Bölüm 9 - En Güzel Evet

5 2 0
                                    

Dükkandan ayrıldım ve Pelin için yüzük almaya gidiyorum... Çünkü ona evlenme teklif edeceğim.Açıkçası nasıl bir cevap alıcam bilmiyorum.Çünkü okulunu daha yeni bitirdi.Tabii ailesi nasıl bir tepki verecek o da var.Ama ben bütün cesaretimle ona evlenme teklif edeceğim.

Bu teklif için aklımda bir yer var aslında.Öyle deniz kenarı falan değil yani çok romantik olmayacak ama umarım beğenir.Pelin'in arkadaşı Songül'den yardım istedim bu iş için ve bana seve seve yardım edeceğini söyledi.

Yüzüğü aldım ve dükkandan çıktım.Aklımdaki evlilik teklifi Pelin'in arkadaşı Songül'ün terasıydı.Songülle konuştuğumda da zaten olumsuz bir cevap almadım.Daha sonra Songülle buluştuk ve terası hazırlamak için işe koyulduk.Zaman çok hızlı geçti ve akşam oldu.Tek iş Pelini buraya çağırmak.Eğer ben buraya çağırırsam şüphelenir o yüzden Songül aradı.O da ''tamam 20 dakikaya yanındayım''dedi.Çok heyecanlıyım,açıkçası tepkisinden de korkuyorum.Yani uzun bir süre oldu beraberiz ancak yine de korkuyorum.

Zil çaldı.Pelin geldi.Heyecandan ölüyorum.Ben saklandım bir kenara cebimde yüzükle.Pelin ise çok korkmuş Songül birden çağırınca.

Ve sıra bana geldi.Daha önce Songülle konuştuğumuz gibi ışıkları kapattı ve eline balonları aldı.Işık yandığında ise karşısında ben.

''Mert! Sen ne arıyorsun burada ?''

Eğildim ve yüzüğü çıkarttım.

''Pelin uzun zamandır birlikteyiz ve seninle iyisiyle kötüsüyle çok anımız oldu.Aşk seninle geldi bana ve asla bırakmam seni.Pelin,sevgilim her şey için benimle evlenir misin?''

''Mert...''

''Hayat kimseyi beklemiyor.Belki de yarın seni göremeyeceğim.Ama evet dersen seni göreceğim son güne kadar hiç yanından ayrılmayacağım.''

''Mert biliyorsun yaşımız daha çok küçük''

''Biliyorum.Ancak seni 1 gün bile görmediğim bir zaman olsun istemiyorum hayatımda artık.''

''Mert...''

''Tamam o zaman demek ki daha zamanı varmış...''

''EVET''

''Neee''

''Evet seninle evlenirim şapşal''

Mutluluktan havaya uçtuk bir anda. Yüzüğü parmağına taktım ve ardından sarıldık.O gün dünyanın en mutlu adamıydım sanki.O evet kelimesi ağzından o kadar güzel çıktı ki...Dans etmeye başladık.Bu düğüne provaydı.Biz Pelinle daha önce hiç dans etmemiştik bu bir ilk oldu.Dans ederken yüzü mutluluktan parlıyordu.

''İyi ki sen Aşkım''

''İyi ki sen Sevgilim''

Dans ederken her şey mükemmeldi.Ancak gerisini hiç düşünmedik.

''Mert iyi hoşta ben aileme bu durumu nasıl açıklayacağım ?''

''Merak etme sevgilim ben yarın için işten izin aldım ve önce kendi ailemle görüşüceğim.Ardından eğer sizde uygun olursanız ailem sizinkilerle konuşmaya gelir olur mu ?''

''Tamam sevgilim.''

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ertesi gün oldu ve ailemle konuşma zamanı.Ailemde beni en çok anlayan kişi annem ve kardeşim.Babam daha sert yapılı olduğundan pek anlamaz durumu.Neyse herkesi karşıma aldım ve durumu anlattım.Herkes yüzündeki şaşkınlıkla bana bakıyordu.

''Oğlum bu ne acele daha yaşınız çok genç.''

''Biliyorum anne ama yaşımızın hiç bir önemi yok.Çünkü hayat kimseyi beklemiyor.Siz istemez misiniz oğlunuzun evlendiğini,yuva kurduğunu görmek he ?''

''Oğlum çok uzatmayacağım.Eğer kendi ayakların üzerinde durmaya hazırsan bizden sana olumsuz bir laf çıkmaz.''

''Teşekkür ederim canım ailem.''

''Şimdi o zaman Pelinlere gidiyoruz hazırlanın.''

''Neee ? oğlum siz daha onun ailesine söylemediniz mi ?

''Hayır sizi bekliyorlar :)''

Peline haber verdim.O da kendi ailesine söylemiş.Onlarda ''buyursunlar gelsinler bakalım,dertleri neymiş ?'' demiş :(

Aldık çiçeğimizi çikolatamızı gidiyoruz :)

Çok ani oldu değil mi ? :)Güzel okurlar.Olsun olsun ani olsun biraz aksiyon falan :)

Elimizde çiçek çikolata girdik eve.Zaten annesi durumu anlamış biz öyle aniden gelince.Pelinin babası da hayırdır dediği gibi babam konuya girdi.

''Efendim bizim oğlan sizin kızı görmüş beğenmiş.E sevmişlerde birbirlerini.Yani öyle olmasa Mert'in evlilik teklifini kabul etmezdi değil mi ?''

''Baba dur hemen o konuya girme...''

Babası: Neee ? evlilik teklifi mi ? 

Annesi:Bey sakin ol.Ben bu oğlanı mahallede gördüm birkaç defa.Kafasını sağ sola kaydırdığını görmedim hiç.Başka kızlara baktığını da görmedim.

Babası:Biz zaten kızı vermişiz ne kalmış ki?

Öyle demeyin efendim.Ben kızınızı çok seviyorum ve evlenmek istiyorum.Lütfen sizde müsaade edin.

Babası:Bak evladım.Kızım benim göz bebeğim.Onu bugüne kadar kimseye ezdirmedim ve asla ezdirmem.Kızım seni sevmiş ve bize söylemeden bir işe kalkışmış.Ben bir baba olarak bu duruma çok kızdım.Ama efendi gibi gelip kızımı sevdiğini,evlenmek istediğini söyledin.Eğer ona kötü davranır ve üzersen bende seni üzerim!

''Merak etmeyin efendim.Pelin'i asla üzmeyeceğim.''

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eller öpüldü,Pelin'i ailemize aldık artık.Gerçekten böyle oldu ya.Babası önce kızıp sonra Pelinle evlenmemize izin verdi.Siz,siz olun böyle pat diye çıkmayın ailenin karşısına sonu kötü bitebilir çünkü.Ben çok şanlıymışım ki böyle bitti.

O zaman ben Pelini alıp nikah tarihi almaya gidiyorum ;)

Düğünümüze de bekleriz artık :)

Düğünümüze de bekleriz artık :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KALBEN DUY BENİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin