פרק 4

1K 24 0
                                    

”שלא תעזי להרים עליי את הקול שלך!” אמר לי ותפס בשתיי הידיים שלי ודחף אותי לקיר ותפס את הידיים שלי בצדדים כך שלא יכולתי לזוז לא משנה כמה ניסיתי, הוא חזק יותר ממני.
הןא משך אותי לחדר ''שלי'' ”תתלבשי ותרדי למטה” התלבשתי וירדתי.
בשולחן היה אוכל וניק ישב שם ”תאכלי” פקד עליי ”אני לא רעבה ” אני מנסה להרזות לכן לאכול לא ברשימה שלי (הערת הכותבת-לאנה יש אנורקסיה) ”לא שאלתי, תאכלי” הוא אמר בטון טיפה כועס היה חביתה,ירקות ולחם לקחתי מלפפון וגמבה ואכלתי ובישבילי? זה הספיק ”זהו? תמשיכי לאכול עכשיו” ”דיי אני לא רעבה, כבר חוץ מזה לא אמור להיות אכפת לך אם אני אוכלת” ”אכפת לי,אני לא נותן לדברים שלי לגבוע ברעב” ”שלך? היית מת! אני לא שלך ולא של אף אחד אחר! זה שאבא שלי עימר עליי לא אומר שאני שלך!” אמרתי ורצתי לחדר שלי לשירותים ונעלתי שמעתי דפיקות על הדלת ”אנה אם את לא תפתחי זה יגמר רע מאוד העונש שתקבלי יהיה יותר חמור אז תפתחי או שאאלץ לפרוץ את הדלת!” ישבתי על הרצפה חיבקתי את הרגליים שלי, מחכה שכל זה יעבור, כבר יכולתי לדמיין את הבית שלי, את אמא שלי המתה, כל כך אהבתי אותה, והיא עזבה אותי.
שמעתי בעיטה בדלת *באם* שמעתי את הדלת נפרצת,ניק התקרב אליי,תפס ביד שלי הרים אותי למעלה וצעק עליי ”את עומדת לקבל עונש חמור מאוד השלישי כבר!” השלישי? אבל עשיתי רק שני דברים!
ראיתי שניק חזר עם שקיות קרח ”למה לעזא-” ”לכי לבחוץ!” קטע אותי ועשיתי מה שאמר, ויצאתי ךאחר בערך דקה וחצי הוא קרא לי לבפנים.
נכנסתי לבפנים וראיתי את האמבטיה מלאה קרח ולא הבנתי למה ”תתפשטי!” הוא פקד עליי,הורדתי את החולצה ואת המכנס ונשארתי רק עם הלבשה תחתונה ”את רוצה שאני אעזןר לך להוריד את אלה?” שאל בטון טיפה עצבני,לבסוף הורדתי גם את התחתונים ואת החזייה.הרגשתי כל כך לא בנוח שהוא רואה אותי ערומה,בלי התראה מוקדמת הוא תפס בזרוע שלי וזרק אותי אל  האמבטיה הקפואה מלאה הקרח.נבהלתי ורציתי לצאת ”חכי עוד זמן העונש עדיין לא נגמר חכי עוד שלוש דקות” רציתי למות, היה לי קפוא ולא יכולתי לסבול את זה,לאחר כבר שתיי דקות הרגשתי שאני הולכת כבר להתעלף.

*נ.מ ניק*
באמת חבל לראות ככה את הנסיכה שלי סובלת אבל היא הייתה צריכה לקבל עונש אצלי מילה זה מילה נשאר רק דקה נשארה וא היא התעלפה מהר הוצאתי אותה מהמים הלבשתי אותה והזמנתי רופא דחוף צעקתי עליו בכל כוחי שרק יבוא ויציל את הנסיכה שלי ”היא תיהיה בסדר היא רק צריכה לקחת כדןרים לאכןל טוב כל יום היא לא אכלה הרבה זמן“ אמר הרופא.

נ.מ אנה
קמתי וראיתי שאני במיטה כאב שלי הגוף היה לי קפוא ”בןקר טוב נסיכה” שמעתי את קולו של ניק אומר לי

היופי שבסבל שלךWhere stories live. Discover now