7.bölüm

955 70 2
                                    

Bol bol destek bekliyorum lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin ❤️

Mirhan'ın anlatımıyla...

Vedat " mirhan sen ne yaptığını zannediyorsun Sana yakıştı mı bu bize yakıştı mı mirhan evimize gelen misafiri kovmakta nedir."

" Gelme üstüme baba bir an sinirlendim ikisini yanyana görünce"

Keje " sen elifi mi kıskandın " dedi gülerek.

" Bilmiyorum bende bilmiyorum anlamadığım birşey var onda "

Jiyan " keşke kıza bağırıp kovmak yerine ondan hoşlandığını söyleseydin abi elif kötü biri değil her halinden belli senden de oldukça hoşlandığı da kesin "

Şaşırmıştım elifin benden hoşlanmasına beklemiyordum böyle birşey duymayı bir şeylerin farkındaydı ama gerçekleri duymak garip hissetmemişti " bilemedim işte bir anda sinirlendim ve herşey oldu eğer anne baba babaanne sizde kabul ederseniz ben elifle ciddi düşünürüm onunla evlenmek isterim "

Vedat " elif kızımı bende sevdim neden olmasın ama buralara ayak uydura bilir mi senin gibi zor bir adamı kaldıra bilir mi bilmiyorum mirhan ne olursa olsun arkandayım elifin gönlünü al eğer elif kızımın da sende gönlü varsa ben bu evliliğe sıcak bakıyorum " dedi babam beni nasıl mutlu etmişti.

Elifin kalbini kırmıştım sabahtan beridir onları izliyorum ve artık sinirime hakim olamamıştım kendime nasıl telefi edeceğimi de bilemiyordum aslında kötü biri değildim ama elifi gördüğüm günden beridir herşey farklı olmaya başladsı uzak durmak istesemde ondan uzak duramadım ona açılacaktım aslında ama beni red etmesinden korktum şimdide onu burdan kovdum nasıl kendimi affetiririm bilemiyorum açıkcası.

ailemin yanından uzaklaştım elimde siğaram dışarıya bakıyordum yanıma jiyan geldi " abi ne yapacaksın şimdi kızı da kovdun sana yakışmayan hareketler yaptın " dedi

" bir anda oldu jiyan bende böyle olmasını istemezdim ama oldu işte ne yapalım "

jiyan " peki şimdi ne düşünüyorsun "

" bir kaç gün sonra sen ve zeynep elifi arayıp istanbula gideceğini söyleyeceksin bir gece onda kalacaksınız biraz ikna etmeye çalışın bende gönlü var mı iyice öğrenin sonrasında sabahında ben sizi alacağım konuşacağım elifle bir şekilde hal edeceğim daha önce hissetmediğim duyguları hissediyorum jiyan neden böyle oldu anlamıyorum."

jiyan " abi elif buralı değil o istabulda doğmuş büyümüş özgür bir kız bunları da düşündün mü buraya ayak uydurması zor olacaktı sen ona karışırsa sana tepki gösterecektir"

" biliyorum ama istiyorum ne olursa olsun ben elifi istiyorum zorda olsa istiyorum zamanla alışacaktır."

jiyan " umarım abi umarım bu sefer herşey gönlünce olur " dedi ve gitti bu sefer demişti mirhan geçmişinde ne yaşamıştı ki busefer dedi jiyan belki de elif haklıydı mirhanın gözündeki karalığın arkasında birşey vardı mirhan ve elifin aşkı şimdi başlıyordu bakalım ikisini neler bekliyordu..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MARDİN'İN YAKIŞIKLISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin