פרק 2

1.1K 33 0
                                    

התעוררתי בתוך אוטו שידי ורגלי קשורות ויש לי מחסום על הפה כך שלא יכולתי לדבר, התעצבנתי ונסיתי לצרוח מה שלא היה חכם מצידי,
ואז הבחור שחטף אותי ראה אותי ואמר "אני רואה שהמלאך שלי התעורר" גיחך והוריד לי את המחסום מהפה "חתיכת פסיכופט!!! שחרר אותי אם לא אני אדאג שתתחרט מאוד!!" צרחתי עליו והוא צחק לי בפנים ואמר "אני אוהב את החוצפה שלך אבל, אם תמשיכי איתה תענשי" הגענו אל בית ענקי,או יותר נכון אחוזה.
לאחר שהאוטו עצר לא רציתי לצאת ואז הוא לקח אותי בכוח מהאוטו על הכתף שלו והדבר היחיד שראיתי היה הגב שלו "עזוב אותי אני אתקשר למשטרה!!" צרחתי עליו והוא צחקק ואמר "אה כן? באיזה טלפון בידיוק?" ואז נזכרתי, איפה הטלפון שלי לעזאזל? מה עם קייט? עלינו במדרגות לחדר שהיה בו מיטה,שידה וארון החדר היה לא כזה גדול, המיטה הייתי זוגית ובתוך החדר היה עוד דלת אני מניחה שזה לשירותים.
הוא זרק אותי למיטה בעוד שידי ורגלי היו קשורות "תגיד לי מה אתה רוצה ממני לעזא-" הוא קטע אותי ואמר "תקשיבי לי טוב טוב אני עומד להציב לך חוקים ואת תקשיבי לי" נשמתי אוויר והקשבתי "חוק מספר 1 את לא מרימה עליי את הקול שלך.
חוק מספר 2 אם אני אומר לך משהו את תקשיבי לי.
חוק מספר 3 אם אני רוצה שתעשי משהו את תעשי אותו גם אם תרצי וגם אם לא.
חוק מספר 4 את לא מגלגלת לי עיניים.
חוק מספר 5 את לא תדברי עם שום גבר אחר חוץ ממני ואם תדברי אני אהרוג אותי ואת תענשי.
אם לא תקיימי את כל אלה תענשי אם אני ארצה אני אגיד לך חוקים חדשים" התעצבני כל כך,  מי הוא חושב שהוא? "מה אתה רוצה ממני לעזאזל?"אמרתי רגועה, פחדתי להרים עליו את קולי "קניתי אותך, אבא שלך לא החזיר את עכשיו את הכסף אז לקחתי אותך במקום" אני לא מאמינה, תמיד ידעתי שאבא שלי עושה המון דברים מטופשים אבל אף פעם לא ניסה למכור אותי למרות שלא אכפת לו ממני "אתה משקר! אבא שלי אף פעם לא ניסה אפילו למכור אותי!" אמרתי לו והרמתי את קולי "הוא לא מכר אותך! אני לקחתי בלי לשאול אןתו" הוא התכוון לצאת מהחדר "היי! אתה לא מתכוון לשחרר אותי לפחות מהחבלים האלה?" לא העזתי להרים את קולי יותר פחדתי "עדיין לא את צריכה לקבל את העונש שלך, עוד כמה דקות אני יגיע והראה מה לעשות איתך שלא תעזי לצאת מהחדר אחרת תקבלי עונש חמור יותר" התחרטתי שדיברתי איתו בכלל אחרי שהוא יצא ניסיתי לשחרר את החבלים  בעזרת שיניי ולחתוך אותם,והצלחתי לאחר מכן ראיתי שהדלת לא נעולה, בדקתי שאין אף אחד ויצאתי מהחדר בשקט.
האחוזה הזאת הייתי ענקית אבל מצאתי את דלת היציאה,התקדמתי לעברה ואז הרגשתי יד על הכתף שלי,הסתובבתי וראיתי אותו נלחצתי וניסיתי לרוץ לדלת היציאה אך ללא הצלחה הוא תפס אותי בזרוע וגרר אותי לחדר "עזוב אותי תן לי ללכת הביתה! אני אנסה להחזיר את הכסף אני מבטיחה!"הגענו לחדר הוא נעל את הדלת והדביק אותי לקיר

היופי שבסבל שלךWhere stories live. Discover now