~~~~~4 gün sonra~~~~~
Anıl, geçen 4 gün boyunca dışarıda olmaya alışmaya çalışırken kızlar da alışması için ellerinden geleni yapıyorlardı.
Ares, Barbaros'un istediğini yapmış ve karara itiraz etmek için aileden birini ikna etmişti.
Havin ve Maral, büyük kısmı atlattıklarını düşünürken başlarına gelecek şeylerden bir haberlerdi.
Barbaros, ikisini de araştırmıştı. Öğrendiği bilgiler pek hoşuna gitmese bile öğrendiği bir detay onu sevindirmeye yetmişti.
"Havin, Anıl! Kahvaltı hazır, hadi!"
Maral, birkaç kere daha seslenmesine rağmen kimse gelmeyince göz devirerek mutfaktan çıkmış ve ilk olarak Anıl'ın odasına dalmıştı.
Yatakta onu görünce daha da çok göz devirip elindeki sürahiyi Anıl'ın başından aşağıya boşalttı.
"Sikeyim!"
Anıl'ın sıçrayarak yataktan düşmesine kahkahalar ile karşılık veren Maral, bu manzaradan zevk almıştı.
Maral, karnını tutarak kahkahalarını engellemeye çalışırken bir yandan da konuşmaya çalışıyordu.
"Ay, hiç güleceğim yoktu."
Anıl, doğrulduktan sonra sinirle Maral'a baktı.
"Komik mi kızım? Bu ne sabah sabah?"
Anıl'ın düşündüğünden daha ters çıkışmasına şaşıran Maral, bozulduğunu belli etmemeye çalıştı.
"Sesleniyorum sesleniyorum ses yok, ben ne yapayım? Kahvaltı hazır, giyinip Havin'i kaldır sonra da mutfağa gelin."
Başka bir şey söylemeden aşağıya indi. Anıl'da üzerindekileri çıkarıp dolaptan kuru kıyafetlerini çıkarıp giydi ardından odadan çıkmak için kapıyı açtı.
Kapıyı açıp çıkması ile Havin'in üzerinde havlu ile banyodan çıkması bir olmuştu. İlk başta ne yapacağını şaşıran Anıl, bir süre Havin'e bakmaya devam etti.
"Bir şey mi oldu Anıl?"
İlk tepki Havin'den gelmişti. Anıl, elini ensesine götürdükten sonra boğazını temizledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Gerçek
Non-FictionHer şeyin üzerinden tam olarak 12 yıl geçti. 12 yıl önce çok büyük bir günah işlendi. Kimilerine göre bir taraf masumken diğer taraf suçluydu. Peki ya her 2 tarafta kurbansa? Şimdi kartlar yeniden dağıtılıyor, gerçekler gün yüzüne çıkmak için çabal...