הוא תפס בזרועי ומשך אותי למחוץ לחדר והושיב אותי על המיטה תוך כדי שתופס חזק בידיים שלי " את מוכנה לתת לי הסברים?!" מוחי לא שיתף איתי פעולה באותו רגע..הייתי מעופפת מידי והראש שלי כאב כלכך "א-אני רוצה הביתה" אמרת בלחש ועייפות "לא שאלתי מה את רוצה,שאלתי מה עשית ולמה" קבע עובדה "אתה באמת שואל למה עשיתי את זה? אתה פאקינג חטפת אותי ואנסת אותי,ואז אתה שואל למה עשיתי את זה?" השתדלתי לא לצעוק חיי מעצבים ותסכול,אבל ידעתי שגם ככה אף אחד לא ישמע מילה.
ניק הסתכל עליי במבט שלא יכולתי לפנח "לכי להתקלח ותתלבשי,אני אשים את השמלה על המיטה" אמר והלך בזמן שהלכתי לכוון המקלחת והפעלתי את המים הקרים.
אחרי סיימתי להתקלח הלכתי למיטה וראיתי,את שמלת החתונה,החתונה שלי
לא רציתי להתחתן בגיל הזה. עדיין לא מלאו לי 18,רציתי להתחתן עם אהוב ליבי ולא עם החוטף שלי,לבשתי את השמלה בבכי וסדרתי את שיערי,התחלתי להתאפר ןלחשוב,למה אני? מה מיוחד בי? אין לי עבודה מוצלחת או גוף מושלם כמו של כל הדוגמניות האלו,אז למה אני?
דקות ושעות עברו ותוך זמן קצר מצאתי את עצמי בחופה אומרת שאני מוכנה להתחתן איתו בהסכמה מלאה.
אחר כך ניק הכיר לי את החברים שלו "אני הולך לבר,חסר לך אם את זזה מפה" הנהנתי לניק כמו ילדה טובה ואחרי שלא הייתי בשדה הראייה שלו הלכתי לאחד החברים שלו,אחד שנראה שקל לפתות "היי" אמרתי בתון מלפרטט "אתה יכול ללכת איתי רגע לשירותים? אני מפחדת ללכת לבד" הסתכלתי עליו וחיכיתי לתשובה "מי אני שאסרב לבחורה יפה כזאת?" חייכתי לעברו ותפסתי בידו בזמן שאנחנו מתקדמים לכיוון שירותי הנשים.
תליתי את ידי סביב צווארו "אתה יודע,הרבה זמן לא ראיתי גבר נראה שכזה" המשכתי לחייך את החיוך הצבוע שלי "ואני לא ראיתי בחורה כזאת יפה מימיי" הוא החזיק במותניי וקירב אותי אליו "בוא נלך,גם ככה אף אחד לא ידע ונברח למקום אחר רק אני ואתה,מה אתה או על זה?" הוא רק חייך אליי ובא לנשק אותי. הכל הלך לפי התוכנית שלי,עד שהוא הגיע, "בן זונה" שמעתי את קולו של ניק וקול ירייה "מ-מה אתה עושה?!" הבנתי ברגע שכל מה שתכננתי הלך לפח "מה אני עושה? אני רק שומר על מה ששלי מחרמנים מזדיינים שחושבים שהם יכולים לגעת בדברים שלי" הוא תפס בידי וגרר אותי אל תא השירותים.
YOU ARE READING
היופי שבסבל שלך
Mystery / Thrillerפתאום הרגשתי ידיים מחזיקות במותניי זה היה גבר גבוה שרירי שיערו היה פרוע מעט או במילה אחת-חתיך "למה בחורה יפה כמוך צריכה להיות עם לבוש כזה חשוף?" אמר לי "מה זה עיניינך?" עניתי לו למרות שהוא היה חתיך מי הוא שיחליט לי מה ללבוש? "את יודעת,אני לא רוצה שא...