldırıp selam verdi.Onu kısa bir süre süzdükten sonra Yoongi'nin okuldaki arkadaşı olduğunu hatırladım.

"Merhaba."

Arkasına bakıp tekrar bana döndü.

"Yoongi gelmeden konuşmamız gerek.Başka bir yere gidebilir miyiz?"

"Neden?"

"Önemli,lütfen."

Tek kaşımı kaldırarak baktıktan sonra kafamı salladım.Yukarı yola yürümeye başladığında adımlarıma bakarak çizgide adımladım.Kısa bir süre yürüdükten sonra parkın yanındaki yola girdik.

Durup bana döndüğünde dikkatle baktım.

"Konu onunla mı ilgili?"

Kafasını salladı.

"Evet."

"Ne old-"

"Yoongi zorbalık görüyor."

Duyduğum şeyle öylece kaldım.Bu cümle kafamda yankılanırken tek kolumda asılı olan çantanın askısını sıktım.

"Ne?"

"Okulda sürekli tedirgin,dışarıda da öyle.Hep etrafı kontrol ediyor.Bazen okula gelmiyor."

"Kimin yaptığını gördün mü?"

"Görmedim ama bir tahminim var."

"Dinliyorum."

"Basketbol takım kaptanı Changbin.Yoongi basketbol oynamayı çok seviyordu ama takımdan çıktı.Neden çıktığını sorduğumda kaptanla anlaşamadığını söyledi.Birkaç maçta Yoongi çok fazla sayı attı.Sanırım Changbin onu kıskandı."

Dilimi yanağıma dayadım.

"Bana Changbin'i göster."

Telefonunu çıkarıp kısa sürede bana çevirdi.Gösterdiği instagram profiline bakıp kafamı salladım.Arkama dönüp giderken söylediği şeyle durdum.

"Çantasında kanlı sargı bezleri gördüm."

Kafamı ona çevirdiğimde gözleri doldu.Birkaç damla gözyaşı aktığında sildi.

"Sanırım şiddet görüy-"

"Sus!"

Bağırdığımda yerinde sıçradı.Yumruk yaptığım elimi tırnaklarım derime geçene kadar sıktım.

"Halledeceğim!Ona bunu kim yaptıysa pişman edeceğim!"

Ertesi gün

Sırtımı duvara yaslamış,okul kapısından çıkanları izliyordum.Yoongi görüş alanıma girdiğinde hafifçe yan döndüm.Junhu'yla konuşarak okulun kapısından çıktığında uzaklaşmalarını bekledim.

Telefonumu çıkarıp bugün buluşma yerimize gelemeyeceğimin mesajını attım.Ona döndüğümde telefonuna baktı.Mesajı okuduktan sonra dudakları büzüldü.Sevimliliği beni gülümsetse de o çocuğu görmemle elim yumruk şeklini aldı.

Yoongi ve Junhu tamamen görüş alanımdan çıktığında o çocuğun arkasından gitmeye başladım.Çizginin üzerinde giderken bir yandan sigaramı içmeye devam ettim.

Çizgiler ve sen | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin