අවුරුදු 5 කට පසු
සූ....... මෙච්චර වේගයෙන් ටයිම් ස්කිප් කරන්න අවසර දුන්නෙ කවුද?
ඇත්තටම හැමදේම ගොඩක් හොඳින් උනා කිව්වොත් හරි. ජිමින් ගෙ ඩැඩ්ට ජිමින් නැතිව කොච්චර පාලු ද කියලා වගේම එයාගෙ සන් ට දුන්න ටෙන්ෂන් එකට එයා ඇත්තටම දුක් උනා. එයාගෙ ඩැඩ් එයාව බදාගෙන ඇඩුවට පස්සෙ චූටි මෝචි බෝලෙ එයාගෙ ඩැඩ්ට සමාව දෙන්න තීරණය කරලා ආයෙ ගෙදර යන්න තීරණය කලා. ජිමින්ට පුංචි පහේ බයක් ඒ ගැන තිබ්බත් වීර පිටසක්වල පැටියයි , දක්ෂ ඉඟුරු විස්කෝතුවයි එයා එක්ක ඉන්න නිසා ජිමින් මොකටද බය වෙන්නෙ.
ඇත්තටම ජිමින්ගෙ ඩැඩ් ජිමින්ට හොඳට සැලකුව නිසා එයාගෙ පසු වැරදි වලට සමාව දෙන්න චූටි පිටසක්වල බෝයි ෆ්රෙන්ඩ් තීරණය කලා. අනික එයාව සන් ඉන් ලෝ හැටියට පිලි ගත්ත එකම මදිද.. විශේෂයෙන්ම ෆාදර් ඉන් ලෝ එයාට රසම රස කොට්න් කැන්ඩි දහයක් පහලොවක් දවසට ගෙනත් දෙනකොට එයා කොහොමද සමාව නොදෙන්නෙ? ඕනෙ කෙනෙක් අතින් වැරදි වෙනවා. සමාව දෙන එක තමා වැදගත්ම දේ...
ජිමින් ලෝ කොලේජ් එකට කොලේජ් ගියාට පස්සෙ ඇතුලත් උනා. ලෝ කොලේජ් එකෙ බාගයක් ඉන්නකොට එයාගෙ චූටි ඒලියන් පැටියට ස්ලීපින් බියුටි රෝල් එක ඇක්ට් කරන්න ඕනෙ උන හින්දා තමයි මේ සේරම.
ඉතින් ඇස් ලොකු කරගත්ත චූටි පිටසක්වල පැටියෙක් ට කට ඇරලා බෑ කියන්නේ කොහොමද? සෝ අද එයාලා චර්ච් එකක ලස්සනම ලස්සන සුදු පාට වයිට් ඩ්රෙස් එකක් ඇඳගෙන අත් අල්ලගෙන හිටගෙන ඉන්නෙ ඒක හින්දා තමයි.
යස් යස්
මෙන්න ලෝක වාර්තාවක්
මෝචි බෝලෙකුයි , චූටි ඒලියන් පැටියෙකුයි එදා මදා ඉතිහාසයෙ පලවෙනි වතාවට මැරි කරන්න යන්නෙ.
" දැන් ඔයාලා දැන් හස්බන්ඩ්ලා. ඔයාලට කිස් කරන්න පුලුවන්"
ෆාදර් හිනා වෙලා කීවේ ඉවසිල්ලක් නැතිව දඟලන චූටි මනමාල පිටසක්වල පැටියාට. ෆාදර් ගෙන් අවසරය හම්බෙනවත් එක්කම පිටසක්වල පැටියා එයාගෙ ජිමින් බබාව ඇදළා අරගෙන පපුවට තද කර ගත්තෙ ජිමින්ගෙ චූටි රෝස පාට අත් දෙක ටේහ්යුන්ගෙ පපුවෙ නතර වෙනකොට. ටේහ්යුන් එයාගෙ ලොකු අත් වලින් චූටි ජිමින් බෝලෙව හොඳට රැප් කරගෙන එයාගෙ තොල් වලට නැඹුරු උනේ එයාගේ තොල් දෙකත් උල් කරගෙන. ජිමින් එයාගෙ තොල් දෙක උල් කරගෙන ඇස් දෙක වහ ගන්නකොටම ඊළග මොහොතේ දී ජිමින්ට දැනුනා ටේහ්යුන් ගෙ තොල් දෙක එයාගෙ තොල් දෙකෙ වැදෙනවා.
YOU ARE READING
My Soulmate Is An Alien | vmin ✓
Fanfiction" ඔයාගෙ ඇඟේ තියන බර්ත් මාක්ස් කියන්නෙ ගිය ආත්මේදී ඔයාගෙ සෝල්මේට් ඔයාව වැඩියෙන්ම කිස් කරපු තැන් " vmin love Vs vmin friendship Top Taehyung Bottom Jimin Started date - 08 December 2022 Completed - 06 April 2023