2. BÖLÜM -KÖTÜ SON-

18 2 1
                                    

Okul cikisi buse ile kafa dagitmak icin avm ye gitmistik. Avm deki magazalari gezereken buse beni dürttü ve su karsida kiyafet bakan cocuk ozan degil mi?dedi ardindan busenin gosterdigi yone dogru baktim ozani gordum. Olamazzz yaninda bir kiz daha vardi. Acaba ozanin yeni sevgilisi mi?diye dusundum buseye sinirli bir sekilde donup sence aralarinda bisi var midir?diye sordum buse ise kafasini olumsuz bir sekilde salladi fakat ben buseye inanmadim. Buse bir planim var dedim. Buse de neymis o plan dedi. Ozani takip edicez onlar nereye giderse bizde oraya gidicez en sonunda ise birbirlerine olan davranislarindan sevgili olup olmadiklarini anlaycagiz dedim. O da kafasini tamam dercesine salladi. Cok zeki oldugumu bildigim icin elimi beslik cakmak icin havaya kaldirdim fakat o bunu gormedi bende elimi indirdim.

OZANI TAKİP...
Ozan ve yanindaki kiz yemekhane katina cikti. Bizde onlara caktirmadan yemekhane katina ciktik. Cam kenarinda bir masaya oturdular ve konusmaya basladilar. Acaba ne konusuyorlar?dedim buseye. Buse ise bilmem. Ama sunu biliyorumki birbirlerine cok yakin davraniyorlar. Seni uzmek gibi olmasin ama bunlarin arasinda kesin bisi var. Dedi. Bende dayanamayip ozanlarin masasina dogru ilerlemeye basladim. Arkamdan busenin sedef gel gitme. Her sey berbat olur diye bagirislarini duydum ama aldiris etmedim. Sonucta ozanimi baska kizlara kaptiramazdim. Her seyi goze alirdim.

Ozanlarin masasina geldigimde ozan beni farkedip Aaa sedef sen de mi buradaydin?dedi. Bende evet ozancim bende buradaydim. Beni yeni sevgilinle tanistiracakmisin?diye sordum. O da hahahah sedefcim sen yanlis anlamissin o benim sevgilim degil ki...
Ozan utanmana gerek yok eger kimsenin bilmesini istemiyorsan soylemem. Bana guvenebilirsin. Dedim. Ozanda sedef sana zaten inaniyorum ama o benim gercekten sevgilim degil. O elif. Benim yeğenim. Liseyi şehirdisinda okuyor. Tatil olunca benim yanima gelmis bende onu yemege cikardim. Anladin mi? Dedi.

Ah sedef sen ne kadar salak birisisin yaa al iste ozana rezil oldun!! Simdi ne diyeceksin ozana.
Şeyy ben cok ozur dilerim yaa. Ben sizi oyle cok yakin gorunce sey yapmistim. Yanii sevgili sanmistim. Ama zaten ben gidiyorum siz rahatiniza bakin. Dedim ve kafami nerelere vursam diye dusunurken masadan uzaklasmaya basladim. Uzaklastigimdan kolumdan biri tutup beni karsisina cekti. Tabii ki bu kisi ozandi. Sedef sen bizi yani elifle beni kiskandin mi? Dedi. Bende kekeleyerek ne-nerden çı-çıkardin canim. Ben sizi ni-niye kiskaniyim ki? Dedim. Ozan ise sedef sen benden hoslaniyorsun degil mi? Dedi.

Al bakalim sedef simdi ne diyeceksin, ne uyduracaksin...

KAYBEDENLER KULÜBÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin