Haiiii, ben geldiiim. Ay CIL iki gözümün çiçeği final oluyor. Eğlencesine yazdığım bir ficti, ben çok eğlenerek yazdım ^^
Yazım yanlışlarım varsa affoluna.
O zaman son kez keyifli okumalaar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
Ertesi gün|
Dün galada olduğumdan çok daha gergin ve heyecanlıydım. Neyse ki, ayakta durmuyorduk ve titreyen dizlerimi fark etmiyorlardı.
Bir sürü kameraman ve gazetecilerle dolmuştu konferans salonu.
Masanın altında kalan ayaklarımı kontrolsüzce sallarken, önümdeki su dolu kupayı sıkı sıkıya parmaklarımla sarmalayıp masanın üstünde sürerek kendime yaklaştırdım.
Taehyung, bardağın üstündeki elimi tutarak bana cesaret vermek istercesine hafifçe sıktı.
"Hazırsan başlatalım basın toplantısını." dedi kulağıma doğru hafifçe eğilerek.
Gergince alt dudağımı kemirmeye son verip, "Hayatımda hiç bu kadar hazır hissetmemiştim." dedim ima dolu bir sesle. Kısık bir sesle kıkırdayarak çenemden yakaladı ve dudaklarımın ortasına ıslak bir öpücük bıraktı.
"Şimdi hazır hissedeceksin." dedi ve bana göz kırpıp çenemin altını okşayan parmaklarını tenimden indirip önüne döndü.
Basın toplantısına gerek yoktu aslında, çünkü galada herkes gerçekleri öğrenmişti zaten. Ama Taehyung tutturmuştu bir basın toplantısı diye, o yüzden buradaydık işte...
Galayı atlatmıştım, basın toplantısını da atlatabilirdim. Evet.
Taehyung, masanın üstündeki mikrofonun kenarından tutarak konuştu. "Arkadaşlar, sorularınızı sırayla sormaya başlayabilirsiniz."
"Ne kadar süredir sevgilisiniz?"
Gür bir ses kulaklarımı doldurduğunda Taehyung mikrofonu kendine doğru hafifçe çekip sırtını arkasına yasladı ve rahat bir konuma ulaştı.
"Daha çok yeni sevgiliyiz arkadaşlar." diye cevapladı.
"İş birliğiniz çok fazla ses getirdi. Bunun hakkında söyleyeceğiniz bir şey var mı Bay Kim?"
Bir başka soruyla birlikte Taehyung'un dudaklarında ufak bir gülüş sergilenmeye başladı. Bakışları bana döndü ve elimden yakalayıp parmaklarımızı iç içe geçirip havaya doğru kaldırıp salladı.
"Taekook gücü diyebiliriz buna." dediğinde utangaç bir şekilde gülümsedim.
"Taekook?" diye sordu gazetecilerden biri hızlıca. "Kısaca Taehyung ve Jungkook'un birleşimi. Evet başka soru?"
Taehyung ellerimizi indirirken elimin üstünden öpmeyi ihmal etmediğinde alt dudağımı ısırıp gülümsedim.
"İlişkiniz iş birliğinizi etkileyecek mi? Yani yeni Calvin Klein ve Celine ortak çekimleri, çalışmaları gelecek mi?"
"İlişkimiz reklam ilişkisi değil arkadaşlar, yani iş birliği gelip gelmemesi umrumda değil, keza Jungkook'un da aynı şekilde umrunda değil. Önemli olan bizim birbirimize olan sevgimiz, aşkımız. Anlatabiliyor muyum?"
-
Gazetecilerin soruları nihayet bitmişti. Bizi epeyce terletmişlerdi. Daha doğrusu beni. Çünkü beni de sırf soruları yanıtlayan Taehyung olduğu gerekçesiyle sıkıştırmışlar, birkaç soru da bana sormuşlardı.
"Hepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Yalnız son bir şey daha var." Taehyung oturduğu sandalyesini iterek kalktığında kaşlarım çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRAZY IN LUV • TAEKOOK ✓
FanfictionCeline mankeni Kim Taehyung, Calvin Klein mankeni Jeon Jungkook'un alt komşusuydu ve birbirlerine gıcık oluyorlardı. Texting+düz yazı Başlangıç tarihi: 31.03.2023 Bitiş tarihi: 28.04.2023