Bu bölüm birazcık(?) duygusal olabilir
----------------------------------------------------------------------
Felix tam gaz sürüyor,Hyunjin'in tek yaptığı ise arada çığlık atıp her bastığında daha da Felix'e sarmaktı kollarını.Felix ise daha çok sarılması için sürekli hızlanıyordu.Neden yaptığını bilmiyordu sadece,daha da onun kendisi ile temasta durmasını ve ona yakınlaşmasını istiyordu.İyi de neden? Şuan bunu düşünmek yerine istediğini yapmayı seçti.Daha da hızlandı ve daha da,artık ağaçlar görünmemeye başlamıştı.Hyunjin iyice Felix'e sokulmuş,sonunda patlamıştı.
Hyunjin:F-Felix yavaşla lütfen yalvarırım!
Felix bir yan bakış atıp hızı aynıyken yola devam etti taki arkadan gelen ağlamaklı sese kadar.
Hyunjin:Felix,korkuyorum...
İçi aniden parçalanmış ve hızını 190'dan hemen 90'a indirmişti.Hyunjin korktuğunda o da korkmuştu ama neden?
Malikaneye vardıklarında Felix kaskı çıkarttı ve kalkmaya çalışırken Hyunjin'in hala onu tuttuğunu fark etti.
Felix:Hyunjin,geldik.
Hyunjin:G-geldik mi?
Felix:Hmhm.
Hyunjin ellerini gevşetmiş ve yavaşça gözlerini açmıştı.Kaskını çıkarttı ve başı eğik şekilde inmeye çalıştı.Felix onu kucaklayarak indirdi.Hâlâ başı eğikti.
Felix:Üzgünüm sanırım fazla hızlandım.Normalde de bu hızla giderim,alışık olmadığını bilmiyordum.
Hyunjin:Ö-önemli değil.
Felix Hyunjin'i sırtından hafifçe iterek hizada yürüttü.Vardıklarında Hyunjin Felix'in odasına gitti ve yatağa oturdu.Gözlerini yere dikti.Sadece yere bakıyordu.
Dakikalardır böyleydi ve Felix salonda oturuyordu.Hyunjin'den ses soluk çıkmayınca yanına gitmeye karar verdi.
Merdivenleri çıktı ve kapıya ilerledi.Kulağını dayadı fakat sadece hızlı nefes alış-veriş sesleri geliyordu içeriden.Kapı kolunu kavradı ve yavaşça açtı.Hyunjin hâlâ yere gözlerini dikmiş bakıyordu fakat kapının kapanış sesini duyduğu an gözleri kocaman açıldı.İstemsizce kaşlarını çatan Felix,yavaş ve dikkatli adımlarla Hyunjin'e ilerledi.Hyunjin başını sallayarak fısıldamaya başladı.
Hyunjin"Hayır hayır hayır yapma hayır bu gerçek değil o burda değil hayır hayır HAYIR!
Sayıklamaları ve başını sallayışı gittikçe şiddetlenirken kulaklarını da tıkadı.Felix yatağa,Hyunjin'in yanına oturdu.Hyunjin hissettiği ağırlıkla gözlerini kavaşça,bir o kadar da sıkıca kapatarak fısıldadı.
Hyunjin:B-bana ne yapacaksın? Bugün beni kim ile yatıracak veya kime satacaksın,baba?..
Felix içinden sinirden oaramparçayken söyleniyordu.Baba mı?! O şerefsiz ve karaktersiz adama hâlâ baba mı diyor?! Çıldırmak üzereydi.
Felix:Baba mı?
Hyunjin:Üzgünüm,efendim...
Felix:Hyunjin,benim Felix
Hyunjin:F-Felix mi?
Hyunjin'in göz kapakları hafiften gevşemişti ve yüzünde sorgulayıcı bir ifade yer almıştı.
Hyunjin:S-sen babam değil misin?
Felix:Hayır Hyunjin,ben şerefsiz baban değilim,ben Felix'im,Lee Felix.
Hyunjin:Felix?
Hyunjin adını tekrar söyleyerek gözlerini açtı yavaşça.Gerçekten o Felix'ti.Bunun için Tanrı'ya binlerce kez şükür ediyordu içinden.Aniden Felix'e sarıldı sıkıca.
Hyunjin:Hah Tanrım şükürler olsun!
Felix:Hyunjin sen iyi misin? Korkuyor musun?
Hyunjin:Çok korktum Lix çok korktum ben korkuyorum çok korkuyorum...
Felix:Neden oldu bu? Neden nöbet geçirdin?
Hyunjin:Motorun hızlı gitmesinden normalde korkmam ama,babam denen adamın beni yine birini tatmin etmek için sürdüğü şey bir motordu ve,ve motor çok hızlı gidiyordu.Gittiğimiz gün hızdan kaza yaptık.O haysiyetsize hiçbir şey olmamıştı ama,bana oldu...
Felix:Ne? Ne oldu sana? Kalıcı mıydı?
Hyunjin:Evet,kalıcı.Hiç fark ettin mi? Büyük silahlarımı koyduğum kemer cebim hep aynı bacak noktama denk geliyor.
Sonra ise eteğinin az biraz kapattığı pürüzsüz bacağındaki tek pürüz olan yarığı açtı.
Felix:Tanrım bu çok kötü!
Hyunjin:İğrendin değil mi?
Felix:Hayır hayır asla,sadece çok acı verici görünüyor
Hyunjin yarığı kapatarak konuşmaya devam etti.
Hyunjin:O gün beni suçladı kaza yüzünden.Tamı tamına aynı gecede,6 kez...
Felix:NE?!
Hyunjin:E-evet...
Felix gözleri kocaman açık Hyunjin'e bakıyordu.Bir insan nasıl bu kadar acımasız olabilirdi? Hem de evladına karşı?
Felix:İnanamıyorum.
Hyunjin:Bende bundan korktum.Eğer bir kaza olursa,ya duyarsa ve bana aynısını yaparsa? Ya,sen yaparsan?
Felix:Hayır Hyunjin ben asla yapmam sakın bunu düşünme ayrıca,sen kendini savunabilirdin?
Hyunjin:Ona kimse karşı koyamazdı.
Felix:Ama sen onu öldürdün,nasıl karşı koydun?
Hyunjin:Bunun planını aylarca yaptım.
Felix:Peki,bunu sana yapamaz dediğim gibi onu öldürdün?
Hyunjin:Felix...
Felix:Evet?
Hyunjin:O...
Felix:Hyunjin? Cevap ver?
Hyunjin:O hâlâ burada Lix...
Beklemiyodunuz dimi heheeeee
Bu gunlerde pek bolum atamadim cunku ilham hic gelmedi sorry
Bide bolum zaten ilham yok diye kisa oldu yine sorry
Neys ben kacar ama vote siniri koymaya karar verdim yinede cok çıkartmicam.
7 vote 15-30 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomb Boy, hyunlix'
Fiksi Penggemar"Yasal seri katillik mi? Bu sadece filmlerde olur." dedi minik kız, babasına bakarak. •FemHyun •Düz yazı •Uygunsuz davranışlar •Argo •Cinayet