Ertesi gün|
Taehyung ile galaya katılmıştık ve gala tahmin ettiğimden çok daha kalabalıktı.
Etrafı çepeçevre sarmalayan kalabalığı, güvenlik koruma barikatları geride tutuyordu.
İçeriye girdiğimiz zaman gerginliğim daha da arttı. Taehyung Seojoon'u tanıyordu, lakin ben tanımıyordum. Üstelik daha önce hiç kimsenin galasına katılmamıştım.
Bizi tanıyıp seslenen insanlara eğilip selam vererek yürürken, Taehyung önümde ilerledi.
Bense onun hemen peşinden, yolu bilmiyormuş edasıyla onu takip ettim. Taehyung'u da yönlendiren bir koruma vardı.
Koruma bize doğru dönerek durduğunda, Taehyung ile aynı anda duraksamak durumunda kaldık.
Sahnede fotoğrafları çekilen bir başka konuk vardı. Onun gitmesini beklememiz gerektiği için durmuştuk.
"Çok yakışıyorsunuz."
"Sevgilisiniz, değil mi?"
"Taekook çok tatlı bir çift!"
Etraftan yükselen seslerle gerginliğim zirveye yükselirken utangaç bir şekilde gülümsedim.
Taehyung'da söylenilenleri duymuş olmalı ki bana doğru döndü ve çenemin altını okşarcasına sıvazladı.
"Gerildin mi sen?" diye sorduğunda başımı olumlu anlamda salladım.
"Lütfen buyrun Bay Kim ve Bay Jeon." Korumanın sesiyle birlikte Taehyung başını sallamakla yetindi. Ardından bakışları üzerime geri kilitlenirken, "Ben alırım gerginliğini." dedi ve eğilip dudağımdan öptü.
Bizim için gelen insanlar çığlık çığlığa bağırırken, Taehyung bileğimden yakalayarak beni çekiştirip önüne döndü.
Ellerimizi iç içe geçirerek kenetleyip korumayı takip ederken, ben de onun adımlarına eşlik ettim.
Resimlerimizi, videolarımızı çekenlere utangaç dolu bir gülümsemeyle el sallayıp Taehyung ile el ele sahneye ilerledik.
Sahneye çıkarken ellerimize tutuşturulan pankartlarla birlikte platforma çıktığımızda, kamera ışıkları yüzümüzde patladı.
Kameramanlar, gazeteciler ve bizi sevip destekleyen hayranlarımız... Hepsinin odak noktasıydık şimdi.
Taehyung, elimi sımsıkı tutmuş ve bırakmamaya yemin etmiş gibiydi. Avuçlarım terlediği için elini bırakmayı denemiş olsam bile bu fırsatı bana tanımamıştı.
"Bay Kim ve Bay Jeon, yılın tartışılmasız en iyi çifti!" Kalın bir ses, ortamdaki o uğultuyu bastıracak kadar yoğunlukla kulaklarıma çarptığında utançla pankartla yüzümü kapatıp Taehyung'a baktığımda, genişçe gülümseyerek o da tıpkı benim gibi pankartı yüzüne kapattı.
Bu şekilde poz verdiğimizi zannedip resimlerimizi çekerlerken, "Taehyung bayılacağım." diye fısıldadığımda, kendi pankartını hafifçe kaydırıp eğilerek dudaklarıma sert bir öpücük kondurdu.
"Sakin ol sevgilim, bırak tüm dünya alem aşkımızı öğrensin." dedi dudaklarımın üstüne soluyarak. O sırada kendi pankartını indirip peşi sıra benim tuttuğum pankartı da yüzümden indirdiği gibi dudaklarıma ıslak bir öpücük daha bıraktı.
Bu kez bizi öpüşürken kayda alıp fotoğraflarımızı nefes almaksızın çektiler.
"Basın toplantısı yapmadınız değil mi?"
"Basın toplantısında aşkınızı açıklayacak mısınız?"
"Ne kadar süredir çıkıyorsunuz?"
"Ne zamandan beri birbirinizi tanıyorsunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRAZY IN LUV • TAEKOOK ✓
FanfictionCeline mankeni Kim Taehyung, Calvin Klein mankeni Jeon Jungkook'un alt komşusuydu ve birbirlerine gıcık oluyorlardı. Texting+düz yazı Başlangıç tarihi: 31.03.2023 Bitiş tarihi: 28.04.2023