Visioen, uhnn whutt?

17 1 4
                                    

Ik hoor een luide schreeuw en ik schiet als de bliksem overeind. ik zie mijn moeder staan, ogen vol tranen, lijk bleek. Ze pakt me vast met haar 2 handen en schudt me door elkaar en begint snikkend te roepen 'Ik dacht dat je iemand anders was, wie heeft je haar gekleurd? Doe dat nooit meer hoor je me, ik was dood ongerust, Ik dacht echt dat je dood was'. Ik kan er niets aan doen maar ik moet lachen, komaan ik dood, ik ben toch al dood. Ik neem mijn moeder in mijn armen en trek haar op bed, al ben ik nog steeds aan het lachen, ik stel haar gerust en zeg 'Komaan mam, ik ga heus niet dood, misschien ooit op een dag, maar nu nog niet dat verzeker ik je, Ik hou van je mam, ik meen het, ik laat je niet zomaar vallen, dat meen ik echt'. ik dus haar kin omhoog zodat we in elkaars ogen kijken, ik zie een traan rollen. ik hou mijn hoofd zomaar even scheef en ik zie zoveel in de ogen, en in die trein. Ik kreeg zomaar een visioen...

...half 6 in de ochtend, ik lig in Timo zijn armen, hij laat me niet los, ik wring me in alle bochten maar hij laat me niet gaan. Hij wil zeker weten of ik zwanger ben. Ik weet niet wat te doen. Hoe in hemels naam kan ik verliefd zijn geworden op zo'n monster. Als ik niet zwanger ben vermoord hij me. Ik smeek je God laat mij zijn kind baren. Al weet ik niet waarom. Ik wil mijn leven niet opgegeven. Ik zal het kind koesteren, en er alles voor doen, ik meen het God help me hier uit. Hij heeft al zoveel vrouwen en meisjes vermoord. na de liefde te bedrijven, hij is zo sluw, en ik hield echt van hem. Dus laat me zijn kind baren, ik smeek je...

ik werd wakker uit de visioen, en besefte het ineens, die gebeden werden verhoord, ik ben van Timo. ik ben in shock en knipper met mijn ogen. Mijn mama vraagt me wat er scheelt en ik antwoord droog "Mijn vader probeerde me te versieren.... Wat is er aan de hand.' Mijn mama gaat in een sprong recht zitten en vraagt' Ken jij je vader, blijf bij hem uit de buurt, hij is een slecht mens.' ik antwoord nog steeds droog door de shock 'Neen mam ik ga vanavond naar hem toe en zeg gewoon koeltjes, hallo pap die er nooit voor me was, ik peil zijn reactie en ga weg.' mijn mama kijkt me niet begrijpend aan en vraagt zich waarschijnlijk af hoe het komt dat ik zo koel blijf. Eigenlijk ben ik aan het koken. Ik durf helemaal niet naar Timo te gaan, maar ik moet, ik moet hem confronteren, hij was er niet en toch wou hij dat mijn mama zwanger werd? wa is hij van plan, en weet hij dat ik ik ben. ik sta op en zeg mijn moeder vaarwel, dat ik even iets moet gaan doen, ze laat me gaan ook al heb ik huisarrest.

Ik ga naar de grot en bij de grot aangekomen hoor ik geruzie tussen Alex, Bella, Ella en Timo, ik besluit hun af te luisteren.

Ella: 'Wie denk je dat je bent Timo'. Timo: 'Een vampier'. zegt hij gemeen lachend. Bella: 'Kijk Timo zo kan dit niet verder, je kunt niet nog meisjes en vrouwen vermoorden omdat ze niet zwanger worden van jouw' ik snap niet eens waarom je kinderen wilt, je ziet ze nooit meer.' 'Neen maar dan hebben die vrouwen en meisjes die ik zwanger maakte een mooie half vampier om op te voeden, ze weten zich daar echt geen weg mee. Dat vind ik gewoon een leuk idee' antwoordde Timo. Oké dit is mijn moment op binnen te gaan.

Ik ga naar binnen en zeg met een luide stem: Dus zo gaat dit in zijn werk hier allemaal, jullie wisten dat hij meisjes vermoorde als ze niet zwanger werden, Hij hield die meisjes lang genoeg vast zodat hij wist wanneer ze zwanger of niet werden, 2 weken, heb gelijk of niet? En of hij nu weet of niet dat die persoon zijn dochter is, versier hij ze toch maar, heb ik gelijk papa, och we lijken op geen geval op elkaar' Iedereen kijkt verbaast, ik draai me op en doe aanstalte om weg te gaan maar dan trekt iemand aan mijn arm...


—————————————————————————————————————————————————————-

Sorry voor het late publiceren, ik had het nog al druk, en heb het echt vaak druk de laatste tijd, ik hoop dat het betert ;)

Veel lees plezier ;)

Zet hem zeker in je bibliotheek

Dark 16Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu