6.BÖLÜM -KISKANILMAK-

36 2 0
                                    

Uyandigimda kendimi cok garip hissediyordum. Cunku ozanla cikmadigim halde ozani aldatiyor gibi hissediyordum kendimi. Ama bunu yapmaliydim.

Ardindan saate baktim ve yeterince vaktimin oldugunu anladim. Dolabimin kapagini actim ve okul uniformamimi elime aldim ardindan giymeye basladim. Saclarimi daginik bir topuz yaptiktan sonra mutfaga dogru ilerledim. Annem ve babam coktan cikmislardi. Bu gunlerde cok calisiyorlardi ve bu yuzden onlari fazla goremiyordum. Agzima birkac atistirmalik attiktan sonra disari ciktim. Okula gittim.

Sinifa girdim. Dersin baslamasina daha 20 dakika vardi. Sinifta bir tek ozan vardi. Sirama oturur oturmaz ozan yanima geldi ve selam dedi.
Bende yuzume yapmacik bir gulumseme asarak selam dedim. Ardindan konuya girmem gerektigini anladim ve konusmaya basladim. Ozan seyy.. yani demek istedigim su ki.. artik ciktigim biri var. Dedim. Artik rahatlamistim. Soylemem gereken her seyi soylemistim.

Ozannin yuzu asilmisti. Belkide beni kiskanmisti :-) . Kimle cikiyorsun? Dedi. Karsi siniftan efe varya. İste onla cikiyorum. Dedim. Himm mutlu olun o zaman.dedi ve sinirli bir sekilde sirasina gitti.

Ozan beni kiskanmisti. Yani bence oyleydi. Peki madem beni kiskaniyor da neden baskasiyla cikiyordu? Gerci daha kimle ciktigini bile bilmiyordum. Aman banane kimle cikarsa ciksin!!

10 dakika sonra buse sinifa girdi ve ozana kucuk bir gulus atti. Ozanda buna karsilik verdi. Noluyor yaa?diyesim geldi ama tabii ki diyemedim. Ardindan buse gelip yanima oturdu. Neler oluyor? Diye sinirli bir sekilde sordum. Ardindan bana bisey oldugu yok. Sadece arkadasca bakistik. Dedi.

Hicte arkadasca degildi valla. Yani buse en iyi arkadasim olmasa ozanla ciktigini sanacaktim. Ardindan ders basladi.

Tenefus zili caldiginda kantine gitmek icin kapiya dogru yoneldim. Kapida efe beni bekliyordu. Dogru yaa ben efeyle cikiyordum. Resmen unutmusum. Ardindan efe koluma girerek

-kantine gidelimmi?
-bende tam kantine gidiyodum zaten
- iyi o zaman sana solemem gerekn bisi var dedi

Merak etmistim dogrusu. Kantine geldigimizde beni bir masaya oturttu. Ardindan

-bu gece disari cikip yemek yiyelimmi? Diye birden konuya girdi.

Aslinda hicte disari cikicak havamda degildim ama belki bu bana iyi gelirdi. Bende kabul ettim. Umarim guzel bir yemek yeriz umuduyla sinifa dogru ciktik.

KAYBEDENLER KULÜBÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin