Haiii ben geldiiim. Ailemiz 100K olmak üzere, destek olan okuma şansı veren herkese çok teşekkür ederim! :')
Yazım yanlışlarım varsa affoluna, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
Yüzümü sıcacık sertliğe gömerek ağzımı şapırdattım. Vücumu sarmalayan bir tutuş vardı ve inanılmaz konforlu hissediyordum.
Midem feci şekilde yanarken, ağzım dilim damağım kurumuş bir şekilde kıpırdandım.
Belimdeki o sıkı kavrayış, hamlelerimi kısıtladığı için belli belirsiz bir şeyler homurdandım uyku mahmurluğuyla.
Ellerim, yüzümün yaslı olduğu noktayı yokladı. Bir yastık olamayacak kadar sertti. Yastığımın ne zamandır kemikleri vardı?
Beynimde şimşekler çakarken, uykunun o tatlı kollarından müthiş bir hızla sıyrılıp, birbirine yapışan kirpiklerimi aralanmaları adına zorladım.
Tek göz kapağım bu uğraşlarım sonucunda açılmayı başardığında, bulanık görüş alanıma giren Taehyung'un yanık teni, adem elması ve sivri çenesi olduğunda ağzım kocaman açıldı.
Bu esnada da açılmayan diğer gözüm de aralanmıştı. Dün gece ki yazışmalarımızın ardından eve geldiği ve birlikte yatağıma yatıp uyuduğumuz gerçekleri zihnime nüfuz etti.
Bakışlarım, dolgun dudakları ve şekilli burnundan yükselerek gözlerine ulaştığında, kısık bakışlarıyla beni izliyor olduğunu görünce istemsizce irkildim.
Kolları arasında ufak bir sarsıntı gerçekleştirdi bedenim. "Günaydın, aslında tünaydın demeliyim, çünkü sabaha karşı uyuduk."
Kollarından sıyrılmak isteyebilirim diye düşünmüş olmalı ki, tutuşu gevşeldi. Ama geri çekilmedim.
"Dün gece beni öptüğünü hatırlıyor musun?" diye sordu gözlerime düşen dağınık saç tutamımı işaret parmağının ucuyla kulağımın arkasına sıkıştırdı.
O sırada sol omzumun üstünde yatmaktan, kolumun karıncalanmaya başladığını hissederek yüzümü buruşturdum.
"Hatırlıyorum ve şimdi de öpeceğim." dedim gözlerinin içine bakarak. Ardından üstüne tırmanacağım sırada, bana yardımcı oldu.
O sırtüstü yatağımda yatarken, ben de göğsüne çıktım. Bacaklarım bacakları arasında sıkışırken, ellerimi geniş omuzlarına yerleştirdim.
Ona üstten bakmaya devam ederken, "Geldin..." diye mırıldandım kuru bir sesle. Genzim yanıyordu bu kuruluktan.
"Çağırdın." diyerek bana göz kırptı. Tıpkı benim gibi mırıldansa da, uykulu sesi son derece boğuk ve derin döküldü dudaklarından. "Defalarca çağırdın ve geldim işte..."
Kıkırdayarak dudaklarımızı birleştirip kavuşturduğumda, elleriyle yüzümü avuçlayarak sakince öpücüğüme karşılık verdi.
Dingin başlayan öpücüğümüz, her geçen saniye biraz daha hararetleşirken, alt dudağımı piercingim beraberinde ağzının içine dişleriyle ezerek çekiştirip hunharca emdiğinde ağzının üstüne boğuk bir şekilde inledim.
"Eğer taşınırsan ağzına sıçarım Taehyung." dedim dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdığım anda soluk soluğa.
"Eve döneceğim, sensiz yapamam." diyerek karşılık verirken, tek bir atik hamleyle yerlerimizi değiştirip beni altına aldı.
"Az önceki öpücük için pişman olacak mısın?" Sorusuyla birlikte kaşlarım karmaşayla çatıldı. "Ne?"
"Beni öptüğün için diyorum, pişman olacaksan şimdi çekip gideyim evime."
"Kal ve sadece öp beni Taehyung." diyerek onu yakalarından tutup çekerek dudaklarımızın bir kez daha buluşmasını sağladım.
Öpücüğüne daha önce vermek istediğim karşılığı şimdi delicesine verdim. Şehvetle öpüştük, deli dolu çılgınlar gibi, ıslak ıslak öpüştük.
O dudaklara hapsolmak istediğimi, o bedende kaybolmak istediğimi o an fark ettim. Kalbim yalnızca bir öpücük için bile haddinden fazla hızlı çarpıyordu.
İç içe geçercesine eşleşen dudaklarımızı kısa bir süre sonrasında ayırıp bana soluklanmam için fırsat tanıdı.
"Ayıkken beni evinden kovacağını, öpmeyeceğini düşünmüştüm." diye fısıldadı dudaklarımın üstüne, düşüncelerini ifşalayarak.
"Artık aptallık ve korkaklık yapmak yok. Kaçmayacağım." dedim soluklarımız birbirine karışırken.
"Kaçmayacağız, senden deli gibi hoşlanıyorum Jeon." İlk itiraf ondan gelirken dudaklarım beğeniyle büküldü.
"Ben de senden hoşlanıyorum, hem de buraya taşındığım ilk günden beri..."
-
İçtiğim o içkiler şimdi bana eziyet çektiriyordu. İstifra etmekten mahvolmuştum.
Klozetin kapağından tutarak öğürdüğümde, Taehyung saçlarımı geriye doğru çekip gevşek bir şekilde tepeden topladı.
Soluk soluğa, "Çık artık Taehyung." dediğimde, tuvalet kağıdından kopardığı parçayı ellerine dolayarak ağzımı silerken,yanıma çökmüş bir şekilde sırtımı sıvazladı.
"Alışkın değilsin madem neden bu kadar içersin..." Ben ona bambaşka şey söylerken, o bambaşka bir cevapla karşılık verdi.
"Kötü hissediyordum çünkü... Hep senin yüzündendi Taehyung, bana benden hoşlandığını ve kıskandığını söyleseydin, dün gece ki olaylar hiç yaşanmazdı."
Boğazım öğürmekten ötürü tahriş olmuş gibi yanıyordu, bu yüzden konuşmakta güçlük çekmiş yutkuna yutkuna konuşmak zorunda kalmıştım.
"Eve gelip beni kıskandığını söyleyip arkadaşıma çıkmasını söyleyebilirdin. O kırılmaz ve giderdi, çünkü eve attığım biri değil, çocukluk arkadaşımdı. Tek suçlu ben değilim, tüm suçu üstüme yıkma şimdi."
Dudaklarımı şişirerek ofladım. Midemden yükselen ısıyı hissediyordum. Hâlâ midem bulanıyordu. Ne güzel öpüşüp daha da ortam sıcaklaşırken, yakınlaşacakken mide bulantım davetsiz misafir gibi bölmüştü bizi.
Onu üstümden itip nasıl tuvalete gittiğimi bilmiyordum doğrusu.
Taehyung'da hemen peşimden gelmişti ve dakikalardır klozetin yanında öğüren benim yanımdan ayrılmıyordu.
"İkimizde suçluyuz. Tamam, kabul. İnkar etmiyorum." diye fısıldadım. Ses tellerim öğürme şiddetinden dolayı zedelenmiş gibi hissediyordum, sesim fısıltıdan öteye tırmanamıyordu bu yüzden.
Eğilip kulağımın arkasına dudaklarını bastırdı. "Hadi elini yüzünü yıkayalım, seni hastaneye götüreyim güzelim. Betin benzin attı, bir serum taksınlar, hmm."
"Güzelim mi?" Başımı çevirip ona baktığımda dudağının tek kenarı aheste bir şekilde yukarıya kıvrıldı.
"Bak kusmuş bir şekilde öperim seni!" diye tısladığımda keyifle kıkırdadı. "Bekle... Dur bekle dişlerimi fırçalayacağım ve sonra öpeceğim seni!"
**
Bölüm sonu :)
Umarım bölümü sevmişsinizdir. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere, sağlıcakla kalın. Seviyorum sizi, baiii! Xx
Instagram: Sevvyniz / Sevvytk
-Şevval
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRAZY IN LUV • TAEKOOK ✓
FanficCeline mankeni Kim Taehyung, Calvin Klein mankeni Jeon Jungkook'un alt komşusuydu ve birbirlerine gıcık oluyorlardı. Texting+düz yazı Başlangıç tarihi: 31.03.2023 Bitiş tarihi: 28.04.2023