9♡

1.3K 64 8
                                    

Чонгуку хоч і недавно було погано, але точно не зараз. Він лежить в обіймах хлопця своєї мрії, що може бути кращим?
На вулиці дощ, вперше за стільки днів. Засинати разом з ним було дуже тепло та так по-домашньому...

Ранок. Хлопець відчуває ніжний поцілунок на губах, щоці, носі... Пізніше маленька пауза та чмок у вухо. Чонгук відкрив очі, та бачить над собою Кіма.
- Що ти робиш?,- питає Чон.
- Тобі не подобається?,- Техьон шепоче.  
- Ні...я не про це,- так тихенько.
- Тоді довірся мені,- Кім припіднявся та навис над Чоном. У кімнаті ставало все спекотніше та тихіше. Подих меншого було чутно все краще. 

Техьон не може роздивитися, йому все мало, хочеться бути одним цілим та злитися з Гуккі назавжди. Погляд старшого зупиняється на рівні пояса, у той час як Чон схожий на невинне дитя.  Кім висунув язик та почав ним малювати уявну вісімку, це було декілька секунд, але слина встигла зупинитися на шкірі Чона. Весь цей час хлопці дивилися одне одному в очі, менший не витримав та вже тягнувся за подушкою Техьона, яка лежала поряд, щоб сховати своє лице, але Кім не дозволив:

- Я хочу бачити тебе, коли ти будеш кінчати мені у рот. Чонгук застогнав, та так тихо і хрипло, що Кім усміхнувся,- перевернись,- і чмок у плече. 

Техьон пробігається пальцями по лінії хребта, і йому зносить дах від того, який Чонгук гарячий, який чутливий, коли той вигинається у відповідь на його дотик. Він знову дійшов до піжамних штанів, але цього разу вже вирішив їх зняти. Поцілунок у бік, у куприк, далі старший трішки задер боксери та поцілував сідниці. Зверху почувся стогін, але вже не такий тихий як раніше. Ще трішки спритних рухів та Чон залишився без білизни, рефлекторно хотів  прикритися рукою, але йому знову не дали. Він лежить повністю оголений перед старшим, той ніби насолоджувався тим, що це лише його.

- Будь ласка, зроби щось зі мною,- просить менший, Кім подивися на член Гуккі, після чого той зразу сіпнувся. І знову ця фірмова Кімова усмішка. Викладач спустився ще нижче, до ступні, та почав вилизувати кожний пальчик, після покусувати, що примусило Чонгука усміхатися:

- Ей, мені лоскотно,- після цих слів Кім різко піднявся вище та облизав кінчик органа, після чого той в секунді затвердів ще більше:

- А зараз? Ще досі смішно?,- і знову бере у рот, тільки вже глибче, далі у гру вступили руки, які то рухалися по стволу, то легенько стискали яєчка.

- А..ах, Те....я вже скоро..ахх,- на що старший лише усміхнувся, та почав рухати головою швидше, брати ще глибше, у саме горло, поки не відчув білу рідину в себе у роті, витягнув язик, щоб показати її та після ковтнув.

- Ей, не треба було цього робити, це ж брудно,- Чонгук піднявся.

- І що? не будеш мене цілувати після цього?,- Гук навіть не думав відповідати, зразу присів та почав цілувати, погладжуючи волосся взаді. Вони цілуються довго, глибоко і волого, слина тече у Техьона по підборідді, але він усувається, тому що тканина боксерів так сильно натирає стояк, що майже боляче.

- Можна, я також зроблю це,- питає менший, дивлячись у очі викладачу, вже сміливіше.

Техьон усміхнувся та поцілував його у лоб:

- Іншим разом, любий,- він підвівся та пішов у ванну, залишивши Чона на одинці зі своїми думками. 

Через пів години з кухні повіяв приємний запах чогось солоденького та гарячого, голова Гука визирнула з дверей та побачила цікаву картину: Кім стоїть у самих боксерах та готує млинчики. Цього разу менший навіть не почервонів, а сміло підійшов з-заду та приобняв за животик.

- Коханий, дістань з холодильника малиновий джем,- попросив Кім. Той зразу виконав наказ та сів за стіл. Та вже через хвилинку сніданок був приготовлений.

- Смачного,- сказали майже одночасно та засміялися.

- Слухай, Чон, ти не хотів би переїхати до нас з Чімою? Я з ним про це говорив, та він начебто не був проти...

- Тільки якщо даси відповіді на наступний тест,- від сьогоднішнього дня Чонгуку все дозволено. І в смутку, і в радості вони будуть триматися один за одного та ніколи не розлучатися. Адже тепер вони повноцінна сім'я.

Вибачте, мої любі читачі, що заставила вас так довго чекати на продовження.
Усіх люблю та цілую)

Візьміть мене на столі, Містер КімWhere stories live. Discover now