Haiii, ben geldiim. Günün 2.bölümü ehehe. Bu ficte de ilk düz yazı bölümümle geldim bakalım.
Yazım yanlışlarım varsa affoluna, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
Balkon demirliklerine asılarak alt kata bakarken, elinde koca makas ile burnundan soluyan Taehyung ile göz göze geldim.
"En sevdiğin donuna veda et." diye hırıltılı bir sesle, çatık kaşları eşliğinde öfkeyle homurdandığında, sesi açık alanda yankılandı.
Telaşsız bir tavırla dirseklerimi demirliklere yaslarken dudaklarıma muzip bir gülümseme asıldı.
Ağzımdaki lolipopumu emerken, "Kesme diye yalvarmamı mı bekliyorsun?" diye sordum, ağzım dolu olduğu için sesim son derece boğuk çıktı.
Makası ardına kadar açmıştı ama diğer elinde tuttuğu boxerımı kesme gibi bir hamlede bulunmuyordu.
Boynunu geriye doğru kaydırmış ve alt kattan beni seyrediyordu. Tek elimi, dirseğimi demirlikten ayırmayacak şekilde doğrultup parmak uçlarımla ağzımdaki lolipopun çubuğunu yakalayıp çıkarttım.
Ağzımı şapırdatırken, lolipopu ona doğru salladım. "Kesmeyeceksen üst kata fırlatıver oradan." dediğimde histerik bir şekilde güldü.
Sonra da gözlerimin içine baka baka donumu makasla hızlı hızlı kesti. Makası yere fırlatıp hıncını alamamış gibi makasla kestiği boxerımı çekiştirip parçalara ayıracak şekilde yırtıp yırtıp ayak parmaklarının uçlarına attı.
Dudaklarına yerleşen eğlenceli gülüşü , gözlerindeki sert ve hin bakışları eşliğinde beni seyretti.
Ona dil çıkartıp orta parmak çektiğimde, dudaklarındaki gülüşü silindi ve kaşları iyice çatık bir vaziyet aldı.
"Şu lolipopu tam kafanın ortasına atacağım şimdi." diyerek atıyormuş gibi savurduğumda kolunu başına doğru siper edecek şekilde kaldırdı.
Başımı geriye atıp derin bir kahkaha patlatırken, parmaklarımın arasında tutmaya devam ettiğim lolipopumu ağzıma tıkıştırdım.
"Lolipopumu ziyan etmem." diyerek ona göz kırptığımda kolunun arkasından bana bakmaya son verip kolunu geri hışımla indirdi.
"Sen varya!" diye söylenerek bana dik dik baktığında, "Günlüğümü geç vermenin ve bana günlüğünü yaktım şakası yapmanın cezası." dedim omuzlarımı umursamaz bir tavırla silkerek.
Ayağının ucundaki parçalara ayrılan iç çamaşırımı terlikleriyle tekmeleyerek içeriye geçeceği sırada ona seslendim. "Şşşh dur komşu."
Duraksayıp başını yeniden kaldırarak bana ters ters baktı. "Ne var?!"
"Bir saniye bekle, hemen döneceğim." dedim lolipopumu iştahla yalamadan önce.
Hâlâ ondan hıncımı alabildiğim söylenemezdi. Günlüğümü bana vermemiş, vermediği gibi bir de okumuştu. Hah!
Bir koşu balkondan içeriye geçip gardrobumdan bana yine beleş gelen boxerlardan birini alıp banyoya koştum.
Musluğu açıp iç çamaşırı hafifçe ıslatıp geri çekerken hınzırca sırıtarak balkona geri döndüm.
İç çamaşırımı kalçamın arkasında saklarken soluk soluğa diğer elimle demirlikten tutunup alt kata baktığımda hâlâ orada sap gibi dikilip beni beklediğini gördüm.
Gitmemiş olduğu için dudaklarım beğeniyle bükülürken, geldiğimi fark edince gözleri iyice kısıldı. "Ne var?! Keyfini mi bekleyeceğim senin!"
"Calvin Klein iç çamaşırı öyle kesilmez Celine mankeni beyefendisi." diye homurdanıp arkamda sakladığım iç çamaşırını hızla kafasına attım.
Boxerın lastiği tam da onun başına denk gelmişti. Kafasından içeriye girerek yüzünü örten iç çamaşırımı hunharca yüzünden savuştururcasına çekerek kurtardı. "Sen!" diye bağırdığında bakışları parmaklarının arasında tuttuğu ıslak iç çamaşırıma kaydı.
Gözlerindeki o şaşkın bakışı gülmekten yerlere yatmamı sağlayacak kadar yoğun olsa da ciddiyetimi korudum.
"Bu ıslak mı..."
"Boşaldığım iç çamaşırımı da makasla kesersin artık komşu." dedim ve ona göz kırpıp zafer kazanmışçasına memnun bir edayla geri çekilip arkamı döndüğüm gibi balkon kapısına yöneldim.
Daha fazla gülüşümü bastıramayıp derin bir kahkaha patlatırken içeriye girdim.
**
Bölüm sonu :) Gelecek bölüm text mi devam etsin düz yazı mı?
Fic ne kadar text olsa da aralarda böyle düz yazı bölümleri de serpiştiriveririm. Yalnız fic mini fic gibi, bu yüzden text bölümleri de düz yazı bölümleri de kısa kısa, çerezlik. Ne siz okurken sıkılıp bunalın, ne de ben yazarken yorulayım :')
Instagram: Sevvyniz / Sevvytk
-Şevval
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRAZY IN LUV • TAEKOOK ✓
FanfictionCeline mankeni Kim Taehyung, Calvin Klein mankeni Jeon Jungkook'un alt komşusuydu ve birbirlerine gıcık oluyorlardı. Texting+düz yazı Başlangıç tarihi: 31.03.2023 Bitiş tarihi: 28.04.2023