Felix:Burası mı?Hyunjin:Hmhm.Sen silahını aldın mı?
Felix:Evet,sen?
Hyunjin:Ben feminen bir insanım.Kaç kişi eteğime laf ediyor haberin var mı? Her zaman yanımda bir silah bulundururum bu yüzden.
Felix:Etek demişken,pilelerin karışmış.
Hyunjin:Oh,üzgünüm.
Dedi ve eteğinin pilelerini elleri ile silkeledi.
Hyunjin:Şimdi oldu mu?
Felix:Evet.Gidelim mi?
Hyunjin:Dünden hazırım ben,gidelim tabii!
İkisi de Seo Changbin'in malikanesine ona baskın yapmaya gitmişti.Hyunjin heyecanla ve eteği umrunda olmadan koşuyordu.Sonunda kapının önüne geldiğinde Felix'in ona yetişmesini bekledi.Felix'e "hazır mısın?" dediğinde Felix başını salladığı gibi kapıyı kalın tabanlı botlarıyla tekmeleyerek yıktı.Görevliler başlarına toplandığında Felix Hyunjin'e göz kırptı ve "feminen antisi onlar" dedi.Hyunjin hepsine mermi yağmuru yaparken Felix işe yarayan yöntem ile gülümsedi ve oda işe koyuldu.
Hyunjin:eeeh,bu kadar mıydı? E azmış.
Felix:Bu p!çin odası nerde ona bakalım.Felix odaları ararken Hyunjin onu takip etti.Felix bulduğu tabelaya göz gezdirdi ve seslice yazanı okudu.
Felix:"Seo Changbin,CEO patronu."Burası.
Hyunjin başını salladı.Bir süre beklerken Felix'in gözlerine "Kapıyı kırayım ne olur" der gibi bakıyordu.Felix sırıtarak başını salladığında Hyunjin sevinçle zıpladı ve silahını Felix'e verdi.Biraz geri çekildi ve anında koşarak kapıyı kırdı.
Hyunjin:SEO CHANGBİN WOHOOOO! NABER KANKA?
Changbin:Lan ne oluyo! Hırsız mısın?! Görevlii-
Felix:Kes sesini Seo.
Changbin:Ne istiyorsunuz aptallar?
Hyunjin:Seni gebe-
Felix:Hyunnie!
Hyunjin:Off!
Felix:Yaptığın gasplar sebebiyle sonsuz dünyaya geçiş yapmanı istiyoruz Seo Changbin.
Changbin:Ne gaspı be? Hayır,ben gaspçıları öldürüyorum?
Felix:Ne? Hyunjin?
Hyunjin:Nasıl ya? Sen şimdi Lily M'i gasp eden adam değil misin?
Changbin:O Lee Joo-heon'du ve ben onu öldürdüm.
Hyunjin:İyi de gaspçı listemde sen varsın?
Changbin:O aptal yüzünden gasp arayıcılığı başta benim adıma başlatıldı.Sonra benim olmadığım açıklandı.Siz ne işe yarıyorsunuz?
Felix:Aynısı,Lee GAES'in patronuyum.
Hyunjin:Hwang GAES'in patronuyum.
Changbin:Siz GAES'lerin patronları mısınız? Tanrım bu anı çok bekledim!
Hyunjin:Dostum çocuk gibi sevinmeye devam ederse Kuromili bıçağımın tadına bakarsın.
Changbin:Hayır hayır,kalan tek GAES ekipleri sizin ekipleriniz ve ben ortaklık istemek için sizi çok aradım.Size de uygunsa GAES üyesi olabilir miyim?
Hyunjin Felix'in kulağına fısıldadı.
Hyunjin:Bigün Hwang-Lee GAES olursa ona üye yaparız kkkkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomb Boy, hyunlix'
Fanfiction"Yasal seri katillik mi? Bu sadece filmlerde olur." dedi minik kız, babasına bakarak. •FemHyun •Düz yazı •Uygunsuz davranışlar •Argo •Cinayet