POV: Felix
- Han Jisung. To że śmiejemy się z twojej głupoty, to nie znaczy że się lubimy.
- Mhm, Lix ma racje
- a od kiedy ty na niego mówisz Lix?
- Uhm, co? powiedziałem Felix.
- Uh-huh, powiedzmy że ci wierze.Udawałem że nie wiem o co chodzi, bo jednak trochę się zdziwiłem jak Hwang powiedział na mnie Lix. W końcu prawię nigdy sie do mnie nie odzywał.
- No to Hyunjin, idziesz? ~ Spytał Jisung.
- Eh no.. A co Felix na to?
- Oh, taa, no dobrze...
- no to na co czekacie? SZYBKO ZABIERAJCIE SIEEE!!Spoliczkowałem Hana.
- A TO ZA CO!?!?!
- Bo znowu drzesz ryja na cały apartament..
- Aha no tak, przepraszam lixie
- Ehh, Nic się nie stało. Też przepraszam, boli?
- Nie, masz takie małe rączki że nie boli haha.
- Ale śmieszne wiesz.
- Hyunjin, gotowy?
- Mhm.
-a ty Lixie?
- Tak.
- TO IDZIEMY!*****
Chodziłem z chłopakami po galeriach, i innych różnych sklepach które podobały sie Jisungowi.
- Hmm, może pójdziemy do tej restauracji? Jest mega, mówię wam. Byłem tu dużo razy i jest bardzo pyszne jedzenie! ~ Zaproponował Han.
- Hmm no okej, a co ty na to Lix?
- Mhm, możemy iść.Weszliśmy do środka, restauracja była bardzo ładnie wystrojona i przytulna. Jisung i Hyunjin siadli koło siebie i zaczęli mi robić miliony zdjęć, po co? nie wiem.
*******
Po zjedzeniu w restauracji, poszliśmy na łąkę. Był wieczór i się trochę ściemniło. Gdy biegałem z Jisungiem po polu nagle Hyunjin krzyknął abym zapozował.
- FELIX SZYBKO ZAPOZUJ!! oo dzięki.
Nie wiem po co kazał mi pozować, no ale tak jakoś odruchowo to zrobiłem.
Dzień później obudziłem się cały zmęczony i pierwsze co zrobiłem to wzięcie telefonu do ręki i zacząłem przeglądać Insta. Odziwo, gdy chwilę oglądałem zobaczyłem post Hyunjina ze wczoraj.
@Hw4ngz.Hyunj1nx:
: Lixie;)
Komentarze:
@Hearts4Jisungx:
Ładnie to tak wstawiać kogoś zdjęcia bez jego zgody Mr.Hwang?
|
@Hw4ngz.Hyunj1nx:
Jisung czy ty możesz?Zobacz więcej...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka<3 Sorki że tak późno pisze ten rozdział ale nie miałem narazie pomysłu-
Mam nadzieję że ten rozdział się wam podoba bo pisałem go też dzisiaj jak jechałem do szkoły hah.
Trzymajcie sie!💓A jeśli ta książka ci się podoba mógłxbys zostawić gwiazdkę proszę? Nie zmuszam ofc💗💋
CZYTASZ
I hate you, but... || Hyunlix
Fiksi PenggemarRodzice 20 Letniego Lee Felixa i 21 Letniego Hwang Hyunjina bardzo się lubili, natomiast ich dzieci wręcz się nienawidziły. Ich rodzice zmusili ich do przekonania się do siebie nawzajem. Im więcej Hwang był w towarzystwie Lee, zaczął go lubieć. Dale...