'Ik ga naar binnen en zeg met een luide stem: Dus zo gaat dit in zijn werk hier allemaal, jullie wisten dat hij meisjes vermoorde als ze niet zwanger werden, Hij hield die meisjes lang genoeg vast zodat hij wist wanneer ze zwanger werden of niet, 2 weken, heb ik gelijk of niet? En of hij nu weet of niet dat die persoon zijn dochter is, versiert hij ze toch maar, heb ik gelijk papa, och we lijken op geen geval op elkaar' Iedereen kijkt verbaast, ik draai me op en doe aanstalte om weg te gaan maar dan trekt iemand aan mijn arm..'
Ik probeer mijn arm los te trekken en draai me in een ruk om, ik kijk in de verbaasde ogen van Timo, hij is echt bang. 'Als je iets aan iemand zegt dan vermoord ik je, onthoud dat, dit moet geheim blijven' fluisterde hij op bedreigende toon. Ik kijk hem boos aan en ruk me los uit zijn greep. ik roep luid 'Wat ga je doen, me vermoorden, een houten staaf in mijn bevroren hart steken? Zeg het dan.' Hij lijk geshockt, mooi zo. Ineens beginnen Bella en Ella luid te lachen en zeggen al gierend 'Vader en dochter die ruzie maken, zo lachwekkend'. Ik grom boos naar de dames en richt me weer naar Timo 'Kijk he Timo, ik ga je geen papa noemen, ik ga je haten voor de rest van mijn leven, of wat er nog van rest, en ik hoef niets te zeggen iedereen bij wie je het hebt aangedaan weten het al. Ze zullen hun kinderen ook wel waarschuwen' Timo heeft een sluw lachje rond zijn mond en zegt heel koeltjes 'Kijk je bent de enigste overlevende van de kinderen, je moet wel speciaal zijn, ik heb speciale dingen voor je in petto Sophia, Maar echt speciale dingen'. Zijn ogen glinsteren, het maakt me angstig, ik mag het niet laten merken, 'Dat denk je maar Timo, ik ben je eigendom niet, ik ben niemands eigendom, Je was verbaasd dat je me niet kon claimen omdat ik je dna draag, nu weet je waarom. Maar nu neem ik deze dame mee, ga ik haar verzorgen bij me thuis, en als ze zwanger is zorg ik voor haar kind, ze gaat met me'. Timo doet een stap opzij, hij laat me zomaar gaan. Dat vond ik wel een tikkeltje raar maar ik neem er gebruik van.
Ik ga naar achteren en neem de bewusteloze vrouw in mijn armen, als ik haar haren weg strijk in haar gezicht, verschiet ik en er springen tranen in mijn ogen. Mijn beste vriendin Bieke, Gewoon zij, was dat zijn wraak omdat hij me niet kon claimen, en haar wel, ik snap het niet meer. Ik moet mijn tranen bedwingen en met opgeheven hoofd vertrekken met Bieke in mijn armen en dat doe ik. Ik hoor Ella tegen Bella fluisterend zeggen 'Nog nooit heeft iemand het tegen Timo opgenomen, ze is een krachtige vampier, ik bedoel half vampier,je weet wel wat ik bedoel.' Ik probeer het te negeren, maar toch blijft het door mijn hoofd spoken, ik knik naar de meisjes en Vorder mijn weg naar de uitgang. Bij de uitgang kom ik Alex tegen en mijn adem stokt, hij is in zijn bloot boven lijf, dit is geen moment om deze gedachtes te hebben. Ik knik naar hem en wil door lopen maar hij houdt me tegen. 'zie ik ej nog Sophia' vroeg hij me, er glipt een traan weg en ik knik nee. Hij is teleurgestelt, ik voel het, ik zie het. Wat doe ik hem toch aan, en waarom vind ik het zo erg? 'ik ga naar huis met Bieke, kom naar mijn huis morgen tegen de middag, ik zie je dan Alex fluister ik, hij knikt. 'Ik weet niet waar ik de moed vandaan hielt of waarom ik opeens zoveel geef om Alex maar heb het gedaan.
Ik vervolg mijn weg naar huis. Thuis aangekomen is mijn moeder in shock maar ik verolg mijn weg naar de badkamer. Ik was Bieke en leg haar in mijn bed. Dat gedaan te hebben Beginnen de tranen te stromen en is er geen ophouden meer aan. Vrienden heb ik niet, mijn beste vriendin? Hopen dat ze niet zwanger is. Mijn geheim die ik pas ken is gedaan. Bieke zal het nu weten. Ik zit zo met haar in. Mijn moeder komt bij me zitten op de grond en neemt in haar handen. ik rol me in een bolletje, de tranen blijven rollen en zo blijft het uren doorgaan tot alles zwart word.