13. Don't say no.

437 8 8
                                    

Genel olarak Tayland dizilerinde sevmediğim bir durum var: Konu yok.

Şimdi kitaplarda okurken veya filmlerde izlerken romantiklik hoşuma gidiyor, konu olmasa da okuyup izleyebiliyorum çünkü kitap okurken karakterin düşüncelerini anlayabiliyor, filmi izlerken de aman zaten 1.5 saat nereye sığdırsınlar onca konuyu diyip salabiliyorum.

Ancak diziler 15'er dakikalık 4 part şeklinde yayınlanıyor. Ortalama bölüm sayısı 12-20  ve bunun anlamı çok fazla zamanları var demek.

Yani öyle uzun uzadıya üzerine düşünülmüş bir kurguya bile ihtiyacımız yok. Basit ve işlemesi zevkli olsa yeter.

Don't say no dizisinde ise, yeniden Oxygen ve Love by Chance'teki gibi konusuzluk durumu var.

Dizinin birinci bölümünde karakterler var ve ikisi de basketbol oynuyor.

Karakterleri birbirine yakınlaştırmak için saçma sapan şeyler yaptırıyorlar ve izlerken diziyi kapatmak ile of bari bu bölümü bitireyim arasında kalıyorsunuz.

Bu diziyi çok bölük pörçük, genel olarak Youtube'dan yabancı şarkı klipleriyle beraber izledim. Başroller yakışıklı ve aralarında bir uyum var gibi ama yani çok da zorlama olmuş diye düşünüyorum.

Ben pek sevemedim özetle.

Yine de izlenir mi?

İzlenir. Seveni de çok çünkü. Belki siz de seversiniz.

 Belki siz de seversiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dizi hakkında bilgiler;

–2021 yapım.

–12 bölüm.

–LineTv ve One31 yapımcılığını üstlenmiş.

–Mame adlı yazarın, "Don't say no when hearts are close." adlı kitabından uyarlanmıştır.

–Dizinin yönetmeni Pique Passawut Sukbua'dır.

Dizi oylaması;

Senaryo: 4/10

Diyalog: 6/10

Oyunculuk: 5/10

Dizi: 5/10.

uzmanından bl önerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin