Hmmm...
Bu diziyi uzun zaman önce izledim.
1000 Stars dizisinin konusu, çok zengin bir ailenin tek çocuğu olan Tian'ın bir araba kazası sonucu hayatını kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalınca, bir kadının organını(?) ona nakletmeleriyle hikayemiz başlıyor.
Ülkenin en ucunda, gelişmemiş bir bölgede öğretmenlik yapan kendisine organını bağışlayan kadının günlüğünü bulunca oraya gitmek ve öğretmenlik yapmak istiyordu galiba??
(Diziyi uzun zaman önce izledim konusunu bölük pörçük hatırlıyorum, pardona.)
Neyse böyle işte, öğretmenlik yapmaya gidip dünyanın başka yönlerini gören Tian ve o bölgenin şefi olan Phupha'yla arasındaki ilişkiye odaklanıyor.
Dizinin verdiği vibe, o küçük çocuklar, köydeki yaşlılar falan derken çok farklı bir dizi izliyoruz. Hem de Tayland'ın kültürünü biraz daha yakından görmüş oluyoruz.
Dizi güzeldi. İzlenebilir Tay Bl listemde ilk 10'da kendisi.
Fun fact; Tian rolünü oynayan oyuncu Earth'ün ağladığı bir sahnesi var ve oyuncu o ağlama sahnesinde baygınlık geçirmiş.
Geçmiş olsun Earth!!! (Çok da duydu seni salak.)
Dizideki Phupha rolünü oynayan çocuğu (Mix), Theory of Love'da izlemiştik. Kendisi çok şirin ve kibar bir insan, nasıl asker rolünü oynadın anlat biraz bize de, ders alsın oyuncular abim.
Başroller birbirleriyle uyumlu ve şirinler ama yine de böyle bir çekingenlik mi diyeyim, ilk işleri olduğu için artık korkmak mı diyeyim?
Örnek veriyorum; Beraber dağa çıkacaklar. Çocuk elini diğerinin omzuna atacak. Atıyor atmasına ama eğreti duruyor. Bir kasılıyor, bir kasılıyor anlatamam.
Yine de sonraki bölümlerde açılıyorlar. Tayland dizileri Arap atı gibidir biraz.
Dizi hakkındaki bilgiler;
–2021 yapım.
–10 bölüm.
–Aof Noppharnach Chaiwimol yönetmiş. (Abimin olmadığı masa yok.) Yine senaryosu da abimin elinden çıkma. (Vay anam babam be...)
–GmmTv yapımcılığını yapmıştır.
Dizi oylaması;
Senaryo: 8/10
Diyalog: 5/10
Oyunculuk: 8/10
Dizi: 8/10
*
✌️🤧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzmanından bl önerileri
No Ficciónmerhaba ben winnie, bl bölümünde yüksek lisans öğrencisiyim. uzun zamandır bu sektörün içerisinde olan bir insan olarak, sizlerle engin bilgilerimi paylaşmak istiyorum. umarım, işinize yarar😊 (şaka)