התעוררתי במיטתי,לאחר התארגנות בוקר וסיור קצר בבית גיליתי שוב שאני לבד,ומכיוון שאני לא לוקחת את הסיכון להתחתן עם ניק אני אברח, אני פשוט לא יודעת לאן.
הלכתי לכיוון המרפסת,רציתי לקפוץ אך ראיתי את השומרים,התבאסתי ואז רעיון קפץ במוחי,הלכתי עם רגליי וכיוון המטבח,חיפשתי מחבת ולאחר חיפוש קצר מצאתי אחת.
רצתי אל המרפסת וקפצתי ממנה,בשנייה ששניי השומרים קלטו אותי ורצו אליי העפתי את המחבת אל ראשו של השומר הראשון והוא התעלף,לאחר מכן נתתי לשומר השני בעיטה בין הרגליים והתחלתי לרוץ,עברתי את שער האחוזה ולאחר מכן רצתי כמו שלא רצתי בחיי,לאחר כמה דקות של ריצה והשתנפות קלה,שמתי לב לבית גדול כמעט כמו הבית של ניק,עליתי במדרגות אל הדלת ודפקתי,לאחר כמה שניות פתח לי מישהו שניראה בסביבות גיל 22-23 בעל שיער שחור פרוע ועיניים ירוקות "את צריכה משהו?" שאל אותי בחוסר עיניין "בבקשה תעזור לי מישהו חטף אותי ועכשיו שיראה שברחתי הוא יעניש אותי בבקשה תחביא אותי!" התחננתי לפניו,לאחר שהוא בחן אותי כמה שניות הוא זז מהכניסה וסימן לי עם ראשו להיכנס אל הבית,זה היה בית מפואר ויפה יותר ממה שחשבתי "את יכולה להיות פה כמה לילות עד שנמצא מה לעשות איתך" אמר לי בקרירות "תודה רבה לך! אין לך מושג כמה עזרת לי!" לאחר שהודתי לו אחת העוזרות הובילה אותי לחדרי הודתי לה והלכתי להתקלח,לאחר שיצאתי מהמקלחת והתלבשתי שמעתי דיבורים,הצצתי מהדלת וראיתי את הבחור ההוא מדבר "איך היא הצליחה לברוח לך? אל תדאג אני אעזור לך לתפוס אותה,בנתיים בוא אליי ונדבר קצת ונשתה משהו" ניסיתי להרחיק את המחשבות שאומרות לי שהוא דיבר עם ניק והלכתי למיטה לנוח מעט,לאחר כמה דקות שלא הצלחתי להרדם שמעתי בחור מדבר,אבל זה לא היה הקול שלו "אני לא יודע איך היא הצליחה להתחמק ממני אחי,איך לעזאזל היא הצליחה להוריד שני שומרים?" זה היה קולו של ניק,מיד התחלתי להילחץ שהבנתי שהוא מדבר עליי תפסתי את רגליי וקפצתי מהחלון שהיה מעל המיטה,למרות שהבית היה קומת קרקע נפלתי ונפצעתי ברגל,ניסיתי להקים את עצמי אך באותו רגע נפלתי שוב ויצא מפי גניחת כאב,ניסיתי לגרור את עצמי אל השער עם הכאב ברגלי ואז ראיתי את ניק ואת הבחור יוצאים מהדלת בעצבים "היא בטח שמעה אותך וברחה" אמר הבחור,נבהלתי וצרחה יצאה מפי,לא היה קשה לשמוע אותה ושני הבחורים סובבו את ראשם אליי,ניק התקדם לעברי באיטיות מייסרת כי הוא ראה שאני לא יכולה לברוח בגלל המכה שקיבלתי ברגלי,הרגשתי חלשה כלכך בגלל שאני בקושי אכלתי בימים האחרונים והתעלפתי.מקווה שאהבתן את הפרק,יש נושא שנורא חשוב לי לדבר עליו בנוגע לאנה,אנה נערה עם הפרעת אכילה ולא סתם עשיתי אותה ככה,הפרעות אכילה זה משהו שיש לכלכך הרבה נערים ונערות בארץ וחייב לעלות מודעות וכמו שגם הבנתן אנה מאוד חסרת ביטחון יחסית למישהי עם גוף יפה וזה מה שמראה שגם היא לא הייתה תמיד מושלמת,גם היא הייתה טיפה מלאה פעם ושקלה טיפה יותר מהשאר,בתור משהי שמבקרת כבר כל שבוע אצל דיאטנית להפרעות אכילה חשוב להעלות את הנושא הזה כי ברוב הסיפורים שאנחנו קוראות הדמות הראשית מושלמת שתמיד הייתה הילדה הכי יפה עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות,מותניים צרות חזה ותחת גדול,ואני רוצה שהדמות הראשית שאני יוצרת לא תיהיה מושלמת,אז אם יש פה מישהי עם הפרעות אכילה או בכללי חוסר ביטחון אני רוצה להגיד שזה בסדר לגמרי ואף אחד לא מושלם אבל למרות זאת כולם הכי יפים .
נ.ב הנשיקות והאינטימיות שאתן קוראות בסיפור לאו דווקא צריך להיות ככה,אינטימיות זה דבר נהדר זה שני אנשים שאוהבים אחד את השני וזה דבר חשוב בזוגיות,שבת שלום❤.
YOU ARE READING
היופי שבסבל שלך
Mystery / Thrillerפתאום הרגשתי ידיים מחזיקות במותניי זה היה גבר גבוה שרירי שיערו היה פרוע מעט או במילה אחת-חתיך "למה בחורה יפה כמוך צריכה להיות עם לבוש כזה חשוף?" אמר לי "מה זה עיניינך?" עניתי לו למרות שהוא היה חתיך מי הוא שיחליט לי מה ללבוש? "את יודעת,אני לא רוצה שא...