Yoongi pov.
Acum că m-am împăcat cu Jimin și revine la cămin,mă simt mai ușurat, Tae încă mi-e prieten și mă înțeleg bine cu băiatul pe care l iubesc,lucrurile încep să meargă bine pentru mine.Taehyung: eu merg cu băieții la bibliotecă, mi-a dat Mon mesaj, trebuie să plec.
Yoongi: du te,o să vin și eu cu Jimin,oricum după ce ne întoarcem de la bibliotecă,merg să-mi strâng lucrurile de la cămin.
Taehyung: mergeți împreună?
Yoongi: normal că da.
Jimin: tu vorbești serios?
Yoongi: da,a cam venit timpul să nu ne mai ferim,cine vrea să judece,e liber s o facă.
Jimin: parcă nu e Yoongi.
Taehyung: văd. Dar ce faceți voi la bibliotecă,adică din câte știu,ai terminat cu eseul.
Yoongi: eh,uite mergem să mai citim și noi.
Taehyung: buun..
Jimin: yeeey😄😄
Zis și făcut,cei trei merg spre liceu și mai apoi spre bibliotecă. Ceilalți băieți erau deja acolo și se uită destul de surprinși la Yoongi și Jimin care se țineau de mână. Taehyung vine la ei și se uită destul de mândru în direcția lui Yoongi pentru că nu-i mai este frică să arate cine este de fapt.Dar băieții nu-s singurii care au întors capul după cei doi,aproape toate persoanele care se aflau în bibliotecă au privit cel puțin odată către cei doi,dar nimeni nu a zis nimic,pe mulți nu-i interesează de viața altora,iar restul sunt susținători, în rest 2-3 persoane și-au dat coate.
Jungkook: de ce îl place să se facă de râs ?
Taehyung: cine râde? Frate,chiar vezi pe cineva care să râdă?
Jungkook: normal că nu,că au impresia că încă suntem prieteni și le este frică de noi.
Taehyung: daaaa,ce teoria a conspirației,oamenii îi acceptă. Au ajuns niște străini să îl susțină și voi prietenii lui nu...
Jungkook: pe bune,Tae,chiar crezi că oamenilor ăstora le vine să-i aplaude?
Namjoon: cum reușiți să începeți să vă luați la ceartă de fiecare dată? Am venit aici să învățăm,nu să vă aud pe voi cum vă certați...
Hobi: Mon are dreptate,ignorați i doar,nu vă mai luați la ceartă...
Jin: le-am adus și pe astea,Hobi.
Hobi: imediat mă uit prin ele,mersi!
Jungkook: dă mi și mie una.
Hobi: caută ți!Yoongi și Jimin se așează undeva la o masă și citesc amândoi dintr-o carte. Imaginea cu ei era așa de cute în cât dădea o stare bună și persoanelor din jur care începeau să zâmbească.
X: sunteți drăguți împreună 😍
Yoongi: mulțumim!
Peste 2 ore, Yoongi trebuie să plece să-și strângă lucrurile și îl ia pe Jimin cu el afară din bibliotecă.
Jungkook se aștepta ca după ce pleacă,lumea să înceapă să discute, dar spre surprinderea lui,nimănui nu-i păsa așa de mult.
Taehyung: te-ai păcălit singur .
Jungkook: nea! nea! nea!...
Taehyung: te comporți imatur...
Jungkook: te comporți imatur 😆
Taehyung: gata,Kookie!
Jungkook: gata,Kookie 😃
Taehyung: aghhhhhhh
Jungkook: aghhhhhhh😂Yoongi: eu merg să-mi fac bagajul,vi și tu?
Jimin: nu vin, trebuie să mă văd cu o persoană care se ocupă cu echipele,cluburile și cursurile liceului ,vreau să mă înscriu și eu.
Yoongi: frumos,cândva am fost și eu înscris la echipa de baschet,alaturi de Mon, Jungkook și Hobi,dar când au renunțat ei,am renunțat și eu...nu mi-am dorit o secundă să renunț la baschet...
Jimin: cât de influențat ai fost de prietenii tăi..
Yoongi: da,eram fericit în a 9 a și a 10 a..
Jimin: du-te din nou la baschet,ai timp destul...
Yoongi: nu știu ce să zic, mi-e ciudat să dau ochii cu băieții,am fost căpitanul și i-am abandonat.
Jimin: oricine merită a doua șansă,pe principiul ăsta merg în viață.
Yoongi: nu știu ce să zic,mă mai gândesc până îmi strâng lucrurile.
Jimin: bine,ne auzim după.
Yoongi: te iubesc! 😇
Jimin se blochează puțin, deoarece Yoongi nu prea zice asta așa des și mai ales în locuri unde poate fi auzit.
Jimin: și eu te iubesc! 😍
Apoi Jimin îi dă mesaj fetei cu care vorbise cu o seară în urmă.
CITEȘTI
𝕯𝖔𝖆𝖗 𝖓𝖔𝖎 // 𝖄𝖔𝖔𝖓𝖒𝖎𝖓 💜
Fanfiction-de ce ma înnebunești așa? -nu o fac intenționat,nu este vina mea că te exciți prea ușor. -Jimin,eu nu sunt genul de om care dă ușor. -asta este o amenințare? -oare?😏 ~Cartea asta este direct serial,tot ce înseamnă shiping între membrii BTS, Yoonmi...