Bölüm 1 - Aşkın Tanımı

45 4 4
                                    

Aşk sizce nedir ?

Kimine göre el ele tutuşmak,kimine göre gözlerine bakmak,kimine göre karşıdaki kişinin sana bir şey söylemeden,ne demek istediğini anlamaktır.Bana sorsalar,aşk yüreğime düşen kadının incinmesine izin vermemek ve kendimden bile koruyup kollayıp onu incitmemek derdim.

Birazda sizden konuşalım.

Bugüne kadar hayatınızda gerçekten sevdiğiniz ve onun için her şeyi yaparım dediğiniz biri oldu mu ? Cevabınız evetse şimdi iyi dinleyin.Kalbinize gelen kişinin tarifini siz gözlerinizi kapattığınızda yaparsınız.Gerçekten onu sevdiğinizi en ufak tüyünüze kadar hissediyorsanız siz aşık olmuşsunuz.Aşkınız ilerledikçe birtakım şeyler sorun olmaya başlar.Mesela benim için ne yaparsın sorusu.Buna cevap bulamadığınızda karşınızdaki insan sizi kötü görmeye başlar.Bunun ne hissettirdiğini yalnızca yaşayan bilir.O an kendinizi o kadar kötü hissedersiniz ki sanki boşluğa düşmüş gibi.Oysa cümlenin başında gözlerinizi kapattığınızda aşık olmamış mıydınız? Şimdi ne hissediyorsunuz,gözlerinizi kapattıktan sonra gördüğünüz kişiyi hala o halde görüyor musunuz?

Şimdi size bir şey anlatmak istiyorum.

Aşkın daha ne olduğunu bilmezken aşkı filmlerden, dizilerden öğrenirdim.Aşk bana çok kolay gelirdi. Hemen birini sevip evleneceğimi düşünürdüm ama büyüyünce yokmuş öyle bir dünya demeye başladım.Çünkü aşk sandığım kadar basit bir şey değilmiş.Kaçmacanın, kovalamacanın,maceranın her bölümü sardığı gibi değilmiş .Ama şöyle söylemek istiyorum keşke öyle olsaymış.Yeri geliyor bazen ben kimim dedirtiyor insana.Uğruna bir şeyler yapmak istediğin insan sana sırtını dönüyor ve al sana harika bir aşk tanımı.

Aşk, dizilerdeki gibi kaçmacanın kovalamacanın her bölüm reytinglerini tavan yaptıran bir şey değil.Aşkta kaçmaca kovalamaca olsa bile her gün değil belki de hiç değil.Ama şunu söylemeliyim ki aşkta inişler çıkışlar her zaman vardır. Düşersiniz,batarsınız daha sonra gücünüz varsa çıkarsınız.Hayatın her alanında aşk olması gerekli bence örnek verecek olursak sanat aşkı.Şimdi alaka arıyor olabilirsiniz ancak sanata ilgiliyseniz ve sanat size ne hissettiriyorsa öyle geçin kalp alanına.Örneğim sadece sanat alanından oldu ancak siz neye ilgiliyseniz öyle yapmaya başlayın aşkın tanımını.

Bu kadar cümle sonunda aşkın tanımını yapmak yine zor değil mi? Aklınızda,unutmak için çok uğraştığınız biri oldu mu? Söylemek istediğim şu aşkın tanımı herkeste farklı az önce dediğim gibi. Peki sizde aşk derin izler mi bıraktı yoksa silinebilir küçük lekeler mi? Bunlara yanıtın varsa gözünü tekrar kapa.Eskiden gözlerini kapattığında gördüğün kişi şimdi nerede?Şimdi kiminle birlikte? Bunlar seni üzüyorsa boşver.Sen en iyilerine layıksın.Aşkı bilen ve seni çok seven biri elbet bir gün karşına çıkacak.

Demem o ki sevgili dostum aşkın tanımı yalnızca senin elinde ben sadece sana aşkı nasıl tanımlarsın onu anlatmaya çalıştım.

''Aşkın tanımı herkeste farklıdır''

''Aşkın tanımı herkeste farklıdır''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KALBEN DUY BENİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin