2 hafta sonra
"Tablon ne durumda Hoseok?"
Bay Wong'a bakıp kafamı iki yana salladım.
"Henüz hazır değil."
"Dönem sonuna yetişir umarım.Ayrıca sana güveniyorum."
"Hazır olacak.Teşekkür ederim Bay Wong."
Omzumu sıvazladıktan sonra atölyeden çıktı.Bir tabureye oturarak düşünmeye başladım.Büyük bir sergide resmim de yer alacaktı ve ben henüz tek bir fırça darbesi bile atamamıştım.
Atölyenin kapısı açıldığında bakışlarımı oraya çevirdim.Jisung yanıma adımlayıp çantasındaki sprey boyayı çıkardı.
"Bugün hangi duvarı boyuyoruz?"
Yerdeki çantamı alıp omzuma asarak kulaklığımı taktım.
"Hiçbirini."
"Neden?"
"Sergi için hala bir şey çizmedim.Çalışmam gerek."
Sıkkın bir nefes verip spreyi çantasına koydu.Beraber atölyeden çıktığımızda yerdeki çizgide yürümeye dikkat ederek adımlarıma baktım.
Fakülteden çıktığımızda arabasına yürürken eşlik ettim.Kapısını açıp binerken bakışlarımı ona çevirdim.
"Beni de bırakır mısın?"
"Yoongi'nin yanına mı?"
"Evet."
Koltuğa oturduğumda o da binip kapısını kapattı.
"Bizi ne zaman tanıştıracaksın?"
"Bilmiyorum."
"Ne demek bilmiyorum?"
"Henüz onunla konuşmadım."
"Ne zaman konuşacaksın?"
Arkama yaslandım.
"Sadece sür."
---
Jisung beni bıraktıktan sonra aldığım çörekle beraber çizgide yürümeye başladım.Sigaramdan son bir nefes çekip yere atarak söndürdüm.Naneli şekerimden ağzıma atıp yürümeye devam ettim.
Onunla buluştuğumuz duvarın önüne giderken omzuma dokunulmasıyla arkama baktım.Sohyun'u gördüğümde kulaklığımı çıkardım.Öylece bana baktığında gözlerimi kıstım.
"Burada ne yapıyorsun?"
"Seni pastaneden çıkarken gördüm."
Arkama döndüğümde kolumu çekip önüme geçti.
"Hoseok beni dinle."
"Çabuk söyle."
"Senden çok hoşlanıyorum."
"Sohyun-"
"Neden bana bir şans vermiyorsun?"
"Bak" dedim kolumu çekerek.
"Sana karşılık veremem.Bugüne kadar senden kaçmam da bu yüzden.Ben..."
Kalbimdeki sıcaklık onu düşünürken bile ortaya çıkıyordu.Kendi kendime gülümsedim.
"Ben başka birini seviy-"
Yüzüme yaklaşacağı sırada arkasında Yoongi'yi gördüm.Sokağın köşesini döndüğünde duraksadı.Geri çekildiğimde arkasını dönüp geldiği yolda geri gitmeye başladı.
Sohyun'a bakıp dişlerimi sıktım.
"Bir daha sakın bunu yapma."
Onu itip çizginin üzerinde koşmaya başladım.Sokağın köşesini döndüğümde hızlı adımlarla yürüdüğünü gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgiler ve sen | Sope
Fanfiction"İkimizi de özgür bırakır mısın?" "Sen varsan ben de varım.Özgür olalım."