5. BÖLÜM -YENİ SEVGİLİM-

15 2 0
                                    

Siniftaki kizlara tek tek sordum. Fakat hicbir kiz ozanla ciktigini soylemedi. Her kiza sormustum. Baska kiz kalmamisti. Acaba ozan beni geçiştirmek icin mi oyle soyledi. Ama ozan yalan soylemez ki. Daha dogrusu soyleyemez. Yalan soylerse ben onun gozlerinden anlarim. Ozan yalan soylemedigse bu kiz kimdi? Ardindan arkamdaki buseden ses geldi. Heyyy sedef. Tenefuse cikmayacakmisin? Tabi ki yaaa. Buse kalmisti. Buseye kiminle ciktigini sormamistim. Fakat buse benim en iyi arkadasim. Ozani sevdigimi bildigi halde onunla cikmazdi. Yani insallah cikmazdi. Hyir , tenefuse cikmayacagim. Fakat sana bir soru sormam lazim? Sen su an kiminle cikuyorsun? Dedim birden. O ise ben suan kimseyle cikiyorum. Niye sordun ki? Birsey mi oldu? Dedi. Bende kafami olumsuz bir sekilde sallayarak bi sorunun olmadigini belirttim.
Busede degilse kimdi bu kiz? Kimdi? Kim?...

Okul cikisi kosar adimlarla eve gittim. Eve vardigimda direktman ozanin facabookuna girdim. Ardindan da arkadaslarina baktim. Bakarken dikkatimi en cok ceken sey busenin ozanin butun fotograflari begenmeseydi. Neden butun fotograflarini begenmisti ki? Acaba buse ozanla mi cikiyordu? Eger buse ozanla cikiyorsa ve bunu bana soylemiyorsa buse benim icin BİTMİSTİR. Ayni zamanda ozanda BİTMİSTİR.

Daha sonra busnin ozanla cikmayacagini dusunerek moralimi duzeltmeye calistim. Ardindan bana mesaj gelmisti. Mesaj efedendi. Bizim siniftaydi. Orta yakisikliydi ve en onemlisi bna yavsiyordu :-)

KİMDEN:Efe
MESAJ:Slm

-slm
-nbr
-iyi. Sen?
-bende iyi :-) seyy bisi dicem sedef
-de :-)
-sevgilin var mi?
-hyr yok
-benimle cikarmisin?

Sok...sok...sok efe bana cikma teklifi etmisti. Tabiikide kabul etmeyecektim. Fakat aklima bir an ozan ve sevgilisi geldi. Eger efeyle cikmaya baslarsam ozan beni kiskanmaya baslayabilirdi. Bu yuzden kabul edecektim.

-Tamam kabul
-gercekten mi?
-evet :-)
-cok tesekur ederim sedef, yani sevgilim...
-tamam uzatmaya gerek yok bnim isim var sonra gorusuruz.

İnanamiyordum. Efeyle cikiyordum. O hayatta cikmam dedigim kisiyle cikiyordum. Ama söz konusu ozani kiskandirmaksa bunu yapabilirdim. Evet,evet yapabilirdim. Ozan icin.

KAYBEDENLER KULÜBÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin