¥6¥

74 10 142
                                    


Felix:İ-iyide baban öldü? Hyunjin şizofren misin?

Hyunjin:Lixie yalvarırım kurtar beni.O buralarda geziniyor.Hah! S*KTİR!

Felix:N-ne neler oluyor!?

Hyunjin:Lanet adamın ruhu şuan karşımızda dikiliyor Felix!

Felix:HAS*KTİR CİDDİ OLAMAZSIN!

Hyunjin:Ciddiyum kanka!

İkiside küfürler yağdırıyordu.Göt korkusundan ayakları götlerine vura vura bahçeye çıktılar.

Felix:AH TANRIM! HYUNJİN BANA ŞİMDİ BURADA NELER DÖNDÜĞÜNÜ ANLATIYORSUN!

Hyunjin:Otur şuraya ve sadece beni dinle.
Felix Hyunjin'in karşısındaki koltuğa attı kendini.

Hyunjin:Sana az sonra söyleyeceğim şeyi hiç kimseye söylemeyeceğine söz ver ve bana Kurody yemini ver.

Felix:Kurody yemini de ne?

Hyunjin:Az sonra fark edeceksin.

Felix:Söz de yemini nasıl edeceğim?

Hyunjin:クロミとメロディーの友情の誓いをあなたに捧げます (Kuromi to merodī no yūjō no chikai o anata ni sasagemasu.)

Felix:クロミとメロディーの友情の誓いをあなたに捧げます

Hyunjin:Hah tamam peki.İnanmayacaksın ama,ben tanıdığım insanların ruhlarını görebiliyorum.

Felix:PUAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

Hyunjin:Hah peki,bunu sana kanıtlayacağım.Nora,bana su getir!

Felix:Nora da ki- NE?!

Hyunjin'in havaya dönük söylediği emire göre şuanda havada dolu bir su bardağı vardı.Felix korku ile bakıyordu.

Hyunjin:Sağol tatlım.Gördünüz mü bay çok bilen Felix?

Felix:N-ne ama bu,nasıl?

Hyunjin:Ruhlar Lix.O benim ölü kuzenim Nora'ydı.Abisi Bartie tarafından bıçaklandı.Bartie içmişti o gece.Yazık oldu.

Felix:İ-inanamıyorum evimde senin kuzeninin ne işi var?!

Hyunjin:Ben nerde,Nora orda.

Felix:Ah herneyse başka?

Hyunjin:Kuromi'yi bu kadar sevmemin nedeni ise,ölü kardeşim.

Felix:Kim kim?

Hyunjin:Ölü kız kardeşim.O,bir Kuromi hayranıydı ve bir Kuromi peluşunun içine ruhu hapsedildi.Fakat onu kurtardım,zamanla öğrendim.Evet sana çok çocukça geliyor belki ama,o bir peluşun içindeydi.Benimle yaşıyor.Odamda boşuna mı iki yatak var sandın?

Felix:W-what? LNSVSKNSKAKSHHSKAKSN

Hyunjin:Hah,inanmamaya devam et.Nora! Yeji evde mi?!

Hyunjin bir süre durdu ve tekrar konuştu.

Hyunjin:Buraya gelmesini söyle ama kağıt kalem getirsin!

Felix:Nora'yı kullanıyorsun sen?

Hyunjin:Hayır o benim ruh elçim.

Felix:Ruh elçin?

Hyunjin:Benim gibi insanların ilk ölen kuzenleri onlara seçilirse onların elçisi olur.Benim ilk ölen kuzenim Nora ve benim için seçildi.Hah,Yeji geldi!

Felix:HAVADA NEDEN KAĞIT VE KALEM VAR?!

Hyunjin:O Yeji Felix.Yeji,kendini tanıt.

Hyunjin:Konuşma kağıda yaz salak,o seni görmüyor.

Dedi ve parmağını Felix'e çevirdi.Felix göz devirdi.Bir süre bekledikten sonra kağıtta yazanları okudu.

"Ben Hwang Yeji,4 yıl önce trafik kazasında öldüm.Hyunjin'in yani abimin kardeşiyim.Şuanda 16 yaşındayım.Öldüğümde 12 yaşındaydım.Kısacası böyle.Abim senden bir kez bahsetti.Sen Felix'sin öyle değil mi?"

Felix:Ş-şaka mı yapıyorsun?

Hyunjin:Hayır,bir zahmet kardeşime cevap mı versen diyorum?

Felix:Beni duyuyor mu?

Hyunjin:Tabii ki de aptal.

Felix:E-evet ben Lee Felix.Memnun oldum.

Hyunjin:OLEEYYY kardeşim ve arkadaşım tanıştııı!

Hyunjin'in bu hâli nedense Felix'e çok tatlı gelmişti.Gülümsediğinde gözleri kapanıyor ve tatlı bir hâl alıyordu.Gözlerini Hyunjin'den çekti ve kafasını sağa sola sallayarak kendine geldi.

Felix:Herneyse bu cidden garip.Buna alışmam gerekiyor.

Hyunjin:Ah,herkes zaten bu özelliğim yüzünden benimle arkadaş olmuyor,oysa bunu seviyorum.Canımdan çok sevdiğim kardeşimi görmemi sağlıyor.Herneyse istersen herkes gibi sende gidebilirsin...

Felix:Hyunjin,

Hyunjin:Efendim?

Felix:Ben herkes değilim.Herkes kadar ruhsuz ve kalpsiz değilim.Gerekirse tek arkadaşın olurum sorun değil.

Hyunjin:G-gerçekten mi? Hâlâ benimle arkadaş olmaya devam edecek misin yani?

Felix:Tabii ki de.

Hyunjin'in tekrar yüzüne tatlı gülümsemesi gelmiş ve Felix'in üstüne atlamıştı.

Hyunjin:Sen çok iyi birisin Lixie! Teşekkür ederim!

Felix:Neden teşekkür ediyorsun? Böyle şeyler için teşekkür edilmez ki?

Hyunjin:Olsun yinede teşekkür ederim!

Felix:Ah,peki.Rica ederim Hyunnie.

Hyunjin düşündü.Herkes ondan bu özelliğini garip bulup vazgeçmişti ama Felix bunu yapmamıştı.

Sonra başka birşey geldi aklına.Hayatında daha önce kimseye iltifat etmemişti.Tabii kardeşi Yeji'yi saymazsak.Neden onu tek seven insana iltifat etmiyordu? İçinden geleni yapmaya ve yapmacık davranmadan bu sefer duygularının kendisini yönetmesine izin vermeye karar verdi.Derin bir nefes aldı.

Hyunjin:Lixie

Felix:Efendim

Bir süre durdu.Hemen söylemeyecekti.Bilerek Felix ile oynadı önce.Hoşuna gidiyordu.

Felix kafasını geriye attı ve yüzlerini eşitledi.Kaşlarını çatarak şüphe ile Hyunjin'e baktı.

Felix:Hyunjin? Birşey mi oldu?

Hyunjin:Seni seviyorum.

Beklenmedik hareketle Felix'in yanağını öptü ve sarıldı.Felix ani şokla dumur olmuştu.Aklı hiçbir şeyi idrak etmiyordu şuan.

Felix:N-ne dedin?

Hyunjin:Seni seviyorum dedim.

Felix:O-oh...

Gözleri fal taşı gibi açıktı şoktan.Yanlış duymamıştı,ilk kez birinden iltifat alıyordu.Eli ayağına dolanmış ne yapacağını şaşırmıştı.İki eli rastgele ona sarılan bedenin belini sardı ve sarılmasına karşılık verdi.Etekli minik beden ona tüm sevgisi ile sarılıyordu.Küçük bir çocuk gibiydi.

Felix:Bende seni seviyorum Hyunnie.

Miniğin omzuna kafasını yaslayarak gözlerini kapattı ve minik bir tebessüm oluştu dudaklarında.

Tomb Boy, hyunlix'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin