Belle, Ella, Timo en Alex

26 1 4
                                    

Het is 10 uur en ik sta aan de kerktoren, ben wel wat bang, weetje ik heb dit nog nooit gedaan. Ik ben weggeglipt van huis niet normaal.

Mijn moeder begon trouwens te flippen toen ze mijn nieuwe outfit zag.

Ik heb huisarrest tot mijn verjaardag. Maar toch sta ik hier. Wat bezielt me toch? Als mijn moeder dit weet ben ik dood. Ik grinnik, ik ben toch al dood. Ik hoor stemmen dus ik ga nonchalant staan. He daar is Bella en de crew. Ze zeggen dat ik hun moet volgen dus volg ik hun ook. De ruzie tussen Ella en Timo is pressies bezweken onder, onder wat eigenlijk het leek zo echt.

We gaan een grot binnen, best wel eng.

Ik snap dit niet. WHY THE HELL ON EARTH WILL YOU GO IN TO A CAVE IN THE DARK

Ow wacht we zijn vampieren, we kunnen niet dood, ik snap. We zijn aangekomen op onze bestemming, het is echt een gezellige hol eigenlijk. Ik zou hier best kunnen leven.


Bella: 'Oke heb je alles mee Sofia?'

Ik: 'Ja hoor heb alles mee '

Bella en Ella in koor: 'Hoe wil jij je haar'

ik: 'zwart met rood, dat is de enige kleuring die bij me heb'

Ella: 'we hebben paars, blauw, en al die dingen hier liggen'

Ik: 'wel veras me dan maar'


Ze beginnen mijn haar te kleuren en beginnen te vertellen over hun leven. Ik ontdek zo dat Ella al langer vampier is maar dat Bella het groepje leidt, Timo is singl en de ex van zowel Bella als Ella. Alex vertelt niets, hij is zo mysterieus, leuk kantje. Hij is altijd al zo geweest zeggen ze. Maar ik weet niet waarom maar volgens mij is hij geen vampier, zelf geen halfbloodje. Halfblood misschien wel maar geen halfvampier weet je wat ik bedoel?

Als mijn haar klaar is zie ik dat mijn haar blauw is met violet, OMFG i love it.

Ze zijn zo lief en willen me van alles leren. Ze vragen of ik elke nacht weer naar hier kom. Ik wil echt wel.


Ik: 'Hej jongens kijk ik wil echt wel komen maar ik vertrek binnen 6 dagen weet je nog, ale binnen 5 want het is middernacht door'

Alex: 'He wat, je mag niet vertrekken meid, blijf hier'

Ik: 'ik wil wel maar dat gaat niet, we verhuizen, ik moet naar een nieuwe school'

Bella en Ella kijken dan naar Timo, ze knikken alle 3 heel singroon en zeggen dan in koor: 'Dan verhuizen wij lekker mee'

Ik ben verbluft, menen ze dat dan? ik denk dat ze het merken want ik sta met open mond, Timo Leg een arm rond mijn schouder en knuffelt me en fluistert in mijn oor: 'ik meen het Sofia, we gaan met je mee, we laten je niet meer gaan en ik zeker niet'. Die knuffel was zo onverwacht dat ik hem van me af duwde.

ik: 'Sorry Timo, ik hou niet van onverwacht, het spijt me'. Ik kijk naar de grond en voel me rood worden van schaamte.

Timo: 'Geeft niet meid, ik snap je wel, maar voor het geval dit, ik ga je weer knuffel'

Ik moet glimlachen en kijk heb en ik zeg: 'oke is goed'

We zijn verwikkeld in een omhelzing maar ik zie dat Alex jaloers en kwaad is. Ik snap niet waarom, we zijn toch maar gewoon vrienden? Hij claimt me toch niet, of wel soms?

Ik maak me los uit de knuffel en zeg dat ik naar huis moet gaan.

ik knuffel ze allemaal vaarwel maar bij Alex knuffel ik wat langer en fluister ik in zijn oor: Ik zag je jaloezie en kwaadheid, niets voor nodig, ik ben niet te claimen' Na dat gezegd te hebben maak ik me los en knipoog ik naar hem. Ik zie hem blozen. Ik loop naar huis en klim weer naar binnen. Dat word zo leuk! ik kijk er echt al naar uit. Maar ben nog steeds bang, Er is iets gaande al weet ik niet wat. En k zal er achter komen. Ik snap ook niet waarom Alex zo jaloers was op die knuffel van Timo, heeft ij zijn oog op mij laten vallen of wat is dat toch? ik ben zo in de war. Ik weet niet wat te doen. Ik zou graag antwoorden willen. Misschien heb ik die in mijn nieuwe school. Ik zal afscheid moeten nemen van mijn vrienden hier op school. Ik zie ze voor het laatst op mijn verjaardag. Ik zal ze missen. Ik begin te huilen en val in slaap. Ik droom over mijn vrienden, ze lopen weg van me en worden verscheurd door mijn nieuwe 'vrienden'........


Word vervolgd...


ik hoop dat jullie dit een goed boek vinden!!

En als ik weet hoe het kapsel te uploden dan doe ik het meteen ^^.

Enjoy reading

Dark 16Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu